פייס, אבל ודיימלר מסכימות על רישוי של טכנולוגיה רשומה כפטנט


פייס, אבל ודיימלר מסכימות על רישוי של טכנולוגיה רשומה כפטנט


 פייס ודיימלר הגיעו להסכם לרישוי של טכנולוגיה היברידית רשומה כפטנט.
פייס Paice  הייתה מובילה מוקדמת ברכב חשמלי. החברה קיבלה את הפטנט הראשון שלה על רכב היברידי ב-1994, זמן רב לפני שרוב יצרני הרכב התחילו להתמקד ברצינות בדרכים לשפר את ניצולת הדלק ולהפחית פליטות. הטכנולוגיה של פייס הוכחה כבעלת ערך ועזרה להאיץ את הצמיחה של תעשיית הרכב ההיברידי. ניתוח בלתי תלוי הגיע למסקנה שלפייס יש את הפטנטים הכי דומיננטיים בעולם על רכב היברידי.
"הגענו לכמה הסכמי רישוי בשנתיים האחרונות בלי צורך בהתדיינות משפטית. ההסכמים האלה יוצרים השפעה מתמשכת בקהילה שלנו על ידי תמיכה בעבודה הטובה של קרן אבל", אמרה היו"ר הפעילה של פייס פרנסס קינן.
בשנים הראשונות של החברה, ד"ר אלכס סברינסקי עבד באופן קרוב עם שני ותיקי רכב מנוסים: בוב טמפלין, חבר במועצת המנהלים של פייס ששימש כמהנדס הראשי של קדילק והמנהל הטכני של מעבדת המחקר של GM, וטד לאוקיס, שעבד 40 שנה בג'נרל מוטורס ושימש כמנהל התפעול הראשי של פייס ומילא תפקיד חשוב בפיתוח של הטכנולוגיה ההיברידית של פייס יחד עם ד"ר סברינסקי.
אודות פייס(www.paicehybrid.com)
ד"ר אלכס סברינסקי, מהגר מרוסיה, הקים את פייס ב-1992 עם תמיכה של האוניברסיטה של מרילנד. החברה קיבלה 30 פטנטים אמריקנים וזרים. יש לה הסכמי רישוי עם רבים מיצרני הרכב המובילים בעולם.
אודות קרן אבל (www.abell.org)

קרן אבל, ארגון צדקה מבולטימור שמוקדש למאבק בעוני עירוני וקידום מטרות חברתיות על ידי השקעה בהזנקים מקומיים פרוגרסיביים, היא בעלים משותף של הפטנטים של פייס. מאז 1999, אבל עזרה לתמוך בפעילות של פייס לפתח ולקדם את הטכנולוגיה ההיברידית שלה.

תגובות