ספר ראשית קריאה חדש: "בומסי" מאת אברהם בר-אב (בן-טאטה)

 

ספר ראשית קריאה חדש:

"בומסי" מאת אברהם בר-אב (בן-טאטה)

                                                


"בומסי" מאת אברהם בר-אב (בן-טאטה), בהוצאת הספרים "אוריון", הוא ספר הרפתקאות נפלא ומהנה, לראשית קריאה. גיבור סדרת הסיפורים, בומסי, הוא ילד קטן ורזה, אך זריז במידה שלא תיאמן. כל שנייה, החולפת עלינו כהרף עין, היא בעבור בומסי מרחב עצום של זמן.

 

בומסי מנצל את שפע הזמן הכלול בכל שנייה כדי לחולל בה אינספור מעשים מפתיעים הנראים למביט מהצד כמעשה קסמים. זריזות שכזו, המשאירה את החוקרים פעורי פה, כלל איננה על-טבעית. להיפך, היא רווחת מאוד בטבע, ואפילו בין היצורים הפחותים ביותר. דוגמאות? בבקשה: היתוש מנופף בכנפיו כאלף פעמים בשנייה! השפירית מעופפת במהירות של מכונית, עגל הגנו באפריקה... בּומְּס... בּומְּס... בּומְּס... מקפץ ומדלג לצד אימו שעות מעטות אחרי שהגיח לאוויר העולם. איש אינו מופתע ואינו שואל למה.

 

בזכות הזריזות הטבעית, המופלאה שלו, בומסי מצליח להתמודד עם כוחות גדולים ולנצח בכל נושא הנראה לו ראוי וחשוב.

 

הספר כולל שלושה סיפורים: התינוק הכי מהיר בעולם; מעשה בְּצִרְעָה וראש בראש מול גבריאל המלך.

 

אברהם בר-אב (בן-טאטה) הוא נשיא חברת "בראב מחשבים" המפתחת פתרונות תוכנה לאקדמיה. הוא למד אומנות התיאטרון וספרות אנגלית באוניברסיטת תל-אביב. ספר הילדים שלו סבא מציל את הגבעה מומלץ משרד החינוך לכיתות ד'-ו', קובץ סיפוריו הקצרים פושקין מרוקאי זכה בפרס איגוד הסופרים. כמו כן, הוציא לאור רומן רחב-יריעה שתורגם לאנגלית והיה לרב-מכר באמזון. כתב וביים מחזות לבני הנעורים.

 

אברהם בר-אב: "סיפורי בומסי מתרבים ומשתבחים מדור לדור. אני מספר אותם זה עשרות שנים. הוא 'החבר לחיים' של ילדי ונכדי שגדלו עליהם ואהבו אותם."

 

בקרוב ספר נוסף בסדרה: בומסי הלוחש לכלבים.

 

"בומסי" מאת אברהם בר-אב (בן טאטה).  איורים: איל אילת. הוצאת הספרים אוריון, 157 עמודים. שנת 2021

 

תגובות