קבוצת קורטק מגישה פטנט מלא לפיתוח אנודות סיליקון מתקדמות

 


קבוצת קורטק מגישה פטנט מלא לפיתוח אנודות סיליקון מתקדמות



 

אן ארבור, מישיגן, 28 בפברואר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

The Coretec Group, Inc (OTCQB: CRTG), מפתחי סיליקון מהונדס ותצוגות נפח תלת – ממדיות, הגישה פטנט מלא על הפטנט הזמני שלה לפיתוח אנודות סיליקון מתקדמות באמצעות cyclohexasilane (CHS) וסילאנים אחרים.

 

הפטנט המלא - שהוגש ב-24 בפברואר 2022 - מתבסס על פטנט זמני שהוגש שנה קודם לכן. יישום פטנט זה מכסה את השימוש ב- CHS כדי לייצר מגוון רחב של אנודות סיליקון לשימוש בסוללות ליתיום-יון.

הגשת פטנט השירות היא צעד הכרחי כדי להגן באופן רשמי על עבודתה של קבוצת קורטק על יוזמת הסוללה שהיא יצאה אשתקד.

סוללות ליתיום-יון מהדור הבא דורשות צפיפות אנרגיה וחשמל גבוהה, טעינה מהירה ויציבות רכיבה לטווח ארוך. התעשייה רודפת באופן פעיל אחר השימוש בסיליקון כחומר אלקטרודה בגלל השפע הטבעי שלה ויכולתה לאחסן יותר ליתיום מאשר גרפיט בשימוש קונבנציונלי.

"פטנט זה מספק לנו את ההגנה הדרושה כאשר אנו מפתחים את הסוללה שלנו", אמר מתיו קפרס, מנכ"ל קבוצת קורטק. "פיתוח אנודת הסיליקון שלנו הוא מרכיב חיוני בפיתוח הסוללה שלנו. יוזמה זו תבחן את השימוש ב-CHS לפיתוח סוללה עם צפיפות גבוהה יותר ויציבות משופרת ברכיבה על אופניים".

אודות קבוצת קורטק

The Coretec Group, Inc. מפתחת מערך של מוצרים מבוססי סיליקון בוורטיקלים שמתמקדים באנרגיה, כולל רכב חשמלי וסוללות לצרכנים, תאורת מצב מוצק (לדים) ומוליכים למחצה, וגם תצוגות תת מימדיות של כמויות ואלקטרוניקה ניתנת להדפסה. קבוצת קורטק משרתת את שוקי הטכנולוגיה הגלובליים באנרגיה, אלקטרוניקה, מוליכים למחצה, שמש, בריאות, סביבה ואבטחה.

למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.thecoretecgroup.com. עקבו אחרי קבוצת קורטק: Twitter , LinkedIn.


תגובות