SAFR® מבית RealNetworks מכריזה כי קיבלה בפעם השלישית מענק במסגרת תוכנית החדשנות לעסקים קטנים (SBIR) של חיל האוויר האמריקאי

 

 

SAFR® מבית RealNetworks מכריזה כי קיבלה בפעם השלישית מענק במסגרת תוכנית החדשנות לעסקים קטנים (SBIR) של חיל האוויר האמריקאי

 

המענק יאפשר ל-SAFR להרחיב את יכולות הניתוח מבוסס-בינה מלאכותית בכלי רכב קרקעיים לא מאויישים (UGV), ולהפחית את הסיכון הקיים בפעילות הגנה מרחבית, אספקת שירותי רפואת חירום (EMS) ומשימות חילוץ והצלה



 

סיאטל, 26 באפריל 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

SAFR® מבית RealNetworks (NASDAQ:RNWK), פלטפורמה לזיהוי פנים ואנליטיקה ויזואלית, המתמחה בישום טכנולוגיות ראיה ממוחשבת לפתרון בעיות "בעולם האמיתי", הודיעה כי קיבלה בפעם השלישית מענק במסגרת תוכנית החדשנות לעסקים קטנים (SBIR). המענק יאפשר ל-SAFR להמשיך לשפר את פלטפורמת הראיה הממוחשבת שלה, כך שתתמוך בפתרונות המיועדים לשימוש בעולמות ההגנה המרחבית, ופעילות חילוץ והצלה המתבצעת בשטחי ארה"ב.

 

במסגרת הפעילות המוגדרת בהסכם בין הצדדים, SAFR תתאים את הפלטפורמה שלה כך שתוכל לפעול על תשתית Jetson AGX Xavier של NVIDIA, המיועדת לשימוש בכלי רכב בלתי מאויישים (כרב"מ). שילוב יכולות האנליטיקה מבוססות-הבינה המלאכותית של SAFR ברכיבים רובוטיים המיועדים לפעילות אוטונומית ואוטונומית-בחלקה, מהווה מכפיל כח משמעותי ותספק שכבת בטחון נוספת לכוחות הבטחון ושירותי ההצלה הצבאיים והאזרחיים.

 

"במסגרת תפקידי ככלבן צבאי בחיל האוויר, עשינו שימוש בכלבים במגוון מצבים לצרכי איתור והתרעה. האפשרות להשתמש בכרב"מים בעת פעילותם של צוותי הכלבנים ככח עזר נוסף, וכתחליף להם בעת מנוחה, מרחיבה את יכולותינו ומאפשרת לנו לפעול ללא הפסקה", אמר סמל טכני דאסטין קיין, מש"ק הממונה על שירותי השיטור, פלוגת אבטחה 366 שבבסיס חיל האוויר מאונטיין הום, איידהו.

 

SAFR ממוקדת בהפחתת הסיכון שמולו מתמודדים כוחות הבטחון במהלך ביצוע תפקידם, באמצעות שדרוג הכרב"מים כך שיוכלו לבצע סיורים במתחם ולנטר סביבות בהן עלול להתפתח איום. פלטפורמת הכרב"מ תזהה מצב בו גורמים לא מאושרים נמצאים באיזורים מוגבלי גישה. הפתרון של SAFR יורחב כך שיוכל לפעול על גבי הכרב"מים, ולהפיק בסיום הסיור דו"חות המכילים מידע מבוסס-מיקום. זיהוי התרחשות אירועים המוגדרים כ"קריטיים" יגרום כמובן ליצירת התראה בזמן אמת, על פי הדרישות המבצעיות.

 

במצבים המגלמים סיכון רב במסגרת משימות חילוץ והצלה, כדוגמת חיפוש ניצולים בבנין שקרס בעקבות רעידת אדמה, הרכב הרובוטי יוכל לאתר בני אדם באמצעות יכולות זיהוי הגוף של SAFR, לעדכן בזמן אמת על הגילוי, ובאמצעות גישה למידע אודות נתיבי ההגעה והחזרה מאותו מיקום יוכל להאיץ את זמן החילוץ – ובכך להקטין משמעותית את הסיכון בו ימצאו המחלצים. כיום, לא מצוייד אף כרב"מ אחר ביכולות הזיהוי המתקדמות והאנליטיקה הללו, המותאמות לשימוש במצבים המערבים פעילות של כוחות הבטחון וההצלה.

 

SAFR יכולה לבצע את כל משימותיה על בסיס המשאבים המצויים בכרב"מ, כך שניתן להפיק דו"חות לאחר סיור גם באיזורים בהם אין גישה לרשת תקשורת. כאשר קיים חיבור לרשת, כרב"מ המצוייד במערכת של SAFR מסוגל להעביר בזמן אמיתי מידע רציף מהשטח בעת שהוא נאסף, או במקבצים של מידע באם החיבור לרשת אינו יציב ומאפשר שידור ללא הפסקה.

 

"עבורנו זו הזדמנות מדהימה להדגים כיצד בינה מלאכותית מהווה מכפיל כח, ויכולה להפחית את הסיכון בעבודתם של כוחות הבטחון וכוחות ההצלה", אמר אריק הס, מנהל מוצר בכיר ב-SAFR. "פלטפורמת הכרב"מ המצויידת בבינה המלאכותית של SAFR, מדגימה כיצד יראה העתיד בו משתלבות ראיה ממוחשבת ורכיבים בעלי יכולת תפעולית יעודית, לטובת מגוון שימושים של מערכות רובוטיות".

 

אודות SAFR

 

 SAFR from RealNetworks (https://safr.com)היא פלטפורמת ראיית מחשב עתירת ביצועים. עם זיהוי פנים מהיר, מדויק ובלי נטאי ותכונות בינה מלאכותית מבוססות פנים ואנשים אחרות, SAFR משתמשת בכוח של הבינה המלאכותית כדי לחזק את הביטחון והנוחות עבור הלקוחות שלנו ברחבי העולם. SAFR, שמתמחה בגישה מאובטחת ללא מגע, מעקב וידאו בזמן אמת ואישור זהויות דיגיטליות, ממוטבת לפעול למעשה בכל מצלמה או מכשיר עם מצלמה. התקינו כפתרון עצמאי, משולבת עם מערכות ניהול וידאו מובילות או ישירות במכשיר שלכם שפועל בקצה כדי לקבל יותר מודעות למצב ותובנות לשיפור היעילות המבצעית. המטה של SAFR נמצא בסיאטל, וושינגטון, ארה"ב, עם משרדים ברחבי העולם.

 

  

תגובות