ספר חדש: נוכחת מאת אופיר פזית גבירץ - להתאהב בעצמי מחדש

 

ספר חדש:

נוכחת מאת אופיר פזית גבירץ

להתאהב בעצמי מחדש


"נוכחת – להתאהב בעצמי מחדש" שכתבה אופיר פזית גבירץ, בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר העצמה מקסים ומרגש, מתובל בסיפורים אישיים ושירים, המפלסים את הדרך ליציאה ממשבר בצורה איכותית, וכדגם משודרג של עצמך.

אנשים במצב משבר נמצאים בבלבול נוראי! הם לא תמיד מסוגלים לפלס בעצמם את הדרך. בעזרת הספר תקבלו אוסף של כלים ברורים שנאספו עם השנים, מתובלים בסיפורים אישיים ופחות אישיים ומטרתו היא אחת: להאיר את הדרך החוצה מהמשבר בצורה מהירה, איכותית כך שתוכלו אפילו לצאת דגם משודרג של עצמכם!

אופיר פזית גבירץ, אמא לשלושה ילדים נדירים: עידו, דניאל ורועי, שהם המנוע ומקור זיקוק הרגש בכל החלטה קריטית בחייה. עובדת כבר מעל עשרים שנה בתחום בהייטק בתפקידי ניהול, כמו כן, מנחה סדנאות כתיבה אינטואיטיבית, עם תשוקה ענקית לכתיבה.

אופיר פזית גבירץ לא חלמה בגיל 41 להתחיל הכל מחדש. הייתה תקופה שהיה לה הכל. ילדים מקסימים, עבודה מעניינת, מיליון חברים קרובים ופחות קרובים, מיליון תחביבים וחופש אינסופי כלכלי ופיזי. אבל בעצם, באותה תקופה לא היה לה כלום.
הלב שלה היה ריק. אחרי 18 שנות זוגיות עם החבר הראשון בחייה, אופיר פזית הבינה שהיא חיה בלי אהבה. בין כל הריק, עלתה על כמעין "לונה פארק", שלא במתכוון. לונה פארק בכל מובן המילה. היא לא תכננה, אבל מצאה את עצמה שקועה בתוך "טרור התאהבות".

אופיר פזית גבירץ מספרת: "התשוקה לכתיבה הולידה את ספרי הראשון, "נוכחת", ותוך כדי כתיבתו עליתי על נוסחה מרתקת איך להתאהב בעצמי מחדש".

 

"נוכחת – להתאהב בעצמי מחדש" מאת אופיר פזית גבירץ. הוצאת "ספרי ניב", 210 עמודים. שנת 2020

תגובות