EMGA מבטיחה מימון חוב בסך 20 מיליון דולר עבור Banco Improsa מקוסטה ריקה

 

 

EMGA מבטיחה מימון חוב בסך 20 מיליון דולר עבור Banco Improsa מקוסטה ריקה



לונדון, 31 באוקטובר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

 

Emerging Markets Global Advisory LLP (EMGA) עובדת בפעם השנייה עם Banco Improsa, ומבטיחה את מתקן החוב הזה בשווי של 20 מיליון דולר מהסוכנות הספרדית לשיתוף פעולה בינלאומי לפיתוח AECID (עם ייעוץ מצד COFIDES).

בהתייחסו לעסקה, פליקס אלפיזאר, מנכ"ל Banco Improsa, אמר: "Banco Improsa מתכבד מאוד לקבל הכרה מצד AECID ו-COFIDES ועל הרקורד שלהן בתוכניות למימון ותמיכה בארגונים זעירים, קטנים ובינוניים (MSME) בקוסטה ריקה. עם קרדיט זה נמשיך את תרומתנו לפיתוח הכלכלי והחברתי של המדינה".

מנהל תחום ההשקעות בבנקאות של EMGA, סג'יב צ'אקאלאקל אמר, "שוב תענוג לעזור לחזון המתמשך של Banco Improsa לתמוך בחברות קטנות ובינוניות בקוסטה ריקה ולהשלים את פתרון המימון הזה עם AECID (ועם ייעוץ מצד COFIDES)".

חוסה לואיס קורבלו, יו"ר ומנכ"ל COFIDES, הצהיר כי, "אנו שמחים לתמוך ב-AECID בפרויקט ההשפעה הראשון שלה עם EMGA ו-Improsa באזור מרכז אמריקה. העסקה תשמש למימון ארגונים קטנים ובינוניים בקוסטה ריקה, אשר יתרמו ליצירה ותחזוקה של מקומות עבודה איכותיים וצמצום אי השוויון. אנו מצפים להמשך שותפויות אסטרטגיות אלו, אשר מעצימות את הצמיחה הכלכלית במדינות מתפתחות על ידי חיזוק המגזר הפרטי באמצעות תמיכה פיננסית איתנה".

קרלוס חימנז אגייר, מנכ"ל FONPRODE וראש המחלקה לשיתוף פעולה פיננסי של AECID, אמר כי "ההתהוות של עסקה זו משקפת את מטרות שיתוף הפעולה הספרדי לתרום להרחבת התמיכה הפיננסית עבור ארגונים זעירים, קטנים ובינוניים בקוסטה ריקה, מכיוון שחברות אלו ממלאות תפקיד מפתח ביצירת ושימור מקומות עבודה ראויים וצמצום אי השוויון. הכוונה שלנו היא להרחיב סוג זה של תמיכה למדינות אחרות במרכז אמריקה במתן גישה למימון לחברות MSME, עם התמקדות מיוחדת בהטמעת אסטרטגיות מגדר ושינויי אקלים בפעילויות המגזר הפרטי".

Emerging Markets Global Advisory LLP, שבסיסה בלונדון, מסייעת למוסדות פיננסיים ותאגידים מבוססי שווקים מתעוררים המחפשים הון חוב או הון עצמי חדש.

Banco Improsa נוסד בשנת 1995 והוא בנק נישה עם התמחות במתן פתרונות ושירותים פיננסיים לחברות MSME, המהוות את רוב פורטפוליו ההשקעות שלו. יש לו רקורד נרחב במתן שירותי תמיכה וייעוץ לחברות MSME. גורם ההצלחה המרכזי של Banco Improsa טמון במחויבותו לסטנדרטים גבוהים של שירות מותאם, זריז וגמיש, אשר יחד עם פתרונות פיננסיים מותאמים, אפשרו לו להשיג מעד איתן בקרב מגזרים אלו. Banco Improsa הוא חלק מ-Grupo Financiero Improsa (GFI).

הקרן לקידום הפיתוח (FONPRODE) מנוהלת על ידי הסוכנות הספרדית לשיתוף פעולה בינלאומי לפיתוח (AECID) בתמיכת COFIDES (מוסד פיננסי ספרדי לפיתוח). AECID הוא גוף הניהול הראשי של שיתוף הפעולה הספרדי והוא מכוון למאבק בעוני וקידום פיתוח בר קיימא. COFIDES מספקת ניהול תמיכה ל-FONPRODE עם פעולות מימון ניתן להחזר לקידום פיתוח חברתי וכלכלי של מדינות שותפות באמצעות השקעות או העברות של משאבים כלכליים בעלי אופי בר-החזר. FONPRODE עשויה לממן חוב והון עצמי שאינם ניתנים להחזר. דוגמאות למימון בר-החזר שמציעה FONPRODE הן הלוואות לספקי שירותים פיננסיים שמטרתן הכלה פיננסית.

COFIDES, חברה בבעלות ממשלתית העוסקת בניהול של מדינות וחברות צד שלישי גם כמו גם בניהול הכספים שלה, חותרת לכמה מטרות: בינאום של כלכלת ספרד, קידום פיתוח כלכלי וביצור כושר הפירעון של חברות שנפגעו מקוביד-19 בנוסף למדינה הספרדית, בעלי המניות שלה כוללים את Banco Santander, Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA), Banco Sabadell ו-Development Bank of Latin America (CAF).


תגובות