אולפני G& P ו"קשה יותר מכפי שאתה חושב" מטפחים שינוי הגדרות משחק באמצעות סדרת הסכתים בנושא : "שווים גם כן: השגת שוויון לבעלי מוגבלויות"

 

 

אולפני G& P ו"קשה יותר מכפי שאתה חושב" מטפחים שינוי הגדרות משחק באמצעות סדרת הסכתים בנושא : "שווים גם כן: השגת שוויון לבעלי מוגבלויות"



הצוות העומד מאחורי הסרט התיעודי המהולל על ידי הביקורות, "עוף החול" גייס את המנחה ואת המפיקה בפועל סופי מורגן, ואת המפיקה הראשית שייניד בורקה להפנות את תשומת הלב הציבורית לשיח פורץ הדרך, העוסק בסוגיות חשובות ביותר מבחינת קהילת בעלי המוגבלויות


סינסינטי, 26 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

 

אולפני G&P וצוות "Harder Than You Think" משיקים היום סדרת הסכתים חדשה, "שווים גם כן: השגת שוויון לבעלי מוגבלויות", על מנת לשפוך אור על האתגרים הגדולים ביותר עמם מתמודדת קהילת בעלי המוגבלויות ולפתוח בשיח שנחוץ לשוויון. ההסכת, בהנחיית סופי מורגן, מנחת הטלוויזיה הבריטית ומובילת דעה לענייני מוגבלויות, יתמקד בנקודות המבט המציבות אתגרים, תוך ציון ההצלחות ועיסוק בשאלה כיצד לשנות את העולם עבור בעלי המוגבלויות ועבור אלו שאינם מתמודדים עם מוגבלות. סופי תשוחח עם אחדים מאנשי המקצוע בעלי הידע הרב והמפורסמים ביותר, בעלי ההשפעה והפעילים בתחום על סוגיות מפתח הנוגעות למוגבלות ולשילוב.

 

"שווים גם כן" הינה סדרה מיוחדת בת שישה פרקים, המוצגת בהסכת שיחותיו של סנקה אודות עוצמה ומטרה, והוא מובא בפניכם על ידי רשת הסכתי הנשים של סנקה ועל ידי תחנת הרדיו איי-הארט. הסדרה תשודר בחודשים אוגוסט וספטמבר, ותבחן סוגיות מעוררות מחשבה, כגון:

 

·        המורשת של התנועה הפארלימפית וההשפעה המתמשכת של אירוח המשחקים הפארלימפיים על הערים המארחות, ומחוצה להן.

·        כיצד החקיקה לטובת בעלי מוגבלויות משתנה ומה עוד יש לעשות.

·        נתיב העסקת בעלי מוגבלויות 70 שנה לאחר שסר לודוויג גוטמן החל להשתמש בספורט על מנת ליצור מרחב לבעלי מוגבלויות בתוך החברה.

 

עבור "שווים גם כן", הצוות המוכשר העומד מאחורי סרט התעודה עטור הפרטים בנטפליקס "עוף החול", קבצו שפע של קולות, של קובעי מדיניות, אקטיביסטים, ספורטאים ובעלי ברית מכל העולם, לרבות:

 

*ג'מילה ג'מיל, שחקנית ומנחה המוכרת כמסנגרת לטובת זכויות בעלי מוגבלויות, זכויות להטב"קים+, ניטרליות הגוף ועבודתה עבודתה כמייסדת קהילת I – Weigh.

*אר.ג'יי מיטה, שחקן אמריקני, עורך דין ופילנתרופ, מוביל עולמי בזכות הסיפור אודות התנסויותיו כפגוע שיתוק מוחין, בתקוה להסיר את הסטיגמה הקשורה לנכויות.

*טטיאנה מק'פאדן, ספורטאית אמריקנית-רוסיה המחזיקה 17 מדליות פארלימפיות, ושמאמציה לסנגר למען שוויון לבעלי נכויות פתח את הדרך למספר חקיקות, אשר יבטיחו כי סטודנטים בעלי נכויות יהיו בעלי גישה שווה לתחרויות ספורט.

*אנדרו פרסונס, מנהל ספורט ברזילאי ונשיא הוועד הפארלימפי הבינלאומי (IPC). הוועד, וכן ברית הנכים הבינלאומית, הובילו לאחרונה את השקת קמפיין #WeThe15, תנועה עולמית המייצגת 1.2 מיליארד איש בעולם, אשר מתמודדים עם נכויות.

 

"מאחר שהסדרה "שווים גם כן" מחברת כל כך הרבה קולות עוצמתיים ובעלי השפעה, היא תעזור לנו בהחלטה לאן לקדם את הסרט "עוף החול", אומר גרג נאג'נט, מייסד שותף של "קשה יותר מכפי שאתה חושב" ויוצר "עוף החול". החוטים המרכיבים את מארג השיחה הם יוצאים מן הכלל וחשובים. הצורך לספר את הסיפור חיוני כעת יותר מאי פעם".

 

כיוון שהעולם מפנה את המיקוד לספורטאים המדהימים המתחרים במשחקים הפארלימפיים, ושואב השראה מהשקת יוזמת #WeThe15 לאחרונה על ידי הוועד הפארלימפי הבינלאומי, תנועת השוויון לנכויות, הגדולה ביותר מסוגה מתחייבת לתרום 100,000 דולרים לקרן אג'יטוס. סכום זה יעזור להניע את עבודת הוועד הפארלימפי הבינלאומי על מנת לשנות את האופן בו צעירים תופסים בעלי נכויות.

 

"אנו סבורים כי מידה רבה יותר של נראות הינה צעד מכריע לקראת שינוי בתפיסות, כחלק מהמסע לשוויון לבעלי נכויות", אמר פיל דאנקן, מנהל העיצוב הראשי של חברת P&G ובעל עמדה בכירה בתחום המשחקים האולימפיים. "לכולנו יש עוד מה ללמוד, ולכן חשוב לנו להאיר על השיחות הכה חשובות ב"שווים גם כן". אנחנו גם גאים להעניק תרומה כספית לקרן אג'יטוס, אשר עושה עבודה בעלת השפעה עצומה בכל הנוגע להעלאת מודעות לאורך זמן בקרב הדור הבא".

 

מאחר ששיחות משמעותיות בנוגע לשילוב יכולות להתקיים רק כאשר ישנו ייצוג שווה לכל הקולות, "שווים גם כן" מתאפשרת בזכות צוות -החל ממפיקים וכלה באורחים ובתורמים – המורכב מיותר מ-60% מהאנשים המזוהים כבעלי נכות. הצוות מובל על ידי שתי נשים בעלות השפעה, המנחה והמפיקה הראשית סופי מורגן, והמפיקה הראשית ויועצת התוכן שייניד בורקה. סופי, אשר הפכה משותקת בעקבות תאונת דרכים שעברה בגיל 18, הנה שדרנית עטורת פרסים, אשר מגישה בערוץ 4 בכל המשחקים הפארלימפיים מאז המשחקים הפארלימפיים בלונדון, 2012. היא האישה הנכה הראשונה והיחידה בעולם שמשמשת מגישה בטלוויזיה. שייניד, מייסדת הגוף המייעץ לענייני נגישות, "שינוי זווית", (Tilting the Lens)  הינה אישה קטנת ממדים אשר פועלת למען העלאת הסטנדרטים הבסיסיים בתחום הנגישות, על מנת לבנות עולם המעוצב בשיתוף עם בעלי נכויות, למען שילוב לכולם.

 

כל פרקי ההסכת ישוחררו עם תמלול להורדה, אשר יהיה זמין זמן קצר לאחר השידור. נוסף על כך, השידורים ילוו בסרטונים עם כתוביות, ומתרגמת לשפת הסימנים הבריטית, רינקו ברפאגה. ניתן להוריד את "שווים גם כן" ולהאזין לחלק מהשיחה עם סנקה באפליקציות הבאות: באפליקציית  iHeartradio, בהסכתים של אפל או בנגן ההסכתים בו הנכם משתמשים.

 

אודות פרוקטר & גמבל



P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם: Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, כולל Whisper®. הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר www.pg.com/news.

 

אודות  P&G Studios

אולפני P&G מפתחים ומייצרים שיעזרו ליצור שינוי חיובי בחברה, ולעתים קרובות מאירים את האור על קולות ומעשים טובים, בעלי דעות, חדשניים ויצירתים, מבוססי שליחות וארגונים חדשניים של ארגונים לא ממשלתיים משתפים פעולה עם אולפני P&G כדי לענות על הביקוש הגובר לסיפורים אותנטיים המרוממים ומעוררים השראה. התוכניות האחרונות כוללות את The Queen Collective  וסרטים בשעה 8:46, סדרת ההפעלה של נשיונל ג'יאוגרפיק, הסדרה התיעודית "אוהל מנדר", ברשימת TIME 100  המשפיעים ביותר של אנשי השנה, סרט תיעודי קצר מקודד והשקת רשת ההסכתים לנשים של סנקה.

אודות Harder Than You Think

 

"קשה יותר מכפי שאתה חושב" (Harder Than You Think) הינה חברת הפקות עצמאית, שמטרתה היא לסייע בשינוי החשיבה שלנו תוך שימוש בכוחו של הסיפור. חברה זו גובשה ונוסדה בשיתוף על ידי גרג נאג'נט וגודריק סמית', לשעבר מנהלי המשחקים האולימפיים והמשחקים הפארלימפיים בלונדון, 2012. עבודתם של גרג וגודריק כוללת את יצירת קמפיין "חושבים ביחד" (Heads Together) לטובת בית המלוכה, תוך שימוש בסרט, אשר הרחיק לכת ושינה את הגישות לגבי בריאות הנפש ברמה הארצית, וכן את ייסוד פרס Earthshot, אשר הפך לפרס החשוב ביותר בעולם על פעילות למען הסביבה.

 

"עוף החול" הוא מסע בן עשור, מיסודה של "קשה יותר מכפי שאתה חושב", אשר נועד לשנות את הגישה הרווחת בעולם לגבי פוטנציאל אנושי. הפרויקט נולד מהצלחת סרט הבכורה שהופק על ידי החברה, "עוף החול", ציון דרך וזוכה שני פרסי אמי, הן על סרט תיעודי מרכזי, העוסק בהיסטוריה של התנועה הפראלימפית, אשר יצא לנטפליקס בשנת 2020, והן על סרטים נוספים ועל פרויקטי שמע בפיתוח, אשר נועדו לספר את סיפורו של העשור הבא.

 

אודות Seneca Women

 

הארגון נשות סנקה נוסד בשיתוף על ידי מלן ורבר, השגרירה האמריקנית הראשונה לסוגיות נשים עולמיות, ועל ידי קים אזרלי, יועצת תאגידים ויועצת משפטית, פילנתרופית, אשר יחד חברו את רב המכר "בדהרה קדימה: כיצד נשים יכולות לזכות בכוח ובמטרה", יחד עם שרון בואן, לשעבר הממונה מטעם הוועדה האמריקנית לעתיד סחר במוצרי צריכה. ארגון זה מבקש להאיץ את התקדמותן של נשים באמצעות אירועי מנהיגות מטעם הארגון, בדאבוס, במוזיאון מטרופוליטן לאומנות ובבורסה בניו יורק, כמו גם באמצעות אפליקציית "נשות סנקה", ניוזלטר שבועי, ושותפויות משמעותיות עם המגזר הציבורי ועם המגזר הפרטי. רשת הסכתי נשות סנקה מעניקה פלטפורמה לקולותיהן של נשים וכן תוכן מעורר השראה, מונע-מטרה ומקיף.

 

אודות iHeartMedia

 

iHeartMedia (נאסד"ק: IHRT) היא חברת השמע המובילה בארצות הברית, המגיעה אל תשעה מתוך עשרה אמריקנים מדי חודש, ועם רבע מיליארד מאזינים מדי חודש, הינה בעלת מעגל רחב יותר מכל חברת מדיה אחרת בארצות הברית. החברה נמצאת בעמדת הובלה גם בפלטפורמות רבות אחרות, אשר כוללות, בין היתר, מעל 850 תחנות שידור חי ביותר מ-160 שווקים ברחבי ארצות הברית. זאת, באמצעות השירות הדיגיטלי iHeartRadio  הזמין ביותר מ-250 פלטפורמות ויותר מ-2,000 התקנים; באמצעות בעלי ההשפעה שבה- חברתית; אירועים ממותגים המציגים מוסיקה איקונית חיה; מוצרים דיגיטליים אחרים וניוזלטרים; כמו גם הסכתים כמפרסמת ההסכתים המסחרית המובילה. iHeartMedia מובילה גם את תעשיית השמע מבחינת ניתוח, כוונון וייחוס עבור שותפיה השיווקיים, באמצעות המוצר SmartAudio, אשר עושה שימוש מנתונים ממאגר הצרכנים העצום שלה.

  

תגובות