Swish.ai הישראלית גייסה 13M$ בסבב גיוס A ועושה צעד חשוב נוסף בהטמעת היפר-אוטומציה (Hyperautomation) למערכות שירות בארגונים גדולים

 

 

Swish.ai הישראלית גייסה 13M$ בסבב גיוס A ועושה צעד חשוב נוסף בהטמעת היפר-אוטומציה (Hyperautomation) למערכות שירות בארגונים גדולים

ארנון יפה וסבסטיאן אג'ימן, מייסדי Swish.ai (צילום: Business Wire)
 

ההשקעה, בהובלת Dell Technologies Capital, תאפשר ל- Swish.ai  לשנות את הדרך בה מסופקים שירותים ואת חוויית השירות בארגונים גדולים. זאת  באמצעות היפר-אוטומציה - השלב הבא באוטומציה, המביא עמו יכולות מוכחות להפחית את זמן הטיפול בפניות IT ב-50%

 

תל אביב, 18 בנובמבר 2021, (BUSINESS WIRE):

 

Swish.ai (עד לאחרונה DeepCoding.ai) - פלטפורמת היפר-אוטומציה המספקת שירותי ניהול לשיפור זרימת עבודת ה- IT (ITSM) – הודיעה היום (יום ה') על השלמת סבב השקעה בסך 13M$ במסגרת סבב גיוס A בהובלת Dell Technologies Capital ובהשתתפות Samsung Next  ו- ,Skywell Capital Partnersולצד המשקיעים הקיימים StageOne Ventures ו- Axess Ventures. החברה תשתמש במימון לשם המשך התרחבות והשקעה בטכנולוגיה המתקדמת שלה.

 

מערך ה- IT Service Management (ITSM)  הינו אחד מהפונקציות עתירות העבודה והיקרות ביותר בארגון. ההאצה בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית הגדילו את היקפי הפניות למערך השירות והתמיכה ב-30%. בנוסף, המחסור בכוח אדם ב-IT מגביל את היכולת של ארגונים לאייש עובדים ולעמוד בצמיחה זו, מגדיל מאוד את זמן ההמתנה של המשתמשים ומשפיע לרעה על הפרודוקטיביות ועל שביעות רצון העובדים. אתגר זה יוצר צורך משמעותי בהיפר-אוטומציה ב-ITSM.

 

Swish.ai היא פלטפורמת ההיפר-אוטומציה הראשונה המשתמשת ב-AI כדי לנתב את המשימות לקבוצות ולאנשים המתאימים בהתחשב ביכולות של הצוותים והעומס עליהם.  עם Swish.ai, ניתן לזרז את כל סוגי הפניות, לרבות המורכבות ביותר, בזמן אמת, ולהפנות לסוכן המתאים ביותר לטיפול בפנייה. זאת, תוך הסרת צווארי בקבוק, הפחתת מעברים מיותרים של פניות השירות ושיפור זמן הטיפול הממוצע ביותר מ-50% . בנוסף, מספקת הפלטפורמה למנהלי השירות מדדי ביצועים מתקדמים ותובנות בזמן אמת, כך שניתן לזהות באופן יזום הזדמנויות אופטימיזציה ולנקוט את הפעולות הנדרשות.

 

"הקמנו את Swish.ai מתוך הבנה שהערך של היפר-אוטומציה אינו מסתכם בהתייעלות בלבד, אלא בכוחו להמיר את הררי המידע הדיגיטלי להחלטות אוטונומיות חכמות, מהירות ומדויקות יותר" אומר סבסטיאן אג'ימן, מייסד שותף ומנכ"ל ב- Swish.ai. "ההבנה והתמיכה של המשקיעים יאפשרו את זמינות הפתרון שלנו לא רק ללקוחות החברה המשתייכים ל-Fortune 500 או כאלה שהם ספקיות מובילות של מערכות ניהול (MSP), אלא גם למעגל רחב יותר של ארגונים עסקיים. אנו מאמינים ש- Swish.ai הוא הפתרון המושלם עבור כל ארגון הרואה עצמו מוביל בתמיכה ושרות, המחפש דרך קצרה ויעילה לנצל את היתרונות של היפר-אוטומציה בכדי לבצע מהפכה של מצוינות בניהול השירות. שמה החדש של החברה משקף את המהירות המואצת והדיוק שמערכי השירות משיגים ללא מאמץ בשימוש ב-Swish.ai בשילוב עם כלי ניהול השירות הקיימים שלהם כדי לתכנן בצורה חכמה את זרימת הפניות בזמן אמת".

 

הגישה החדשנית של Swish.ai  מנצלת את המידע ההיסטורי הרב שנאגר במערכות השונות בארגון ומתרגמת אותו לתועלות עסקיות בזמן אמת. מערכת Swish.ai כוללת יכולות של הבנת שפת שרות (SLU), בשילוב ייחודי של עיבוד שפה טבעית (NLP), כריית תהליכים עסקיים (BPM) ולמידת מכונה כדי לזרז את עיבוד הפניות בזמן אמת.

 

"ניהול שירותים הוא יעד מרכזי לתעשייה הצומחת של ההיפר-אוטומציה בשל נפחי הפניות הגדלים במהירות ותהליכים עתירי עבודה עליהם מסתמכים כיום ארגונים", אמר יאיר שניר, מנכ"ל Dell Technologies Capital. "רוב הארגונים נאבקים לבצע שיפורים בתהליכי העבודה והם נרגשים להשיג שיפורים בהיקפים של  1-2%. צוות Swish.ai כבר הוכיח את הערך של היפר-אוטומציה עבור כמה מהחברות הגדולות בעולם, עם שיפורים של עשרות אחוזים. אנו שמחים לתמוך בהם ולהיות שותפים מלאים לשלב הבא בצמיחה של החברה".

 

"השנים האחרונות הוכיחו שארגונים המגלים אג'יליות שורדים ואף מובילים בסקטורים שלהם, והדבר נכון בפרט בהקשר של ניהול ה-IT בארגון." אומר יובל כהן, שותף מייסד בקרן  StageOne Ventures, אשר השקיעה בחברה ביום הקמתה. "מציאות זו הובילה אותנו למסקנה המתבקשת כי בשנים הבאות השימוש ביכולות היפר-אוטומציה גבוהות לשיפור תהליכי ה-IT יהפכו לסטנדרט מחייב בכל ארגון ששואף להתייעל ולהשתפר בביצועים. מכאן האמון הגדול שאנו נותנים ב- Swish.ai עוד משלבי הפעילות הראשונים שלה, כפלטפורמה מתקדמת המספקת פתרון מוכח לצרכים אלו. אנחנו נמשיך ללוות את החברה כשותפים למימוש הפוטנציאל האדיר שלה להתרחבות בשוק הגלובלי".

 

פלטפורמת Swish.ai פועלת בשילוב עם כלי ניהול השירותים הארגוניים המובילים ומהווה כלי משלים אידיאלי להוספת ערך מיידי לכל יוזמת אופטימיזציה קיימת כגון בוטים חכמים, אוטומציה רובוטית (RPA) או פתרונות Autonomous Service Desk.

 

למידע נוסף בקרו באתר החברה בכתובת www.swish.ai .

 

על Swish.ai

 


Swish.ai היא פלטפורמת היפר-אוטומציה המאפשרת למובילי IT בארגונים להמציא מחדש את חוויית אספקת ה-ITSM שלהם על ידי שילובה עם פתרונות ITSM קיימים. תזמור זרימת הפניות האוטונומית הייחודית לפלטפורמה, מתייחס לכל פנייה בזמן אמת על ידי התחשבות בפרמטרים רבים כגון מערך מיומנויות סוכן, עומס עבודה בצוות ודחיפות הפניות, ובכך מצמצם את הקפיצות והזמן הממוצע לפתרון בלמעלה מ-50%. פלטפורמת Swish.ai מספקת למובילי IT גם יכולות מפותחות  לאנליזת ביצועים בזמן אמת ותובנות אסטרטגיות כדי לזהות באופן יזום הזדמנויות אופטימיזציה ולנקוט בפעולות הנדרשות. Swish.ai נוסדה בשם DeepCoding.ai בשנת 2018 ומרכזה בישראל עם שלוחות בבריטניה ובארה"ב.

 

למידע נוסף, בקר בכתובת www.swish.ai.

 


 

תגובות