DCG נכנסת לכריית ביטקוין באמצעות החברה הבת האחרונה: פאונדרי


DCG נכנסת לכריית ביטקוין באמצעות החברה הבת האחרונה: פאונדרי

החברה החדשה תספק הון ושירותי ייעוץ כדי להעצים את הסביבה של כריית נכסים דיגיטליים

DCG מתחייבת להשקיע 100 מיליון דולר בפאונדרי עד סוף 2021

ניו יורק, 27 באוגוסט 2020, (BUSINESS WIRE):



 Digital Currency Group (DCG), חברה בינ"ל שבונה, קונה ומשקיעה בחברות בלוקצ'יין, הודיעה היום על חברת בת חדשה בבעלות מלאה: Foundry. פאונדרי, שהוקמה בשקט ב-2019, מציעה ניסיון מוסדי, הון ומודיעין שוק לכורים ויצרנים של נכסים דיגיטליים, ומספקת להם את המשאבים כדי לבנות, לתחזק ולאבטח רשתות מבוזרות. מייק קולייר, לשעבר מנהל בכיר ב-Core Scientific, מונה למנהל הכללי של פאונדרי.

פאונדרי נוצרה כדי לתת מענה לביקוש המוסדי לשיפור הגישה להון, יעילות השוק והשקיפות בתעשיית כריית הביטקוין. החברה מציעה עכשיו שלושה שירותים לסביבת הכרייה: מימון ורכישת ציוד, כרייה ותביעת חזקה, ושירותי ייעוץ.

מאז הקמתה, פאונדרי כבר התגלתה כאחת מכורות ביטקוין הגדולות ביותר בצפון אמריקה. היא גם נתנה עשרות מיליוני דולרים כמימון לציוד לארגונים אחרים ועזרה לרכוש בערך מחצית מהציוד לכריית ביטקוין שסופק בצפון אמריקה השנה.

"אנחנו רוצים לאפשר תשתית מבוזרת בכלכלה הדיגיטלית החדשה, והעבודה שלנו תתמוך בפיתוח והצמיחה של פעילות הכרייה -- במיוחד בצפון אמריקה", אמר מייק קולייר, מנכ"ל פאונדרי. "אנחנו עסק שנבנה על ידי כורים למען כורים, ואנחנו משתפים פעולה עם יזמים ששותפים לחזון שלנו לקדם את התעשייה וליצור סביבת כרייה מבוזרת".

DCG התחייבה להשקיעה יותר מ-100 מיליון דולר בפאונדרי עד סוף 2021. בפעם הראשונה, לכורים ויצרנים יש גישה לשותפים מהימנים ומשאבי הון דרך הרשת החזקה של DCG.

"המשימה שלנו ב-DCG היא להאיץ את הפיתוח של מערכת פיננסית טובה יותר", אמר בארי זילברט, מייסד ומנכ"ל DCG. "הכרייה של נכסים דיגיטליים ותביעת החזקה עליהם מהוות את עמוד השידרה של טכנולוגיית הבלוקצ'יין שתניע את ההתפתחות בזאת. פאונדרי מביאה משאבים והנחיה קריטיים לפינה חיונית של התעשייה, ולמייק קולייר והצוות שלו יש את המומחיות, האמינות והיושרה כדי לתמוך בצרכים המתפתחים של כורים ויצרנים".

פאונדרי מתמקדת ביצירת שותפויות עם שחקני מפתח בתעשיית הכרייה ותביעת החזקה כדי ליצור גישה רבה יותר לכריית נכסים דיגיטליים, ביזור ההזדמנות הג"ג והבאת יותר לגיטימיות ושקיפות לסביבה של כריית ביטקוין. בנוסף, DCG מצפה לעבוד באופן קרוב עם חברות אנרגיה וממשלות כדי לעזור להן לגבש ולבצע את אסטרטגיית הכרייה שלהן.

"ההבנה של פאונדרי בתעשייה הכרייה והתמיכה המלאה של DCG הפכה אותה לשותפת מפתח בהתרחבות שלנו ברחבי צפון אמריקה בשנה האחרונה. אנחנו מתכוונים להמשיך לשתף פעולה עם פאונדרי כשאנו מתמקדים בהגדלת נתח השוק הגלובלי שלנו", אמר ג'ורדן צ'ן, מנהל התפעול של יצרנית מכונות הכרייה משנז'ן MicroBT.

"באמצעות העבודה של פאונדרי והתמיכה הפיננסית בלקוחות הקצה שלנו, הצלחנו לספק מספר גדול של מכונות לארה"ב השנה", אמרה סו קה, המנהלת הגלובלית של המכירות והשיווק של אנטמיינר בביטמיין. "השירותים ברמה מוסדית של פאונדרי לעסקים בצפון אמריקה והמומחיות של הצוות שלה מילאו תפקיד מפתח בכך שזה קרה. אנחנו מצפים לעבודה הקרובה עם פאונדרי כדי להגיע לאפילו יותר לקוחות ולספק להם חוויה טובה אפילו יותר".

בנוסף לפאונדרי, DCG היא חברת האם של Grayscale Investments, מנהלת הנכסים הגדולה ביותר בתעשיית המטבעות הדיגיטליים, Genesis, הברוקרית הראשית של מטבעות דיגיטליים עם שירות מלא הראשונה בעולם ו-CoinDesk, חברת והמדיה והאירועים המובילה בתעשיית הבלוקצ'יין. DCG היא גם משקיעה ביותר מ-160 חברות ברחבי העולם.

קולייר והצוות שלו נמצאים ברוצ'סטר, ניו יורק.

אודות פאונדרי

פאונדרי, חברת בת של DCG, היא חברת מימון וייעוץ שמתמקדת בכרייה של נכסים דיגיטליים ותביעת החזקה עליהם. עם משימה לאפשר תשתית מבוזרת לעולם דיגיטלי, פאונדרי מספקת לעסקים של כריית נכסים דיגיטליים בצפון אמריקה הון ומודיעין.

פאונדרי נמצאת ברוצ'סטר, ניו יורק. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר foundrydigital.com.

אודות DCG

Digital Currency Group שהוקמה ב-2015 על ידי בארי זילברט היא חברה גלובלית שבונה, קונה ומשקיעה בחברות בלוקצ'יין בכל העולם. בהיותה המשקיעה הכי פעילה בתחום הבלוקצ'יין, DCG נמצאת במרכזה של תעשיית הבלוקצ'יין והיא תומכת ביותר מ-160 חברות ביותר מ-30 מדינות. בנוסף לתיק ההשקעות שלה, DCG היא חברת האם של Grayscale Investments, Genesis, CoinDesk ופאונדרי.

פאונדרי נמצאת בעיר ניו יורק. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר dcg.co.


תגובות