קנת' קול וזינגה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לכבוד חודש הגאווה במשחק ההיפר-קז'ואל של רוליק, High Heels!

 

קנת' קול וזינגה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו לכבוד חודש הגאווה במשחק ההיפר-קז'ואל של רוליק, High Heels!

השחקנים במשחק הנייד הפופולארי יוכלו לצעוד לאורך מסלול התצוגה בלבשם נעליים, חולצות ואביזרים מתוך קולקציית PRIDE 2021 של מעצב האופנה והאקטיביסט החברתי, קנת' קול

 


סן פרנסיסקו, 27 במאי 2021, (BUSINESS WIRE):

 

קנת' קול ו-Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), מובילה עולמית בתעשיית הבידור האינטראקטיבי, הכריזה היום על שיתוף פעולה במסגרתו תחשוף את קולקציית Kenneth Cole PRIDE 2021 בתוך משחק ההיפר-קז'ואל המצליח שלה, High Heels!. שיתוף הפעולה הזה מסמן את הפעם הראשונה בה סגנון חוכמת הרחוב האייקוני של קנת' קול ישולב במשחק למכשירים ניידים. במהלך השבועיים הראשונים של חודש יוני, השחקנים יוכלו לשחק בגאווה באמצעות הלבשת הדמויות שלהם במוצרים מקולקציית Kenneth Cole PRIDE 2021 וצעידה לאורך מסלול התצוגה, כאשר הקולקציה המוצעת כוללת, בין השאר, את דגמי הסניקרס האייקוניים KAM, חולצות המצהירות בגאווה כי "שונות זה מה שמשותף לכולנו" ואביזרים אחרים בהם משקפי שמש, שעונים ושרוכי צוואר למסכות.

 


לקנת' קול היסטוריה עשירה של תמיכה בבריאות הציבור וחרויות האזרח. במשך כמעט 40 שנה, האיש והמותג טיפחו ושימרו תרבות גלובלית של הוגנות והכללה. ב-2000 ייסד קנת' קול את "קואליציית הבריאות הנפשית" (Mental Health Coalition – MHC), שמטרתה לבנות קהילה שחבריה אחידי-דעים , שתפעל יחדיו על מנת להסיר את הסטיגמות המשויכות לסובלים ממצבים שונים הקשורים בבריאות הנפש, ולאפשר גישה שוויונית למשאבים הכרחיים ולקבלת תמיכה לכל. בכל פעם שמוצר מקולקציית PRIDE נרכש באתר kennethcole.com, אחוז מהכנסות המכירה יתרם לקואליציית הבריאות הנפשי. MHC גאה להציע משאבים המיועדים באופן פרטני לקהילות הלהטב"ק+, הכוללים גם מדריך לבריאות נפשית ואת היכולת להתחבר לארגונים החברים בקואליציה על מנת לקבל תמיכה.

"כמותג, אנו תומכים בשוויון זכויות לקהילת הלהטב"ק+ מזה כמעט 30 שנה. ביוזמה האחרונה שלנו, מתוך הכרה בערך ה"גאווה", אנחנו גאים לחבור לזינגה, חברה החולקת עימנו את ערכינו, על מנת להדגיש עוד יותר את החשיבות שבהכלה ובקבלה", מסר קנת' קול, יו"ר ומנהל הקריאייטיב הראשי של Kenneth Cole Productions, Inc.. "אנו משלבים את מוצרי PRIDE שלנו בתוך High Heels! , ומאפשרים למיליוני אנשים לחוות את החגיגה שבגאווה, וכך גם מזכירים ש"שונות היא מה שמשותף לכולנו".

"אנחנו בזינגה מאמינים, באופן חד-משמעי, שכוחנו מצוי במגוון שלנו, ועלינו לחגוג את ההבדלים ביננו. אנחנו גאים לעמוד בסולידריות עם קהילת הלהטב"ק+ ולחגוג את חודש הגאווה", הוסיף פרנק גיביו, מנכ"ל זינגה. "אנחנו שמחים מאוד לחבור למותג מכובד ושובר מוסכמות כמו קנת' קול במטרה להגדיל את היHצוג המגוון במשחקים שלנו, ולהעצים את השחקנים כך שיוכלו להראות את הגאווה שלהם, הרוח שלהם והאופנה שלהם ב- High Heels!. זו פשוט התאמה מושלמת".

High Heels! פותח בידי Rollic, חברה בת של זינגה, ועד כה הורד יותר מ-60 מיליון פעמים, והתקבל בהתלהבות ברחבי העולם. במשחק מנווטים השחקנים על ודרך מסלולי תצוגה ההופכים מאתגרים יותר ויותר, כשלרגליהם נעלי עקבים, ההולכות וגובהות ככל שהם משלימים שלבים נוספים. רמת הסיכון עולה ככל שהשחקנים מתקדמים דרך סדרה של תצוגות אופנה בינלאומיות בערים כמו לונדון, בייג'ין, פריס וניו יורק. השחקנים מקבלים אפשרות לבצע שינויים בדמויותיהם ככל שהם מתקדמים, ולהחליף בגדים, סגנונות שיער ונעליים.



High Heels! זמין להורדה בחינם ב-App Store, כמו גם ב-Google Play. קולקציית מוצרי PRIDE של קנת' קול ניתנת להשגה באתר KennethCole.com. קפסולת 2021 PRIDE כוללת:

*סניקרס KAM עם פס קשת

*טי-שירט עם כיתוב בצבעי הקשת "Being Different is What We Have in Common"

*שרוכי צוואר בצבעי הקשת

*משקפי שמש

*שעון

אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עד היום, יותר ממיליארד אנשים שיחקו בזיכיונות של זינגה כולל CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Merge Dragons!™, Merge Magic!TM, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. המשחקים של זינגה זמינים ביותר מ-150 מדינות ואפשר לשחק בהם בפלטפורמות חברתיות ומכשירים ניידים בכל העולם. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בסן פרנסיסקו עם אתרים בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, הודו, טורקיה ופינלנד. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

 

אודות Kenneth Cole Productions, Inc.

קנת' קול הוא מעצב אמריקני, אקטיביסט חברתי ואיש חזון, המאמין כי עסקים ופילנטרופיה תלויים זה בזה. החברה הגלובלית שלו, Kenneth Cole Productions, מייצרת מוצרי הנעלה, לבוש ואביזרים מודרניים, פונקציונליים ורבגוניים, עבור סגנון החיים האורבני מלא ההשראה, תחת המותגים Kenneth Cole New York, Reaction Kenneth Cole, ו-Unlisted, ומוצרי הנעלה תחת המותג Gentle Souls. לחברה הוענק מבחר רב של רישיונות מצדדים שלישיים ליצור מוצרי הלבשה, בשמים, שעונים, תכשיטים, משקפיים ואביזרים אחרים, ובכללם גם נעלי ילדים – כולם לגברים ולנשים. מוצרי החברה זמינים בחנויות כלבו, חנויות מתמחות, חנויות בבעלות החברה ואתר המסחר האלקטרוני שלה.

לפני יותר מ-35 שנה מינף קנת' קול את התשוקה שלו ופלטפורמת המותג הייחודית שלו על מנת להשפיע באופן מהותי על מלתחותיהם של בני האדם, אך גם על קהילות במצוקה. הוא עשה מה שאחרים לא עשו ואמר מה שאחרים סירבו לומר. כיום, הקרן של קנת' קול נותרה מחויבת לסיוע לקהילות במצוקה באמצעות מתן תמיכה לבריאות הציבור ולחרויות האזרח.

אודות Rollic

 

Rollic שהוקמה בדצמבר 2018 היא מפתחת ומוציאה לאור של משחקים מאיסטנבול, שמתמחה במשחקי הייפר קז'ואל שאפשר לשחק חינם ל-iOS ואנדרואיד. המשחקים שהפיצה Rollic כוללים את:

Blob Runner 3D, Flipper Dunk, Go Knots 3D, High Heels!, Onnect – Pair Matching Puzzle, Pixel Shot 3D, Picker 3D, Repair Master 3D, Tangle Master 3D, Water Shooty and Wheel Smash

 

Rollic מחויבת להפיק כותרים גלובליים מאוד אטרקטיביים תוך בניית סביבת מפתחים משגשגת בתעשיית המשחקים. רוליג' נרכשה על ידי זינגה, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, באוקטובר 2020. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.rollicgames.com או תעקבו אחרי Rollic: פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם, טוויטר או הבלוג של רוליג'.

 


תגובות