NetSfere ו-HP משתפות פעולה כדי לאפשר שירותי העברת הודעות ושיתוף פעולה מאובטחים עבור ספקי שירותי רפואה

 

 

NetSfere ו-HP משתפות פעולה כדי לאפשר שירותי העברת הודעות ושיתוף פעולה מאובטחים עבור ספקי שירותי רפואה



HP ו-NetSfere פועלות יחד כדי לקדם את הדיגיטציה בתקשורת של שירותי הרפואה, לייעל את התקשורת בין הצוותים ולהפסיק את השימוש המסוכן ביישומי הודעות מיידיות צרכניות

 

שיקאגו, 28 בפברואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

NetSfere, ספקית גלובלית של פתרונות הדור הבא להעברת הודעות וניידות מאובטחים ותואמים, צורפה לתוכנית השותפות של HP עבור ספקיות תוכנה עצמאיות (ISV) כדי לקדם את הדיגיטציה של תקשורת שירותי הרפואה, לייעל את הטיפול בחולים ולבלום את השימוש באפליקציות צרכניות להעברת הודעות מסוכנות, שאינן עומדות בתקנים.

"יש צורך קריטי בתקשורת מאובטחת ויעילה בתחום הרפואה, במיוחד מכיוון שהמגיפה יצרה לחץ גדול על הזמן והמשאבים של בתי החולים והצוות הרפואי", אמר הארש מאמגיין, סמנכ"ל המוצר של NetSfere. "העבודה החיונית שהקלינאים מבצעים דורשת אפשרויות העברת הודעות מאובטחות, תואמות וגמישות שמבטלות את הצורך לפנות לאפליקציות צרכניות מסוכנות. על ידי עבודה עם HP, NetSfere יכולה כעת לספק את פתרונות שיתוף הפעולה המאובטחים והתואמים הדרושים לתעשייה לשילוב בפורטפוליו הלקוחות של HP Healthcare, ולהציע דיגיטציה שתייעל את התקשורת במטרה להמשיך לספק טיפול מציל חיים למטופלים".

המגיפה האיצה את הצורך בכלי תקשורת מיידיים תואמים כדי לייעל את תזרימי העבודה הקלינית, כדי לייעל את התקשורת עם הצוותים וכדי להנגיש מידע חיוני בקלות לצוותים המורשים בכל תעשיית הרפואה. NetSfere Enterprise, מספקת תחליף לאפליקציות צרכניות המציבות סיכוני פרטיות וציות לרגולציות, וכן מציעות שירותי זימון מוגבלים בנתונים. החברה מציעה פלטפורמת הודעות תואמת HIPAA המאפשרת לצוות לתקשר בבטחה בזמן אמת באמצעות ממשק אינטרנט ידידותי למשתמש או אפליקציית הודעות מיידיות בנייד.

פלטפורמת ההודעות המאובטחת מובילת התעשייה של NetSfere מספקת את כל אמצעי התקשורת המועדפים - טקסט, וידאו וקול - בנוסף ליכולות התראה במקרה חירום כדי להציג פתרון תקשורת הוליסטי, תואם ומוכלל עבור ספקי שירותי הרפואה בשוק. הפלטפורמה פותחה עם הצפנה מקצה לקצה ועם בקרת IT מלאה, והיא תואמת לתקנות גלובליות ומספקת לאנשי מקצוע רפואיים שירות הודעות פרטי, מאובטח ואמין, מנוהל ומבוקר מרכזי, מבוסס ענן.

היכולות הנוספות של NetSfere Lifeline מאפשרות לעובדים לשלוח הודעות קריטיות בעדיפות גבוהה לצוותים מוגדרים או לארגון שלם כדי להפיץ מידע חירום באופן שמושכך את תשומת הלב. הודעות יכולות לכלול טקסט, תמונות או מיקומים, כדי להבטיח שכל המידע החיוני ישותף במהירות במצבים קריטיים.

"הפתרונות HP Healthcare נועדו לעזור להבטיח בטיחות, להגביר את היעילות ולהגן מפני סיכוני אבטחה, ולכן הפלטפורמה התואמת HIPAA של NetSfere מתאימה באופן מיטבי כשותפת ISV", אמר קורי מקלרוי, סגן נשיא לפתרונות קמעונאות ותעשייה ב-HP. "הרפואה משתנה במהירות, ושיתוף הפעולה הזה עם NetSfere ימלא חלל עבור הספקים כשהם מיישמים טכנולוגיה אחרת בפתרונות HP".

 

לקבלת מידע נוסף על סל המוצרים של NetSfere, בקרו בכתובת www.netsfere.com.

 

אודות NetSfere

 

NetSfere הוא שירות ופלטפורמה מאובטחים להעברת הודעות מ-Infinite Convergence Solutions, Inc.. NetSfere היא שירות ופלטפורמת העברת מסרים ארגוניים מאובטחים שמספקים יכולות אבטחה והעברת מסרים מובילות בענף, כולל זמינות שירותים מבוססת ענן גלובלית, הצפנה ממכשיר למכשיר, תכונות מבוססות מיקום ובקרה מינהלית. השירות גם מוצע בכל העולם בשותפות עם Deutsche Telekom GmbH, אחת מחברות התקשורת המשולבות המובילות בעולם, ועם NTT Ltd., ספקית גלובלית של שירותי  טכנולוגיות מידע ותקשורת, כדי להציע במשותף את NetSfere  ללקוחות שלהן ברחבי העולם. השירות ממנף את הניסיון של Infinite Convergence  באספקת פתרונות ניידות למפעילים סלולריים ברמה 1 ברחבי העולם וטכנולוגיה התומכת ביותר מ-500 מיליון מנויים ויותר מטריליון מסרים בשנה. נטספיר גם מצייתת לדרישות רגולציה גלובליות, כולל GDPR, HIPAA, Sarbanes-Oxley, ISO 27001 ואחרות. לנטספיר יש משרדים בארצות הברית, גרמניה, הודו וסינגפור. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.netsfere.com.

 

תגובות