רוסל טכסיס מקבלת את התואר ספקית השנה הגלובלית של בואינג לשנת 2019

רוסל טכסיס מקבלת את התואר ספקית השנה הגלובלית של בואינג לשנת 2019

זאת הפעם השנייה שרוסל זוכה להכרה מבין יותר מ-12,000 הספקים הגלובליים של בואינג


ניו דלהי, הודו, 26 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

Rossell Techsys רוסל טכסיס (חטיבה של רוסל הודו בע"מ) זכתה בתואר ספקית השנה הגלובלית על ידי יצרנית המטוסים הגדולה בואינג. התואר בקטגוריית הייצור הוא על חלקה החשוב בתכנון, שינוי או ייצור של מוצר בשנת 2019.

"רוסל טכסיס תורמת רכיבים באיכות גבוהה לכמה מהפלטפורמות הכי מתקדמות של בואינג ואנחנו גאים להיות שותפים שלה. השגת תואר ההצטיינות "ספקית השנה" זאת השנה השנייה מהווה הכרה ביכולות של רוסל טכסיס", אמר סליל גופטה, נשיא, בואינג הודו. "בואינג ממשיכה לפתח בסיס ספקים תחרותי באופן גלובלי בהודו, עם שותפויות חזקות שעולות בקנה אחד עם חזון Aatmanirbhar Bharat של הממשלה", הוסיף.

"אנחנו שמחים ואסירי תודה לקבל את תואר ספקית השנה מבואינג, בפעם השנייה בחמש שנים. האסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו להשקיע באופן ממוקד בתעופה וביטחון ממשיכה לקצור דיבידנדים רבים, ולחזק את הביטחון והאמון של הלקוחות. אנחנו מודים לבואינג על ההכרה הזאת", אמר רישב מוהן גופטה, מנהל, רוסל הודו בע"מ.

"אנחנו מקבלים בענווה את הבחירה של בואינג בנו לתואר הזה, מבין 12,000 ספקים גלובליים פעילים. התואר הזה הוא עדות ליכולות הייצור של רוסל טכסיס והמיקוד בלקוחות. אנחנו מאמינים שזאת גם הכרה במעמד העולה של הודו בייצור בתעופה והביטחון הגלובליים", אמר פרבט קומר בגבנדס, מנהל עסקים ראשי, רוסל טכסיס.

רוסל טכסיס נמצאת בבנגלור, הודו, ומספקת פתרונות הנדסה, ייצור, בדיקה ותמיכה במוצרים ליצרני ציוד מקוריים בתעופה וביטחון. לבואינג רוסל טכסיס מספקת שירותי ייצור למערכות חיבורים, כמו צמות כבלים ופנלים חשמליים/ לתא הטייס. הפלטפורמות החשובות של בואינג שנתמכות על ידי רוסל טכסיס הן: F/A-18, F-15, AH-64, CH-47, V-22, KC‑46, P-8, T-7A.

אודות רוסל טכסיס

רוסל טכסיס היא חטיבת התעופה וביטחון של רוסל הודו בע"מ, חברה ציבורית. היא נמצאת בחזית של מותג המצוינות "תוצרת הודו" ומחויבת ל"גימור ועידון". יש לה הסמכות AS9100, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 27001, ISO 37001 ותואמות ISO 31000. היא הנהיגה תהליכי ייצור ירוקים ללא ניירות במפעל שלה עם דירוג LEED ששטחו 250,000 רגל רבוע.


תגובות