Arm מכריזה על מינוי פול א. ג'ייקובס ורוזמרי סקולר לדירקטוריון שלה

 

Arm מכריזה על מינוי פול א. ג'ייקובס ורוזמרי סקולר לדירקטוריון שלה



קיימברידג', אנגליה, 30 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Arm הודיעה על מינוי חברי מועצת מנהלים חדשים: ד"ר פול א. ג'ייקובס, יו"ר ומנכ"ל XCOM Labs ולשעבר מנכ"ל ויו"ר ביצועי של קוואלקום, ורוזמרי סקולר, לשעבר סגנית נשיא תאגידית ומנכ"לית קבוצת המכירות הדאטה סנטר והבינה המלאכותית של אינטל. ושניהם מביאים ל-Arm ניסיון משמעותי בחברה ציבורית שמתפרש על פיתוח טכנולוגי, אסטרטגיה עסקית וממשל תאגידי כשהיא ממשיכה להתכונן לקראת הנפקה.

"התובנות הייחודיות ועומק הניסיון שפול ורוזמרי מביאים יעזרו לנו להרחיב ולגוון את מועצת המנהלים שלנו תוך מתן ערך עצום ל-Arm ברגע כה מרכזי במסע שלנו", אמר רנה האס, מנכ"ל Arm.

האס הוסיף: "לפול יש רקורד מדהים בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות והובלת קוואלקום דרך שלב צמיחה מדהים, ורוזמרי הפגינה יכולות מנהיגות יוצאות דופן, קביעת וביצוע סדרי עדיפויות אסטרטגיים, הנעת חדשנות וטיפוח קשרי לקוחות במגוון העסקים של אינטל במהלך הקריירה הארוכה שלה שם. אני מצפה לעבוד גם עם פול וגם עם רוזמרי בזמן שאנחנו מחזקים את עמדת הניהול שלנו באקו סיסטם של תחום המוליכים למחצה, ומתכוננים להנפקה לציבור".

"עבדתי עם Arm מהימים הראשונים של הטלפונים החכמים והאינטרנט האלחוטי", הוסיף פול אי ג'ייקובס. "ככל שהמחשוב הופך לנפוץ יותר ויותר, הדבר יוצר הזדמנויות חדשות להתבססות מעמדה המוביל בשוק של Arm. אני נרגש להצטרף לחבר המנהלים של Arm ולעבוד עם הצוות ברמה העולמית שכאן כדי לעזור להניע את המהפכות הטכנולוגיות הבאות".

"Arm עומדת להיות מובילה בתעשיות המוליכים למחצה והמחשוב", אמרה רוזמרי סקולר. "העבודה עם לקוחות כדי לפתור את האתגרים הטכנולוגיים המורכבים ביותר שלהם הייתה במוקד הקריירה שלי. אני נרגשת להצטרף ל-Arm ומצפה לעזור לחברה להרחיב את טביעת הרגל של המחשוב המקושר שלה על פני הגלובוס".

אודות Paul E. Jacobs

ד"ר פול א. ג'ייקובס הוא היו"ר והמנכ"ל של XCOM Labs, שאותה הקים ב-2018 כדי לפתח טכנולוגיות ויישומים אלחוטיים בעלי ביצועים גבוהים. לפני XCOM, ד"ר ג'ייקובס כיהן כמנכ"ל ויו"ר בפועל של קוואלקום, שם הוביל את מאמצי החברה לפתח ולמסחר פריצות דרך בסיסיות בטכנולוגיה ניידת שהניעו את מהפכות האינטרנט האלחוטי והסמארטפונים. במהלך כהונתו כמנכ"ל, הכנסותיה של קוואלקום הוכפלו פי ארבעה ושווי השוק שלה הוכפל. ד"ר ג'ייקובס הוא ממציא פורה עם למעלה מ-80 פטנטים בארה"ב שהוענקו או ממתינים בתחום הטכנולוגיה והמכשירים האלחוטיים.

ד"ר ג'ייקובס מכהן כיום כמנהל Dropbox, Inc.  ו-FIRST. הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל ומדעי המחשב, תואר שני בהנדסת חשמל ודוקטורט בהנדסת חשמל ומדעי המחשב מאוניברסיטת קליפורניה בברקלי. הוא ייסד את מכון ג'ייקובס לחדשנות עיצובית בברקלי. ד"ר ג'ייקובס הוא חבר האקדמיה הלאומית להנדסה ועמית האקדמיה האמריקאית לאמנויות ולמדעים.

אודות Rosemary Schooler

רוזמרי סקולר היא מובילה מוכחת עם למעלה מ-30 שנות ניסיון בתעשיית הטכנולוגיה העולמית. לאחרונה כיהנה כסגנית נשיא ארגונית ומנהלת כללית של מכירות מרכזי נתונים ובינה מלאכותית עבור חברת אינטל. במהלך הקריירה בת 33 השנים שלה באינטל, סקולר ניהלה ופיקחה על המכירות והאסטרטגיה הארגונית של עסקי ה-IoT של החברה. היא גם כיהנה בתפקידי סגן נשיא וכמנכ"לית במספר יוזמות סטארט-אפ של אינטל בעסקי ההטמעה/IoT, הרשתות והאחסון, כולל PnL, ארכיטקטורה, פיתוח מוצרים ומאמצי הצלחת לקוחות. בתפקיד הנטוורקינג שלה ברשת, סקולר הובילה יוזמות המרה בתעשייה כולל Network Function Virtualization (NFV) וטכנולוגיות כמו Data Plane Development Kit (DPDK).

רוזמרי סקולר תמכה במאמצי התעשייה כולל ATIS ו- TIA וכן בעמותות כולל המרכז הלאומי לנשים בטכנולוגיה (NCWIT). בעבר כיהנה כדירקטורית בלתי תלויה בחברת Cloudera וכיום היא מכהנת בדירקטוריון של Zurn Water Solutions. סקולר היא בעלת תואר ראשון בהנדסה קרמית והנדסה מאוניברסיטת פן סטייט.

אודות Arm

Arm technology מגדירה את עתיד המחשוב. תכנון המעבדים ופלטפורמות התוכנה החסכוניים באנרגיה שלנו אפשרו מחשוב מתקדם ביותר מ-240 מיליארד שבבים והטכנולוגיות שלנו מפעילות באופן מאובטח מוצרים מהחיישן לסמארטפון ולמחשב העל. יחד עם יותר מ-1,000 שותפים טכנולוגיים, אנו מאפשרים לבינה מלאכותית לעבוד בכל מקום, ובאבטחת סייבר, אנו מספקים את הבסיס לאמון בעולם הדיגיטלי – משבב ועד ענן. העתיד נבנה על Arm.

כל המידע מסופק "כמות שהוא" וללא אחריות או ייצוג. הודעה לעיתונות זו עשויה להיות משותפת באופן חופשי, לייחס וללא שינוי. Arm הוא סימן מסחרי רשום של Arm Limited  (או של חברות הבת שלה). כל המותגים או שמות המוצרים הם רכושם של המחזיקים שלהם בהתאמה.


תגובות