ספר חדש: חתום בלב סגול מאת ספיר ורסנו

 

ספר חדש:

חתום בלב סגול מאת ספיר ורסנו

 


"חתום בלב סגול" מאת ספיר ורסנו בהוצאת "ספרי ניב", הוא רומן רומנטי שמורכב מסיפורים קצרים שנכתבו במהלך השנים על ידי ספיר ומתארים את התחושות, הרגשות, המחשבות והדמיון העשיר של הכותבת ושל הסובבים אותה.

 

כל סיפור מתאר סיפור חדש ושונה בעל אופי ייחודי משלו, חלקם מוצגים מנקודת מבט נשית, חלקם מנקודת מבט גברית וחלק מהסיפורים נכתבו בגוף ראשון כשהסופרת מדברת על או אל עצמה. מטרתה העיקרית של הסופרת בכתיבת ספר זה היא להצליח לגעת בלב האנשים באמצעות הסיפורים שלה, ואולי אף לסייע להם לראות את הדברים מנקודת מבט שונה ויותר טובה כדי ליצור סגירת מעגל או לחילופין, לתת מילים לתחושות ולרגשות אותם הם חווים.

 

"היום נפרדתי ממך סופית" (עמוד 74) – סיפור שנכתב על רקע פרידה מבן זוג. "היום נפרדתי ממך סופית" חוזר על עצמו כמה פעמים כדי להדגיש את הפרידה שעוברת הכותבת ואת ההכרה במציאות החדשה ואת הרצון לפתוח פרק חדש בחיים.

 

"ואז זה הכה בי – היא לא מתכוונת לחזור" (עמ'  102) - סיפור שנכתב מנקודת מבטו של גבר על  הפרידה שלו מבת הזוג שלו שטסה לדרום אמריקה, שם פגשה בחור אחר והתאהבה בו.

 

"תנקי את המצפון שלך" (עמ' 119)– הסיפור האחרון בספר בו סיפור על משבר אותו חווים הדמויות בעקבות בגידת הבחורה בבן זוגה. סוף הסיפור נשאר פתוח, כך שכל אחד יכול לכתוב את הסוף שהיה רוצה לעצמו

 

"אפילו באמצע סקס איתה אני אעצור הכול ואבוא עד אלייך אם רק תבקשי – עד כדי כך אני דפוק", הוא אמר לי בעודו אוחז בכתפיי. ואני, שהייתי כל כך המומה, הרגשתי שאני מפסיקה לנשום. הוא הביט בי בחשש והוביל אותי אל הספה בסלון. החוורתי, צבע פניי התחלף באחת ללבן, ואני לא ידעתי את עצמי מרוב בלבול ומחשבות. "אני לא מבינה, אתה משגע אותי", שמעתי את עצמי אומרת לו בקול חלוש. (מתוך הספר)

ספיר ורסנו, ילידת ראש פינה בוגרת תואר ראשון בחינוך וכותבת מגיל צעיר. פרסמה את סיפוריה ואת כתביה ברשתות החברתיות, וכך צברה קהל רחב של קוראים ותומכים שעודדו אותה להוציא אותם לאור. כדי להדגיש את מקוריותה ואת כתיבתה האותנטית היא חותמת כל סיפור בלב סגול, ומכאן שם הספר.

"חתום בלב סגול מאת ספיר ורסנו. הוצאת "ספרי ניב", 120 עמודים, שנת 2021

 

תגובות