Taconic Biosciences משיקה את פתרון TruIMPORT™

 


  Taconic Biosciencesמשיקה את פתרון     TruIMPORT™


מודלים של מכרסמים שמוצאם מסין יוכלו להיות מיובאים לכל מתקן בעלי חיים אקדמי ללא צורך בהסגר



 

רנסליר, ניו יורק, 27 במאי 2021 (GLOBE NEWSWIRE)

 

Taconic Biosciences, מובילה גלובלית באספקת פתרונות מודלים של בעלי חיים לפיתוח תרופות, הכריזה על שיפור משמעותי לברית יצירת המודלים המשותפת שלה ושל Cyagen (Taconic-Cyagen Model Generation Alliance), וכעת יתאפשר יבוא רציף של מודלים מהונדסים גנטית שמוצאם מסין תחת מטרית TruIMPORT™.

 

חוקרים במוסדות ללא כוונת רווח ממלאים תפקיד קריטי בפיתוח תרופות; עם זאת, מיקור חוץ של מודלים של בעלי חיים עלול להפוך לאפשרות לא רלוונטית מטעמי עלויות או אתגרים לוגיסטיים. קשיים בקבלת גישה למודלים של בעלי חיים עלולים לעכב פעילות מחקר חשובה. פתרונות אפשריים לבעיה זו דרשו באופן מסורתי צורך בפשרה. בהתאם למדינת המוצא, אפשרויות שהוצעו בעלויות שניתן לעמוד בהן הצריכו הסגר ממושך של בעלי החיים, או ביצוע הרבעה נוספת, על מנת להבטיח כי בעלי החיים יעמדו בתקני הבריאות הנדרשים לכניסה למתקן בו הם אמורים להשתכן. צעדים נוספים שכאלה עלולים לגבות מהחוקרים הוצאות כספיות יקרות ותוספת זמן.

 

Taconic-Cyagen Model Generation Alliance, שהוקמה בשנת 2018 עבור חוקרים אקדמיים ללא כוונת רווח, ממנפת את יכולתן של שתי חברות מובילות בתעשייה במטרה ליצור פתרון מותאם באופן ייחודי עבור מוסדות מחקר ללא כוונת רווח. ל-Taconic Biosciences מעל 65 שנות ניסיון בתחום מודל המכרסמים, ו-Cyagen Biosciences היא חברה סינית מובילה ביעילות ייצור מודלים במבנה עלות תחרותי. מאז הקמתה, הפכה הברית למובילה במתן שירותי ייצור מודלים לאקדמאים ולחוקרים ללא כוונת רווח.  TruIMPORT™ מייצג אבולוציה חשובה בשירות זה. הוא מאפשר לייבא מודלים של בעלי חיים מסין למתקני בעלי חיים בארצות הברית ובאיחוד האירופי, תוך עמידה בדרישות מתקן בעלי החיים הקיימות. TruIMPORT™ מספק מבחר אפשרויות לבחירת הלקוחות, שבאמצעותן הם יכולים ליצור מודלים באופן יעיל ותוך אפשרות בחירה בהיצע עלויות הנגזרות מהזמן הנדרש עד למסירה, תקן הבריאות הרלוונטי והיקף הפריטים שיש לייצר.

 

"מטרתנו העיקרית היא לפתור בעיות עבור הלקוחות שלנו," אמר ד"ר ג'ון קוז, סגן נשיא לשירותים מדעיים בטקוניק. "בעוד הברית סיפקה ייצור מודל באופן יעיל במשך שנים, לקוחות רבים נתקלו באתגרים עקב חשש מתהליך היבוא. על ידי יצירת אפשרויות מרובות תחת מטריית TruIMPORT™, הלקוחות יכולים כעת לייבא דגמי מכרסמים מסין ללא הסגר, ללא קשר לדרישות מתקן בעלי החיים שלהם".

 

פורטפוליו השירותים של ™ TruIMPORT מכיל שלוש אפשרויות יבוא: RapidRELAY™, RapidCHECK™ ו- RapidEXPANSION™. לקוחות יכולים להשוות בין מפרטי המוצר כאן, על מנת להחליט מה מייצג מבחינתם את השילוב הנכון בין רכיב הזמן, תקני בריאות והתוצרים הנדרשים, כדי לענות על הצרכים שלהם.

 

אודות Taconic Biosciences, Inc.

Taconic Biosciences היא מובילה גלובלית מורשית באופן מלא במודלים ושירותים של מכרסמים מהונדסים גנטית. טקוניק שהוקמה ב-1952 מספקת את פתרונות בעלי החיים הטובים ביותר כדי שהלקוחות יוכלו לרכוש, ליצור לפי הזמנה, להרביע, לטפל טיפול מקדים, לבדוק ולהפיץ מודלי מחקר רבי ערך בכל עולם. טקוניק, מומחית במודלים של עכברים וחולדות מהונדסים גנטית, מיקרוביום, מודלים אימונו- אונקולוגיים של עכברים ושירותים משולבים של תכנון והרבעת מודלים, מפעילה שלוש מעבדות שירות ושישה מתקני הרבעה בארה"ב ואירופה, מקיימת קשרים עם מפיצים באסיה ויש לה יכולות משלוח לאספקת מודלים של בעלי חיים לכל מקום כמעט בעולם.

אודות Cyagen Biosciences, Inc.

 

Cyagen Biosciences היא ספקית מובילה של שירותי מודלים מהונדסים גנטית של מכרסמים. Cyagen עושה שימוש בתהליך ביעילות גבוהה, הכולל את טכנולוגיית הבינה המלאכותית הקנייני שלה, על מנת לתכנן ולספק מודלים מהונדסים גנטית ייחודיים מדויקים ובעלות תחרותית. ה- Cyagen Transgenic Animal Center (CTAC) בסין הינו מתקן גבול נקי מפתוגן (SPF) מהמתקדמים מסוגו, מוסמך AAALAC ומאושר בידי OLAW. ל-Cyagen מתקנים נוספים במיקומים שונים בארצות הברית, יפן וסין. מאז נוסדה בשנת 2005, Cyagen סיפקה יותר מ-78,400 מודלים של בעלי חיים לחוקרים ברחבי העולם, וצוטטה ביותר מ-4,700 מאמרים.

 


 

תגובות