Wolters Kluwer Enablon השיקה את גרסה 9.3 של תוכנת Vision כדי לספק ניהול סיכונים ב-360 מעלות עבור ארגונים עתירי נכסים

 

 

Wolters Kluwer Enablon השיקה את גרסה 9.3 של תוכנת Vision כדי לספק ניהול סיכונים ב-360 מעלות עבור ארגונים עתירי נכסים



חברות בתעשיות עתירות נכסים יכולות להשיג רמה גבוהה יותר של מצוינות תפעולית בעזרת נקודת מבט הוליסטית ובלעדית לסיכונים

 

שיקאגו, 28 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

ניהול סיכונים הפך לקל יותר עבור ארגונים בכל הגדלים הודות לגרסה 9.3 של פלטפורמת Enablon Vision.  Enablon הכריזה היום על השקה חדשה של פלטפורמת ניהול הסיכונים המשולבת שלה, כשהיא מוסיפה שיפורים ליכולות הניווט של המשתמשים, לאפשרויות הפריסה, תרחישי שימוש במובייל ותפקודיות חוצת מתחמים: גרסה 9.3 של פלטפורמת Enablon Vision מאפשרת ללקוחות לקבל נקודת מבט הוליסטית אל הסיכונים בכל רחבי הארגון, דרישה מנדטורית לשיפור המצוינות התפעולית. Enablon היא חברה של Wolters Kluwer ומובילה גלובלית עם פתרונות תוכנה עבור סביבה, חברה ומשילות תאגידית (ESG), ממשל, ניהול סיכונים וציות (GRC), סביבה, בריאות, אבטחה ואיכות (EHSQ) וכן ניהול סיכונים תפעולי (ORM).

 

"ארגונים מתמודדים כעת עם לחץ גובר לנהל עסקים באופן אחראי, פרודוקטיבית ובטוח יותר", אומר לורן דצ'או, סגן נשיא ומנכ"ל, Wolters Kluwer Enablon. "לא רק שיש שינוי בציפיות מצד הצרכנים ומבעלי מניות שהעסקים לא יפגעו ויתרמו לעולם טוב יותר, אלא שגם התאגידים מתמודדים עם לחץ מצד השוק לעמוד בקצב הדיגיטציה ולאמץ את החידושים האחרונים כדי לפתוח את מלוא הפוטנציאל של העסק שלהם".

 

מדוע ניהול סיכונים ב-360 מעלות חשוב כל כך?

 

מידע העוזר לארגונים לעקוב, לדווח ולחזות כנגד דרישות הקשורות לסיכון נצבר ומאוחסן לעתים קרובות במערכות נפרדות, כך שהמידע הדרוש לקבלת החלטות מושכלות אינו זמין לאלו שזקוקים לנראות בזמן אמת. גרסה 9.3 של Enablon Vision Platform מכסה מרחב המלא של פעילויות הכרוכות בסיכון, מלכידה, מדידה וכוונון ועד ניהול וחיזוי סיכונים, והכל בפלטפורמה אחת, עם ממשק משתמש יחיד ופריסה אחת.

 

"ארגונים מתמודדים עם אתגרים כדי למצוא את האיזון בין הצורך להיות תאגיד אזרחי טוב ובין הצורך להיות עסק פרודוקטיבי. כדי לספק תשובה לצרכים הללו, הם זקוקים לפלטפורמה שמאפשרת להם לנהל סיכונים, וגם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר האפשריות", אומר רוב דייוויס, סגן נשיא לניהול מוצר, Wolters Kluwer Enablon. "Enablon היא הפתרון היחיד המכסה ומחבר את כל סוגי הסיכונים הארגוניים, כולל סיכון תפעולי, סביבתי, בריאותי, בטיחותי ואיכותי. גרסה 9.3 מאפשרת ללקוחותינו להגיע לרמה הבאה ולפרוץ דרך המישור שהם מתמודדים אתו מבחינת שיפור תוצאות הבטיחות, שיפור מצוינות תפעולית, יעילות וקבלת החלטות שיהיו אחראיות יותר".

 

5 התועלות המובילות של Enablon Vision Platform בגרסה 9.3:

 

·        כניסה בצעד אחד וממשק משתמש וניווט משופרים ועקביים: נווטו בין יכולות לאורך הפלטפורמה על ידי שימוש במערך אישורים יחיד כדי לקבל גישה קלה.

·        פתרונות ענן ציבורי עם יותר אפשרויות לשירות רציף: עמידה בדרישות ה-IT ברמה ארגונית עם אפשרויות פריסה נוספות ברחבי העולם ובענן ציבורי.

·        חסכון זמן בשטח עם תפקודיות מובייל חדשה: לקבלת האישור לדווח על עבודה ואירועים.

·        הנעת שיתוף פעולה בין קבוצות מבודדות לשעבר עם ארבעה תרחישי שימוש חוצי מתחמים לניהול סיכון תפעולי:

o       מסקנות שנלמדות באירועים מועברות ישירות אל חזית תפעולית כדי לתכנן טוב יותר את השליטה בעבודה

o       ויזואליזציה של EHS KPI בתוך Barrier Management עבור תצוגה בזמן אמת על מחוונים מובילים

o       גישה לנקודת המבט לסיכונים Bowtie מרישום הסיכונים המרכזי ב-Risk Management כדי לראות את רמת היעילות של הבקרות

o       גישה לנקודת המבט לסיכונים Bowtie מתוך Barrier Management כדי לקבל סקירה בזמן אמת של שלמות המחסום בשילוב עם יעילות בקרות

·        התייחסות לאתגרי סיכון ותפעול על ידי אספקת פתרונות מומחים חדשים לצוות, כולל:

o       חישוב יעילות הבקרה המצטברת ממספר מחוונים ברחבי הפלטפורמה

o       שילוב עם RiskLens לביצוע כימות להשפעה הפיננסית של הסיכונים

o       מינוף תבנית העבודה SASB של Value Reporting Foundation עבדו דיווח ESG באמצעות השילוב של SASB Standards ו-SASB Materiality Map אל תוך Enablon Vision Platform

מכיוון ש-Enablon היא הספקית היחידה המשרתת מספר פרסונות בארגון באמצעות פלטפורמת סיכון משולבת אחת - החל מדיונים ברמת חדר הניהול ועד למפקחים המנהלים את הבקרות ואת מחסומים באתר - הפתרון מספק יכולת ייחודית לשלב נתוני סיכון מרכזיים מכל הארגון לכדי תובנות משמעותיות.

 

גרסה 9.3 זמינה עכשיו עבור לקוחות חדשים של Enablon וכשדרוג עבור לקוחות קיימים. למידע נוסף על המוצרים והפתרונות של Enablon, בקרו בכתובת www.enablon.com

 

אודות Enalbon, חברה של Wolters Kluwer business

 

Enablon, חברה של Wolters Kluwer, היא ספקית מובילה עולמית של פתרונות תוכנה משולבים עבור ניהול סיכונים וציות לרגולציות; הנדסה ותפעול; סביבה, בריאות, אבטחה ואיכות (EHSQ) וקיימות. אנו עוזרים ליצור עולם טוב יותר בכך שאנחנו גורמים לארגונים להיות אחראיים, פרודוקטיביים ובטוחים באמצעות טכנולוגיה חדשנית. מאות ארגונים מובילי תעשייה ומיליוני משתמשים ברחבי העולם מסתמכים על הפתרונות שלנו כדי למזער סיכונים, כדי לשפר את בטיחות העובדים, למנוע התרחשות של תקלות, להשיג ציות רגולטורי ולהקטין את ההשפעה על הסביבה. למידע נוסף בקרו בכתובת www.enablon.com ובקרו אותנו בטוויטר ובלינקדאין.

 

Wolters Kluwer (WKL) היא מובילה עולמית במידע מקצועי, פתרונות תוכנה ושירותים למערכת הבריאות; מס וחשבונאות; ממשל, סיכון וציות לרגולציות; ומגזרים משפטיים ורגולטוריים. אנו מסייעים ללקוחותינו לקבל החלטות קריטיות מדי יום על ידי מתן פתרונות מקצועיים המשלבים ידע עמוק בתחום עם טכנולוגיה ושירותים. Wolters Kluwer דיווחה על הכנסות שנתיות לשנת 2020 של 4.6 מיליארד אירו. הקבוצה משרתת לקוחות ביותר מ-180 מדינות, מקיימת פעילות ביותר מ-40 מדינות ומעסיקה כ-19,200 עובדים ברחבי העולם. מטה החברה נמצא באלפן אן דן רין, הולנד. למידע נוסף, בקרו באתר www.wolterskluwer.com, ועקבו אחרינו בטוויטר, בפייסבוק, בלינקדאין וביוטיוב.


תגובות