אנליטיקה מודיעה על ההתרחבות של מערכת העירוי המשופרת אל המזרח התיכון

 


אנליטיקה מודיעה על ההתרחבות של מערכת העירוי המשופרת אל המזרח התיכון


מערכת העירוי המשופרת (EIS)




מערכת עירויים תוספתית תוך ורידית רשומה כפטנט מפחיתה את הסיכון של זיהום ותסחיפים, חוסכת זמן וכסף.



  • אנליטיקה חותמת על הסכם עם מרווה להפצה, שיווק ומכירה של מערכת העירוי המשופרת (EIS) במצרים, בחריין, איראן, עיראק, ירדן, כוויית, לבנון, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות.
  • מערכת עירויים תוספתית תוך ורידית רשומה כפטנט מפחיתה את הסיכון של זיהום ותסחיפים וחוסכת את הזמן של הצוות הרפואי להשגת עלות כוללת נמוכה יותר מאשר ציוד ופרקטיקות קיימים

 

בריסביין, אוסטרליה, 27 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

אנליטיקה בע"מ (ASX:ALT), המפתחת האוסטרלית של מערכת העירוי המשופרת (EIS) ו-המערכת לתרגול רצפת האגן PeriCoach לטיפול באי נקיטת שתן במאמץ, התקשרה בהסכם עם משרד מרווה ליצוא ויבוא של הספקה רפואית (מרווה) להפצה, שיווק ומכירה של EIS למערכות בתי חולים במצרים, בחריין, איראן, עיראק, ירדן, כוויית, לבנון, ערב הסעודית ואיחוד האמירויות.

 

טכנולוגיית EIS פותחה על ידי אנליטיקה בשמות הפרויקטים AutoStart ו-AutoFlush ונמכרת באוסטרליה בשם המסחר FirstFlow™,¹ במסגרת רישיון מוגבל. EIS משלבת את הטכנולוגיות הרשומות בפטנטים AutoStart ו-AutoFlush לפתרון פשוט ולא יקר.

 

מערכת המצוף הרשומה כפטנט מתחילה מחדש אוטומטית את זרימת נוזל העירוי אחרי מתן תרופה, ובכך חוסכת את הזמן של עובדי הבריאות, מפחיתה את העלויות של בתי החולים ומונעת את האירועים השליליים שקשורים בתסחיפי אוויר וכשל של צנתרים תוך ורידיים היקפיים (PIVC). EIS מגיבה מייד, בשקט ובלי התערבות או תכנות. אפשר להתאים אותה לכל מדגם של מערכת עירוי קיימת והיא יכולה לפעול ביחד ולשפר את היכולת של כל משאבת עירוי או מערכת עירוי "שקית", בלי קשר לתחכום.

 

השימוש ב-EIS מאפשר באופן ייחודי מערכת עירוי סגורה לגמרי, עם שלמות שמושגת על ידי הפחתת האינטראקציות שכנראה גורמות לסיבוכים מכניים ובכלי הדם וגם שטיפה טובה ו/או פרקטיקה פתוחה.

 

ל-EIS יש רישום TGA ARTG אוסטרלי ואישור USFDA 510(k). הוא תואם באופן מלא ל-ISO 8536 מערכות עירוי ותקנים רלבנטיים אחרים.

 

EIS יכולה להפחית מאוד סיכונים משפטיים על ידי טיפול בגורמים רבים שיכולים להשפיע על החולים, הקלינאים ובתי החולים, כולל:

 

  • תסחיפי אוויר -- ל-EIS יש שסתום מצוף גדול וכבד שמבטיח איטום מוחלט ולטווח ארוך. המצוף הייחודי שומר על האיטום גם בזוויות קיצוניות (עד 60 מעלות מהאופקי), ולכן אפשר להשתמש במכשיר באמבולנסים, חילוץ ומצבים צבאיים ולהפחית את הסיכון של מוות ומחלות שקשורות לתסחיפי אוויר.
  • מערכת החדרה פתוחה/ סגורה -- פתח הגישה ללא מחט הוא נקודת הכניסה היחידה, וצריך רק מזרק אחד לכל אירוע תרופה. שימוש בשקית האינפוזיה הקיימת של ליטר אחד משמעו שההחלפה פחות תכופה מאשר בשקיות 100 מ"ל עם תמהיל מוכן מראש, וזה חוסך זמן וכסף ומפחית את הסיכון של זיהום ודלקות.
  • שטיפה של המזרק - התכונה הזאת מבטלת את הצורך להשתמש במזרק שטיפה ובולוס נוספים. השטיפה מונעת אינטראקציות בין נוזלים/ תרופות שלא מתאימים ביחד, וזה מפחית את הסיכון של זיהום צולב ומחזק את הבקרה על העירוי.
  • שטיפה של הצנתר - התכונה הזאת מפחיתה את הסיכון של כשל של PIVC עם ההתחלה מחדש האוטומטית המיידית של זרימת העירוי אחרי מתן התרופה, וזה מאפשר זרימת תחזוקה רציפה אל צינור השטיפה והצנתר. זה גם שומר על הפתיחות של הצנתר על ידי מניעת מסתם אורי פנימי.
  • דילול תרופות -- תכונת הטיפול המופסק מאפשרת להכניס תרופה דרך EIS כדי למדוד במדויק את תמהיל נוזל העירוי במקום שסתום תלת כיווני ושקיות.
  • סיכוני הזרקה -- מחקרים תצפיתיים מראים היקרות גבוהה של אי ציות לפרוטוקול של רחיצת שטיפת ידיים. EIS מגבילה את הגישה ואת הסיכוי לזיהום.
  • לחץ השטיפה -- שטיפת הבולוס של הצנתר עשויה להשתנות לפי הגודל והלחץ של המזרק. התכנון של המצוף הקנייני מבטיח לחץ שטיפה קבוע, שמפחית את הסיכון לכשל של PIVC.

לאור הפחתת הסיכונים הבריאותיים והמשפטיים של אנליטיקה, השוק של טיפולי בתי חולים שניתנים בבית מהווה הזדמנות צמיחה כלל עולמית. EIS קומפקטית, מוקשחת ולא מצריכה משאבה או מקור אנרגיה, ולכן היא מתאימה לצורכי חילוץ, צבא והעולם השלישי מבלי להתפשר על הסיכון.

 

כדי לצפות בסרטון על הפעולה והתכונות של EIS, תלחצו בבקשה כאן.

 

למנהל של מרווה יש ניסיון רב עם מערכת הבריאות המצרית, כיועץ ותת מזכיר הבריאות לענייני המרפאות של ארגון ביטוח הבריאות (HIO) המצרי וגם תפקידי ניהול במשרד הבריאות המצרי.

"מרווה הציגה הזדמנות משכנעת עם אנשי מקצוע מנוסים כדי לקחת את מערכת העירוי המשופרת (EIS) של אנליטיקה לשוק גדול וגדל במזרח התיכון", אמר ד"ר מייקל מונסור, יו"ר אנליטיקה בע"מ. "אנחנו מצפים לעבודה עם מרווה כדי להרחיב את השימוש בטכנולוגיה הייחודית שלנו EIS".

 

למידע נוסף על אנליטיקה ועל מערכת העירוי המשופרת, בקרו בבקשה באתר www.AnalyticaMedical.com


אודות  Analytica - אנליטיקה בע"מ

 

אנליטיקה היא חברת פיתוח ומסחור של מוצרים שנמצאת בבריסביין, אוסטרליה ומתמקדת במוצרי מכשירים רפואיים סוג 1 וסוג 2.

 

אנליטיקה היא המפתחת של מערכת העירוי המשופרת (EIS), שילוב של טכנולוגיות רשומות כפטנט שמפותחות בשמות הפרויקטים AutoStart ו-AutoFlush. EIS היא טכנולוגיה תוספתית לעירויים פשוטה ולא יקרה להפחתת עלויות ההשגחה של אחיות, הפחתת הסיכון לתסחיפים, שיפור בקרת זיהומים והתחלה אוטומטית של ההזרמה אחרי מתן תרופות בזמן עירוי נוזלים תוך ורידי.

 

אנליטיקה היא גם היצרנית של מערכת PeriCoach®, מערכת טיפולי בריאות אלקטרונית לנשים שסובלות מאי נקיטת שתן במאמץ. זה פוגע באישה אחת משלוש בכל העולם ונגרם בעיקר מחובלה בשרירי רצפת האגן כתוצאה מהריון, לידה והפסקת המחזור.

¹ Trademark of ICU Medical Australia.

 


תגובות