ספר חדש: הדרך שלי אל האושר מאת יסמין גולדברג

 

ספר חדש:

הדרך שלי אל האושר מאת יסמין גולדברג

 

בגיל 34 הייתה יסמין אימא לארבעה ילדים ורעיה נאמנה. לאחר שבשלב מסוים הבינה שהיא מאבדת את עצמה בתוך המנגנון הזה, עברה יסמין תהליך והגיעה לתובנות שלקחו אותה למקום אחר לגמרי. היום היא מטפלת באנשים ועוזרת להם להפוך את חייהם לקלילים, מאושרים ובריאים יותר.

"הדרך שלי אל האושר" מאת יסמין גולדברג בהוצאת "ספרי ניב" הוא ספר חשוף, שמביא את סיפורה המרגש של יסמין, בו היא משתפת בתהליך שעברה ושבעקבותיו היא יודעת מי היא בדיוק. לא משערת, יודעת. היא בטוחה שבסיום הספר הקורא כבר לא יהיה אותו בן אדם שהיה. הרבה ישתנה לטובתו. הכי חושף, הכי אמיתי.

 

"אם אעשה את מה שטוב לי – זה יעשה טוב לכל הסובבים אותי כי אני מלאה. חוץ מזה, גם אם יהיה מישהו שלא יסכים עם זה ולא יאהב – מה אני מרוויחה בלהתחשב בדעה של אחר? כן, אפילו בן זוג. אני לא רק נהנית ממה שבא לי לעשות, אני גם מפספסת הזדמנויות להרחיב אופקים וגם נוטרת לו טינה. ובכלל – כל אחד חי את החיים של עצמו על פי השבלונה המובנית בתוכו. אך אחד לא אמור להרשות לעצמו להגיד לי מה טוב לי ומה לא טוב לי. אם אני מרגישה מתוך ה"בית" שלי שאני צריכה לעשות משהו – עליי לעשות אותו" (מתוך הספר)

 

 

 

"הדרך שלי אל האושר" מאת יסמין גולדברג. הוצאת "ספרי ניב", 60 עמודים. שנת 2021


תגובות