הפלטפורמה של סווימליין מספקת יכולות אוטומציה חשובות לאזור EMEA

 

 

הפלטפורמה של סווימליין מספקת יכולות אוטומציה חשובות לאזור EMEA

הרבעון הרביעי של 2020 היה הרבעון הכי חזק של סווימליין אי פעם ב-EMEA, שתרם לגידול משמעותי לעומת השנה הקודמת באזור.

 


דנבר, 27 באפריל 2021, (BUSINESS WIRE) :

Swimlane, הספקית של פלטפורמת האוטומציה של האבטחה המובילה בענף, מסרה היום פרטים על הצמיחה המתמשכת שלה באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). ב-2020 סווימליין השיגה גידול משמעותי לעומת השנה הקודמת והרבעון הרביעי של 2020 היה הרבעון הכי חזק של החברה אי פעם באזור. גם מספר המשתמשים הממוצע לעסקה של סווימליין באזור EMEA גדל ב-88%, והגודל הממוצע של עסקאות ARR גדל ב-55% לעומת השנה הקודמת.

מאז התחלת הפעילות בבריטניה ב-2019, הפעילות של סווימליין ב-EMEA גדלה וכוללת עובדים שנמצאים במקום, כולל שירותים מקצועיים, מהנדסי מוצרים ואנשי מכירות. סווימליין תומכת עכשיו בלקוחות בגרמניה, אוסטריה ושווייץ, בבריטניה ואירלנד, בסקנדינביה, בבנלוקס ובמזרח התיכון, טורקיה ואפריקה, עם תוכניות להתרחב לדרום אירופה ב-2021.

"סווימליין מתמקדת במתן חוויות לקוח חיוביות ותוצאות מוחשיות על ידי סיוע ללקוחות לזהות במהירות את הדרכים עם הערך הכי גבוה לבצע אוטומציה בפעילות האבטחה שלהם", אמר טובי ון דה חריט, המנהל האזורי של EMEA, סווימליין. "יש לסווימליין הזדמנות ייחודית לתמוך באוטומציה הגדלה של האבטחה וביעדי השינוי הדיגיטלי של ארגונים ברחבי EMEA, כמו הפחתת הנטל הכספי של השגת ציות ל-GDPR דרך אוטומציה. אנחנו מצפים להמשך צמיחה באזור זה ב-2021, וגם לגייס שותפים נוספים עם יכולות טכניות משלימות".

סווימליין היא פלטפורמת האוטומציה של האבטחה הכי ניתנת להרחבה בשוק, שנבנתה מהיסוד כדי לתמוך ביעדי האוטומציה הכי מתוחכמים ומאתגרים של הלקוחות. עם כלי תכנון אוטומציה "גרור ושחרר", שילוב עם מאות טכנולוגיות ויכולות החזיית נתונים ללא משתווים, סווימליין משנה את מה שצוותי אבטחה חושבים שאפשרי. כארגון, סווימליין שואפת לעשות מעל ומעבר כדי ליצור שותפות עם הלקוחות שלה כדי ליצור תוצאות שלא רק שיש להן תשואה עצומה על ההשקעה לעסק שלהם, אלא גם נותנות את בסיס החדשנות שצוותי אבטחה צריכים כדי לבצע מודרניזציה בפעילות האבטחה שלהם.

"סווימליין באמת עזרה לנו לממש את הערך והחשיבות של אוטומציה של האבטחה במרכז פעילות אבטחה (SOC) מודרני. סווימליין מחזירה את הזמן לאנליסטים, כדי שהם יוכלו להתקדם עם העבודה האמיתית" - מתיו הלינג, מנהל שירותי אבטח סייבר ב-Softcat Plc.

בתכנון שלה, הפלטפורמה של סווימליין שונה באופן יסודי מפתרונות תיאום, אוטומציה ותגובה של האבטחה (SOAR) מסורתיים. למידע נוסף על הפלטפורמה של סווימליין, תבקשו בבקשה הדגמה.

אודות סווימליין

סווימליין Swimlane נמצאת בחזית השוק הגדל של פתרונות תיאום, אוטומציה ותגובה של האבטחה (SOAR) והוקמה כדי לספק פתרונות אבטחה מדרגיים וגמישים לארגונים שמתמודדים עם עייפות מהתראות, ריבוי ספקים ומחסור כרוני בעובדים. הפתרונות של סווימליין עוזרים לארגונים את כל הצרכים של פעילות האבטחה (SecOps), כולל תיעדוף התראות, כלי תיאום ואוטומציה של תיקון איומים -- ומשפרים את הביצועים בכל הארגון. המטה של סווימליין נמצא בדנבר, קולורדו עם פעילות בצפון אמריקה, אמריקה המרכזית, אירופה, המזרח התיכון ואוסטרליה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.swimlane.com.


תגובות