אנדרסן גלובל נכנסת לסודן כשההתרחבות באפריקה נשארת בעדיפות גבוהה


אנדרסן גלובל נכנסת לסודן כשההתרחבות באפריקה נשארת בעדיפות גבוהה



סן פרנסיסקו, 27 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):

אנדרסן גלובל התקשרה בהסכם לשיתוף פעולה עם חברת עורכי הדין Ali Gailoub and Samia El Hashmi בסודן. ההוספה של החברה  שבסיסה בחרטום מבססת את הנוכחות של אנדרסן גלובל במדינה וממשיכה את ההתרחבות של החברה לתוך היבשת.

החברה, שהוקמה ב-1987 ומנוהלת על ידי השותפה מנהלת המשרד סמיה אל השמי, מתמקדת בדיני חברות, התדיינות משפטית וטרנזקציות עסקיות אחרות. בנוסף, תחומי ההתמחות הספציפיים של Ali Gailoub and Samia El Hashmi כוללים משפט מינהלי, הגבלים עסקיים ומסחר, תעופה, בנקאות, מיסים, הקמת עסקים ודיני חברות ועסקים כלליים. החברה שמספקת את מלוא השירותים פועלת עם שני שותפים ועשרה עורכי דין שמציעים מגוון רחב של שירותים המותאמים אישית ללקוחות שלהם ומספקים שירותי ייעוץ משפטי לאנשים ועסקים וגם ייעוץ לנציגויות דיפלומטיות ושגרירויות בסודן ואפריקה.

"לעורכי הדין בחברה שלנו יש רקורד מוכח במתן פתרונות מוצלחים שהם לטובת האינטרסים של הלקוחות שלנו" , אמרה סמיה. "שיתוף הפעולה שלנו עם אנדרסן גלובל יאפשר לנו להרחיב את טווח ההגעה שלנו ולספק ללקוחות שלנו שירותים משפטיים רחבים יותר, ועכשיו שירותי מס באמצעות החברות החברות וחברות שיתוף הפעולה של הארגון".

"Ali Gailoub and Samia El Hashmi היא עוד פרקטיקה באיכות גבוהה שמחזקת את הפלטפורמה שלנו באפריקה שכוללת עכשיו יותר מ-36 מדינות", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. המחויבות של עלי / סמיה והצוות שלהם לאי תלות ושקיפות קובעת את אמות המידה לשירותים משפטיים בסודן, וזה מניח בסיס חזק לארגון שלנו בשוק וימלא תפקיד חשוב כשאנו מרחיבים את טווח ההגעה שלנו אפילו יותר".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-6,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-193  מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.


תגובות