בומברדייה סוגרת את המכירה של עסק התחבורה שלה לאלסטום

 

בומברדייה סוגרת את המכירה של עסק התחבורה שלה לאלסטום

  • ההכנסות הנקיות לבומברדייה בערך 3.6 מיליארד דולר, כולל מניות של אלסטום בשווי של בערך 600 מיליון דולר
  • ההכנסות מחזקות את הנזילות ויאפשרו לחברה להתחיל להפחית חובות1; החוב הנקי פרו פורמה נכון ל-31 בדצמבר 2020 הוא בערך 4.7 מיליארד דולר2
  • משלימה את המיצוב מחדש של בומברדייה כחברה שעוסקת רק במטוסי מנהלים

כל הסכומים בהודעה לעיתונות הזאת הם בדולרים אמריקנים אלא אם מצוין אחרת. הסכומים באירו בהודעה לעיתונות הזאת מומרים לדולרים אמריקנים בשער חליפין של 1.22, פרט להכנסות במזומן מעסקאות מסוימות שנקבעו מראש בשער חליפין של 1.17.



 

מונטריאול, 29 בינואר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

בומברדייה (TSX: BBD.B) אישרה היום את הסגירה של המכירה שנמסר עליה בעבר של עסקי התחבורה שלה לאלסטום.

סך ההכנסות למוכרים אחרי הפחתת סעיפים דמויי חוב וחבויות שהועברו הן 6.0 מיליארד דולר3. אחרי ההפחתה של החזקת המניות בסך 2.5 מיליארד דולר של la Caisse de dépôt et placement du Québec, עלויות העיסקה והכללת ההשפעה של התאמות סגירה והתחייבויות שקשורות להשגת יתרת מזומנים מינימלית בבומברדייה תחבורה בסוף 2020, בומברדייה צופה הכנסות נקיות של בערך 3.6 מיליארד דולר. הסכום הזה כולל 499 מיליון דולר במזומן מהפדיון של מניות ושיפוי של 125 מיליון דולר על הלוואות על ידי בומברדייה תחבורה4, שיושבו יחד עם סגירת העסקה. ההכנסות הנקיות כוללות גם מניות של אלסטום בשווי של בערך 600 מיליון דולר (500 מיליון אירו המייצגים 11.5 מיליון מניות במחיר חתימה קבוע של €43.465 למניה), שניתנות למימוש החל בסוף אפריל 2021.

"עכשיו אחרי שהעסקה הזאת הושלמה, בומברדייה מתחילה פרק חדש ומלהיב כשהיא ממוקדת אך ורק בתכנון, בנייה ותחזוקה של מטוסי המנהלים הטובים ביותר בעולם", אמר אריק מרטל, נשיא ומנהל כללי, חברת בומברדייה. "עם תיק מוצרים ללא משתווים, רשת שירות לקוחות מהמעלה הראשונה ועובדים מאוד מוכשרים, יש לנו יסודות חזקים להתבסס עליהם כשאנו משתמשים בהכנסות מהעסקה כדי להתחיל לטפל באתגרי המאזן שלנו על ידי תשלום חובות".

ההכנסות מהעסקה היו נמוכות מההערכות הקודמות בגלל יצירת המזומנים הקטנה מהמצופה של בומברדייה תחבורה ברבעון הרביעי בחלקו בגלל תנאי שוק שליליים, וגם אי הסכמות בין הצדדים לגבי התאמות מסוימות שבומברדייה מתכוונת לערער עליהן.

החוב הנקי פרו פורמה2 הוא בערך 4.7 מיליארד דולר, שכולל חוב לטווח ארוך של 10.1 מיליארד דולר, בניכוי 1.8 מיליארד דולר מזומנים בקופה אצל חברת בומברדייה (לא כולל בומברדייה תחבורה) נכון ל-31 בדצמבר 2020, וההכנסות של בערך 3.6 מיליארד דולר מהמכירה של בומברדייה תחבורה. החברה מתכוונת להשתמש בהכנסות הזמינות מהמכירה של בומברדייה תחבורה לתשלום חובות וממשיכה להעריך את האסטרטגיות הכי יעילות להפחתת חובות.

אודות בומברדייה

בומברדייה היא מובילה גלובלית בתעופה, שיוצרת מטוסים חדשניים ומשני מצב. המוצרים והשירותים שלנו מעניקים חוויות מהמעלה הראשונה שקובעות אמות מידה חדשות בנוחות של הנוסעים, יעילות אנרגטית, אמינות ובטיחות.

המטה של בומברדייה נמצא במונטריאול, קנדה ויש לה נוכחות ביותר מ-12 מדינות כולל אתרי הייצור/ תכנון שלה ורשת התמיכה בלקוחות שלה. החברה תומכת בצי כלל עולמי של בערך 4,900 מטוסים שבשירות אצל מגוון רחב של חברות רב לאומיות, ספקי טיסות שכר ובעלות חלקית, ממשלות ואנשים פרטיים.

חדשות ומידע זמינים באתר bombardier.com או תעקבו אחרינו בטוויטר @bombardierjets.

בומברדייה הוא שם מסחרי של Bombardier Inc. או החברות הבנות שלה.

 

תגובות