אנדרסן גלובל מתרחבת לרוסיה עם חברת עורכי דין מובילה

 

אנדרסן גלובל מתרחבת לרוסיה עם חברת עורכי דין מובילה



סן פרנסיסקו, 28 בינואר 2021, (BUSINESS WIRE):

בהיכנסה לשוק הרוסי, אנדרסן גלובל מרחיבה את הכיסוי שלה באמצעות הסכם לשיתוף פעולה עם Lidings שבסיסה במוסקבה, חברת עורכי דין עצמאית מובילה.

חברת עורכי הדין עם מלוא השירותים שהוקמה ב-2006 עובדת עם חברות מקומיות ובינ"ל בענפים שונים כולל מובילים בשוק, משקיעים בינ"ל ועסקים גלובליים בינוניים וגדולים. ל-Lidings יש יכולות במיסים, הגבלים עסקיים, בנקאות ופיננסים, תעסוקה, שינוי מבני, נדלן וליטיגציה עם מיקוד בחברות, מחלוקות וקניין רוחני. בראשות השותף המנהל אנדריי זלנין, חברת עורכי הדין מוכרת על ידי Chambers and Partners, Legal 500, IFLR1000 ו-Best Lawyers.

"במשך השנים בנינו את המוניטין שלנו על סמך הידע המעמיק שלנו בתרבות העסקית המורכבת של רוסיה והמסגרת הרגולטורית", אמר אנדריי. "הפרקטיקה שלנו גדלה באופן דינמי ושיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מאפשר לנו לתת מענה טוב יותר לצרכים העסקיים המתפתחים של הלקוחות שלנו, וגם לתת מענה מוצלח לצרכים הגלובליים שלהם".

"אנדריי והצוות שלו מביאים את המומחיות, האחריות והמקצועיות מהסוג שצריך כדי להיות מובילים בשוק שלהם", אמר מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של אנדרסן. "הם אחת מהפרקטיקות הכי טובות ברוסיה. המחויבות המופגנת של החברה לשקיפות והיכולת המוכחת לספק ללקוחות פתרונות הטובים מסוגם משלימות את הפלטפורמה הגלובלית שלנו".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-242 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 

תגובות