ספר מתנה חדש: שביל חוכמת המילים מאת אמירה לידר

 

ספר מתנה חדש:

שביל חוכמת המילים מאת אמירה לידר



במציאות החיים בעידן הנוכחי אנחנו מוקפים באינסוף סיסמאות ומסרים לחיים נכונים וטובים יותר. המאמנת אמירה לידר בספרה "שביל חוכמת המילים" שיצא בהוצאת "ספרי ניב", מבקשת להפוך את המסרים לפרקטיקות יישומיות של החיים. לתפיסתה, מסר אחד חד, ברור, מזוקק ומעורר רגש, מספיק בהחלט כדי להיטמע ולחולל שינוי של ממש בחיינו.

מתוך שפע של תובנות ועל סמך ניסיון חייה זיקקה אמירה את ה-"אחת, שתיים, שלוש" שלה לכדי המלצות ברורות. היא מציינת מה עלינו להוציא מחיינו, מה עלינו להכניס לתוכם ומה מחובתנו לשמר.

זה קל, ברור, פשוט ליישם, והכי חשוב – את התוצאה תראו מייד. גם אתם מוזמנים להצטרף למאומנים רבים שכבר יישמו את הפרקטיקה הפשוטה הזו וחוללו שינויים מהותיים בחייהם תוך זמן קצר.

זכרו, קריאה היא רק השלב הראשון. על מנת ליצור שינוי, כדאי ליישם את ההמלצות בחיי היומיום שלכם. זאת בתקווה שהספר יהפוך את שבילי חייכם לקלים מעט יותר.

אמירה לידר - ילידת 1954 מחיפה, בעלת תואר ראשון במדעי החיים ותואר שני במדעי הרוח, דירקטורית בנבחרת הדירקטורים החברתית, חברה בליגת השירה והמשוררים הישראלית, מאמנת ומגשרת – ניהלה במשך שנים רבות את קשרי החוץ של חברת תרופות בין-לאומית גדולה. כותבת ופעילה במגוון תחומי חיים ודעת, אם לארבעה וסבתא לשמונה. בשנת 2008 נבחרה על ידי המגזין 'דה מרקר' לאחת מארבעים נשים פורצות דרך ומובילות שינוי בישראל. עד היום יצאו לאור חמישה ספרים פרי עטה, שני ספרי שירה ושלושה ספרי ילדים.

"שביל חוכמת המילים" מאת אמירה לידר, הוצאת "ספרי ניב", 99 עמודים. שנת 2020

תגובות