Merz Aesthetics תציג נתונים חדשים בקונגרס העולמי ה -20 לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג 2022

 

Merz Aesthetics תציג נתונים חדשים בקונגרס העולמי ה -20 לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג 2022



מצגות נתונים מספקות עדכונים מרכזיים על תיק ההשקעות, כולל Botulinum Toxin, Belotero ® , Radiesse ®  ו- Ultherapy ®

 

 

פרנקפורט, גרמניה, 31 במרץ 2022, (BUSINESS WIRE):

Merz Aesthetics אישרה היום את מחויבותה כמובילה עולמית באסתטיקה רפואית בכנס העולמי ה-20 לרפואה אסתטית ואנטי אייג'ינג (AMWC), עם הצגת נתונים מתיק האסתטיקה הרפואית שלה והתמקדות ברורה במתן מענה לצרכים האסתטיים של חברה מגוונת. AMWC 2022, המתקיים מיום חמישי, 31 במרץ עד שבת, 02 באפריל 2022, יתקיים במתכונת היברידית, המאפשרת למשתתפים להשתתף בכנס גם באופן אישי במונקו ו /או גם באופן וירטואלי. Merz Aesthetics היא נותנת חסות עילית של קונגרס התעשייה העולמית.

"כחלק מהמחויבות המתמשכת שלנו לתעשיית הרפואה האסתטית, אנו מצפים להתאחד עם שותפים ומומחים, לחלוק תובנות ולטפח חילופי מדעים בתחום האסתטיקה בקונגרס AMWC השנה", אמר פרנק ברנדט-פולמן, נשיא EMEA, Merz Aesthetics. "אנחנו ממוקדים בקידום המדע באסתטיקה, לתדלק את הביטחון ולהעצים עמדות ייחודיות".

Merz Aesthetics ממשיכה לאמץ את הצרכים המגוונים והייחודיים של מטופלים ומתרגלים אסתטיים, תוך הכרה במסע האישי של כל מטופל ושותפות עם מומחים כדי לענות על צרכים אלה – על ידי תדלוק הביטחון העצמי והעצמת עמדות ייחודיות.

 Merz Aestheticsמארגנת תכנית מומחים בהובלת מומחים מוערכים לאסתטיקה רפואית ותציג נתונים חדשים לאורך כל המפגש.

מפגשי מפתח מומחים

Merz Aesthetics מארגנת מפגשי מפתח בהובלת מומחים שיתקיימו ביום חמישי, 31 במרץ - יום שישי, 01 באפריל (באמצעות רישום בלבד).

*"זוהר העור ואיכות העור – אופטימיזציה של הטיפול לחיזוק העור"– ד"ר סוניה סאטלר, יום חמישי, 31 במרץ, 10:00-12:00 CEST.

*"מחלקת מומחים לקולגן – תובנות על גירוי קולגן, איכות העור ובטיחות המטופל"– ד"ר יאני ואן לוגם, יום חמישי, 31 במרץ, 13:00-15:00 CEST.

*"אופטימיזציה של מסע המטופל בעידן הדיגיטלי" – אדם הארון, יום חמישי, 31 במרץ, 15:30-17:00 CEST.

*"שיחת מומחה רעלן אסתטי – טוהר ודיוק לשביעות רצון המטופל לטווח ארוך" – ד"ר קרלה פקורה, יום שישי 01 אפריל, 10:00-12:00 CEST.

*"הרמת עור – הגישה המקצועית לטיפולים מותאמים אישית" – ד"ר טטיאנה פביצ'יק, יום שישי 01 אפריל, 13:00-15:00h CEST.

*"הכל אודות שפתיים – טכניקות מומחים לטיפול בצרכים הייחודיים של המטופלים" – ד"ר קייט גולדי, יום שישי 01 באפריל, 15:30 – 17:30 CEST

מצגות בעל פה

ד"ר קרלה פקורה: "ניסיון קליני עם הזרקת מיקרוטיפות תוך עורית של רעלן אינקובטולינום מדולל לשטיפת פנים ושיפור גודל הנקבוביות" (נוירומודלטורים);  שבת, 02 באפריל, 09:00 CEST, ניז'ינסקי

ד"ר קרלה פקורה: "גישה משולבת באמצעות IncobotulinumtoxinA ו זריקות CPM-HA לשיפור המתחם הפריאוביטלי" (אזור Periorbital ומגמת "עיניים שועליות" – הרמה והתחדשות);  שבת, 02 באפריל, 11:15h CEST, Salle des Princes & AMWC Stream 1

מצגות וירטואליות

מצגות וירטואליות יהיו זמינות לצפייה למשך הקונגרס ויוצגו בפלטפורמת הפוסטר הווירטואלי עם תקצירים מפורטים.

רעלן בוטולינום

*עיצוב מחקר של LONG RUN: הערכה ארוכת טווח וראיות מהעולם האמיתי של incobotulinumtoxinA מטוהר באופן ייחודי בטיפול במשתתפים בניסוי. אנדי קארי, Merz Aesthetics - ארה"ב, ד"ר טרנס קייני, ארה"ב, ד"ר ניאם קורדאף, אוסטרליה, ד"ר סיימון רביצ'נדרן, בריטניה, ד"ר עדה טרינדאד, ברזיל.

* כימותרפיה: האם הזרקה תוך עורית של בוטולינומטוקסיןA בתוספת חומצה היאלורונית משפרת את איכות העור? ד"ר דיאן דאנקן, ארה"ב.

* IncobotulinumtoxinA מדגים בטיחות ומשך זמן ממושך של השפעה במחקר בטווח מינון עבור קווי Glabellar: תוצאות המחקר הסופי. ד"ר מרטינה קרשר, PhD – גרמניה, ד"ר סברינה פבי, ארה"ב, ד"ר טנג'ה פישר, PhD – גרמניה, ד"ר מייקל גולד, ארה"ב, ד"ר ג'ון ג'וזף, ארה"ב, ד"ר וולף פרגר, גרמניה, ד"ר ברתולד רזאני, ScM – גרמניה, ד"ר סטיב יואלין, ארה"ב, סוזנה רול, PhD – גרמניה, גודרון קליין, PhD – ד"ר גרמניה, קורי מאס, PhD – ארה"ב.

Belotero® ו- Radiesse®

*יכולת הרמת הרקמות המקומית של מילוי עורי גדולה יותר עם הגדלת ריכוז חומצה היאלורונית באמצעות מודל עור אנושי ex vivo. קיי מרקוארט, כריסטיאן הרטמן, כריסטינה וולנבורג, טריסטן גסינג, תומאס הנגל – כולם מ- Merz Aesthetics, גרמניה.

*המרחק בין מיקרוספרות סידן הידרוקסילאפטיט חיוני לפלישה פיברובלסטית וכתוצאה מכך neocollagenesis. ברטוש נואג, נילס וורפינג, תומאס הנגל – כולם מ- Merz Aesthetics, גרמניה.

*הערכה היסטמורפית השוואתית של חומצה היאלורונית וסידן הידרוקסילפטיט המלוכדת להזרקה. ד"ר יאנה יוצקובסקיה, רוסיה, ד"ר יבגניה קוגן, PhD – רוסיה, ד"ר אלה ואי קורלבה, רוסיה.

אודות Merz Aesthetics

  Merz Aestheticsהוא עסק לאסתטיקה רפואית עם היסטוריה ארוכה של העצמת אנשי מקצוע בתחום הבריאות, המטופלים והעובדים לחיות כל יום בביטחון. אנו שואפים לעזור לאנשים ברחבי העולם להיראות, להרגיש ולחיות כמו הגרסאות הטובות ביותר של עצמם – איך שהם מגדירים את זה. סל המוצרים שלנו, שהוכח קלינית, כולל הזרקות, מכשירים וטיפולי טיפוח עור שנועדו לענות על הצרכים של כל מטופל בסטנדרטים גבוהים של בטיחות ויעילות. אנו ידועים בבניית קשרים ייחודיים עם לקוחות שמרגישים כמו משפחה. המטה הגלובלי שלנו נמצא בראלי, צפון קרוליינה, ארה"ב, עם נוכחות מסחרית ב-36 מדינות ברחבי העולם. Merz Aesthetics  היא חלק מקבוצת Merz, עסק בבעלות משפחתית שנוסד בשנת 1908 ובסיסו בפרנקפורט, גרמניה. קבלו מידע נוסף בכתובת merzaesthetics.com.


תגובות