אנדרסן גלובל יוזמת התרחבות לשוק הנורווגי

 

אנדרסן גלובל יוזמת התרחבות לשוק הנורווגי



סן פרנסיסקו, 29 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE) :

 

Andersen Global נכנסת לנורבגיה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם משרד עורכי הדין Brækhus, ומוסיפה רוחב לטביעת הרגל שלה בצפון אירופה כאשר הארגון ממשיך בהתרחבותו בשווקי מפתח ברחבי האזור.

 

בהובלת השותף המנהל פרנק ס. אאייז, Brækhus הוא משרד עורכי דין בשירות מלא שבסיסו באוסלו. החברה, פועלת עם 27 שותפים ועם יותר מ-70 אנשי מקצוע, יכולות החברה כוללות חברות, מסחר, מיזוגים ורכישות, בנקאות ופיננסים, ייעוץ מס, בנייה ותאימות, ליטיגציה, נדל"ן, אנרגיה, בנייה, שירותי לקוחות פרטיים, דיני עבודה, טכנולוגיה, מסחר אלקטרוני וקניין רוחני.

 

"באמצעות שקיפות וסטנדרטים מקצועיים גבוהים ללא פשרות, אנו מחפשים ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח שיוצרות ערך מוסף ללקוחותינו", אמר פרנק. "הסכם שיתוף פעולה עם אנדרסן גלובל משתלב היטב עם האסטרטגיה הבינלאומית שלנו שמשלים לגמרי את הקשרים המשפטיים והמיסים הבינלאומיים הקיימים שלנו.

 

ארתור אנדרסן בוגר מוסד להשכלה גבוהה ויועץ המס נילס אריקסן יסייעו לנו בשיתוף הפעולה עם החברים בחברות ועם החברות שמשתפות פעולה עם אנדרסן גלובל. הסינרגיה התרבותית של משרדנו עם הארגון מחזקת את החזון שלנו ומציבה אותנו במצב שבו עלינו לספק בקלות את הפתרונות הכי טובים וחדשניים ברחבי העולם".

 

" Brækhusמוערך מאוד על הניסיון שלהם, מומחיות ויכולת לספק ללקוחות פתרונות עצמאיים, משולבים", אמר מארק וורסץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "נורבגיה היא שוק חשוב מאוד באסטרטגיית ההתרחבות שלנו, והכימיה הייחודית שלנו עם נילס, פרנק והצוות שלהם מספקים השלמה יוצאת דופן לפלטפורמה הקיימת שלנו באזור".

 

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-7,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-277 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.

 


תגובות