ספר ילדים חדש: הפעם הראשונה שלי אצל רופאת השיניים מאת ד"ר נופר גבריאלה איסקוב

 

ספר ילדים חדש:

הפעם הראשונה שלי אצל רופאת השיניים מאת ד"ר נופר גבריאלה איסקוב

 


"הפעם הראשונה שלי אצל רופאת השיניים" שכתבה ד"ר נופר גבריאלה איסקוב בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר ילדים חשוב ומעניין.

כאשר אביאל מתעורר משנתו בגלל כאב בשן, אמא מבטיחה לו יום כיף אצל רופאת השיניים שבמהלכו הכאב יחלוף. ואכן, בזכות גישתן החיובית של אמא ושל רופאת השיניים אביאל רואה במפגש עם הרופאה חוויה מהנה ומעצימה.

 

"ד"ר נופר ביקשה שאתיישב על הכיסא הענק שהיה באמצע החדר. "אתה רוצה לצאת איתי להרפתקה?" היא שאלה? "בסופה אני מבטיחה שהשן לא תכאב יותר". (מתוך הספר)

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים, הנפלאים והססגוניים של עוזי בנימין, שמאיר בשלל צבעים את הסיפור ומוסיף לייחודיות שלו.

 

חלומה של ד"ר נופר גבריאלה איסקוב הוא לשנות את התפיסה שעל פיה ביקור אצל רופא השיניים הוא חוויה שלילית. הספר אומנם מיועד לילדים, אך לא פחות מכך פונה להורים ולאופן שבו עליהם להתנהל סביב ביקור במרפאת השיניים.

 

ד"ר נופר גבריאלה איסקוב מטפלת בילדים קטנים ולמדה כיצד לגרום להם להגיע למפגש השני נרגשים ומאושרים. "הַפַּעַם הָרִאשׁוֹנָה שֶׁלִּי אֵצֶל רוֹפְאַת הַשִּׁנַּיִם" הוא ספרה הראשון.

 

 

"הפעם הראשונה שלי אצל רופאת השיניים" מאת ד"ר נופר גבריאלה איסקוב. איורים: עוזי בנימין. הוצאת "ספרי ניב", 20 עמודים. שנת 2021

תגובות