קבוצת הארגון מחדש של MACCO הובילה מאמצים מוצלחים לפקד על אסדת קידוח נפט שקועה למחצה ולהוביל אותה על פני מפרץ מקסיקו

 

 

קבוצת הארגון מחדש של MACCO הובילה מאמצים מוצלחים לפקד על אסדת קידוח נפט שקועה למחצה ולהוביל אותה על פני מפרץ מקסיקו



מנכ"ל MACCO דיוויד וינהופר משמש כמנהל ארגון מחדש ראשי בהליכי פשיטת רגל עבור In re: LaForta - Gestão e Investimentos, Sociedade Unipessoal, Lda

 

יוסטון, 30 באוגוסט 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

MACCO Restructuring Group, פירמת ייעוץ פיננסי וניהול זמני לאומית, הממוקדת בשוק הביניים, הודיעה לאחרונה כי מנכ"ל MACCO דיוויד וויינהופר, המשמש כמנהל ארגון מחדש של LaForta - Gestão e Investimentos, Sociedade Unipessoal, Lda, קיבל את השליטה והעביר בהצלחה את La Muralla IV, אסדת קידוח נפט מדור שישי, שקועה למחצה. La Muralla IV הוא הנכס העיקרי של LaForta, שהגישה בקשה במסגרת פרק 11 לבית המשפט לפשיטת הרגל של ארצות הברית במחוז הדרומי של טקסס, חטיבת יוסטון ב-16 ביוני, 2022. תחת ההובלה של וויינהופר, אסדת הקידוח המסיבית, המסוגלת לתפקד במים של 10,000 רגל וקידוח לעומק של 35,000 רגל, נגררה בהצלחה על פני מפרץ מקסיקו מטמפיקו, מקסיקו לפריפורט, גרנד בהאמה.

MACCO, לה ניסיון רב בארגון מחדש במגזר האנרגיה, כולל חיפוש והפקה של נפט וגז ביבשה ובים, הצליחה להבטיח העברה בטוחה של אסדת הקידוח. וויינהופר הוביל את המאמצים הבינלאומיים המורכבים להשתלט על האסדה ולהבטיח את הבטיחות שלה ושל הצוות שלה למרות אתגרים תפעוליים ורגולטוריים רבים. הידע המעמיק שלו בימאות, תפעול ימי, ארגון מחדש של עסקים ופשיטת רגל היו מרכזיים במעבר המוצלח.

La Muralla IV עוברת תהליך הכנה לקראת תהליך שיווק ומכירה שצפוי להתחיל בחודש הבא. במסגרת נהלי ההצעה המוצעים, הזמינים לבדיקה בכתובת https://cases.stretto.com/LaForta, וויינהופר ינהל את תהליך השיווק והמכירה, לרבות הערכה של בקשות והצעות עבור La Muralla IV. המועד האחרון להגשת הצעות הוא 26 באוקטובר 2022, כאשר אישור המכירה צפוי להתקבל 3 שבועות לאחר מכן, במטרה לסיים את המכירה עד סוף נובמבר. אם אתם מעוניינים להגיש הצעת מחיר עבור La Muralla IV, אנא צרו קשר עם וויינהופר בכתובת davidw@macco.group כדי לקבל גישה לחדר הנתונים וכדי לתזמן בדיקה אישית.

LaForta זוכה לייעוץ גם מאת, רבקה בלייק חייקין, ג'נבייב מ. גרהאם, ורוניקה א. פולניק מ- Jackson Walker, LLP; היועצת התאגידית המיוחדת, ג'ניפר דמרקו ושרה קמפבל מ- Clifford Chance; ואולה אאגווארד, מנהל פרויקטים, מ-ABW Vessel Management, Ltd. Backstop Lenders מקבלים ייעוץ מצד מארק שינדרמן, קייסי פלק ובריאן קיני מ-Milbank, LLP; מייקל וורנר ובנג'מין וולן מ-Pachulski, Stang, Ziehl & Jones, LLP; וקריסטן בודדן מ-Maritime Finance Ltd.

דרו מקמניגל, מייסד ומנכ"ל MACCO אמר, "דיוויד וצוות MACCO La Forta שעבדו בשיתוף פעולה עם יועצים משפטיים, השיגו את מה שנראה בתחילה כמעט בלתי ניתן להשגה. הוא ניווט בהצלחה במים בינלאומיים בעייתיים על מנת לשמר את הערך של בעלי העניין".

אודות MACCO

 

 MACCO Restructuring Group, LLC היא פירמה ארצית לשירותי ניהול זמני וייעוץ פיננסי שממוקדת השוק הביניים, עם מטה ביוסטון עם משרדים בלאס וגאס, דנבר, אוקלהומה סיטי, ווילמינגטון/פילדלפיה וניו יורק. לאנשי המקצוע של MACCO יש ניסיון עסקי בעולם האמיתי והם ניהלו והובילו חברות במגוון רחב של תעשיות תוך שהם פועלים כמנכ"לים, מנהלי סיכונים ראשיים, מנהלים פיננסיים, מובילי אימון בכירים אימון ונאמנים.

 

לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.macco.group.

 

תגובות