ספר הדרכה חדש: שמונת השלבים לחופש כלכלי מאת פיטר הוד

 

ספר הדרכה חדש:

שמונת השלבים לחופש כלכלי מאת פיטר הוד

המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית


הספר "שמונת השלבים לחופש כלכלי – המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית" מאת פיטר הוד, בהוצאת ספרי ניב, נכתב מתוך רצון להנגיש את תחום התכנון הפיננסי ההוליסטי לכל אדם ומשפחה.

זהו מדריך לבניית אסטרטגיה פיננסית אישית באופן עצמאי בבית בעזרת דף, עיפרון ומחשבון כיס. בספר זה תגלו איך לזהות הרגלים פיננסיים טובים, איך לנהל תזרים מזומנים, מהו השווי הכלכלי שלכם, כמה סיכון אתם יכולים לקחת בהשקעות, כמה כסף אתם צריכים כדי לפרוש, איך ליצור הגנה פיננסית ועוד המון דברים שבעזרתם תהיה לכם תוכנית פיננסית שתוביל אתכם להצלחה.

למעשה, מדובר בחוברת עבודה שתעזור לכם ותכוון אתכם לקבל החלטות פיננסיות שקשורות לחייכם היום ובעתיד. התהליך שאתם צפויים לעבור בעזרת הספר הזה נלקח מהפרקטיקה של התכנון הפיננסי. תכנון פיננסי הוליסטי מטרתו לספק תוכנית פיננסית למשפחה, ובכך לעזור לה לשמור על הכסף שלה, לעמוד במטרות וביעדים שקבעה לעצמה, לפרוש בכבוד ולהעביר את הנכסים לדור הבא ביעילות ובמהירות.

גם אם אינכם בעלי הון עצמי גבוה, באמצעות ספר זה תוכלו למצוא את הדרך לכסף הגדול. הספר הזה מתאים לכולם, שכן מטרתו להראות כיצד אפשר לבצע תכנון פיננסי לבד ובקלות.

 

פיטר הוד ,CFP® MBA מסייע לאנשים לתכנן את העתיד הפיננסי, עוזר להם לחסוך כסף רב, ליצור נכסים ובעיקר לייצר ודאות וביטחון כלכלי לעתידם. פיטר מאמין שבעזרת הכלים והידע הנכונים כל אחד יכול לעשות יותר כסף ולחיות בשפע פיננסי. לפיטר פודקאסט שבועי וקבוצת פייסבוק בשם הפינה הפיננסית.

פיטר הוד: "אחד המשפטים המשמעותיים ביותר שמלווים אותי בעשייה הוא זה: אם לא תחיה על פי תוכנית פיננסית שמשרתת אותך, אתה תחיה על פי תוכנית פיננסית שמשרתת מישהו אחר, ואצלו אתה לעולם לא תהיה בראש סדר העדיפויות! אני יכול להבטיח שאחרי שתקראו את הספר הזה ותיישמו את שמונת השלבים לחופש כלכלי, תהיה לכם תוכנית פיננסית שתשרת אתכם ותוביל אתכם לחופש כלכלי!".

 

שמונת השלבים לחופש כלכלי – המדריך לאסטרטגיה פיננסית אישית" מאת פיטר הוד. הוצאת "ספרי ניב", 169 עמודים. שנת 2020

תגובות