ספר פנטזיה חדש: האורפל – סאלוואן זאלת'ר מאת סיון משיח

 

ספר פנטזיה חדש:

האורפל – סאלוואן זאלת'ר מאת סיון משיח

 


"סאלוואן זאלת׳ר" מאת סיון משיח בהוצאת ספרי ניב, הוא הכרך הראשון בסדרת ספרי פנטזיית הרפתקאות סוחפת ומפתיעה - "האורפל".

 

במרכזה של העלילה, אנו פוגשים את סאלוואן, שמתעוררת משינה עמוקה ואינה זוכרת דבר מעברה. לבדה בתוך עולם לא מוכר, היא מנסה לשרוד ולגלות רמזים על זהותה. מפגש מפתיע עם ישות רבת עוצמה מוביל אותה אל מבצר בעל ארבע כניסות. באיזו כניסה תבחר להיכנס, ומה מחכה לה שם? האם תתגבר על המכשולים הצפויים לה בדרך לייעודה?

 

בצלילה עמוקה לעולם העומד בפני חורבן, האם תמצא סאלוואן את כוחה ותלמד לשלוט בו, או שהאופל השוכן בה ישתלט עליה לבסוף?

 

כרך זה, מזמין את הקוראים לצלול למעמקי עולם פנטסטי, שלעיתים נעשה אפל. סידרה זו משלבת בין עולמות החי האקזוטיים, אמנויות לחימה וגם נגיעות של רומנטיקה.

 

"...סאלוואן הרגישה כי היא מתחזקת בכל שנייה שעוברת. הנשל המלופף סביב זרועה התארך והתהדק, מתלפף סביב אצבעה האמצעית, כאילו היה חלק בולט הבוקע מגופה, חלק ממנה. ציפורניה התארכו כדי טפרים מאיימים. סאלוואן הביטה בכפות ידיה, מכף ידה השמאלית בקעה אנרגיה בהירת גוון, עוצמתית יותר מכל אנרגיה שנחשפה אליה עד כה. היא חשבה על הדרך שבה תשמיד את האופל במסעה. מנגד, מכף ידה הימנית בקעה אנרגיה קודרת וכהה, מאכלת ומשמידה, חזקה יותר מן האנרגיה שהפיקה מכף ידה השמאלית. וזה הדאיג אותה. פתאום נשמע במוחה קול זדוני: "כוחו של האופל חזק יותר מן האור. זאת את יודעת, בחרי בחוכמה, סאלוואן..."  (מתוך הספר)

 

 

"האורפל – סאלוואן זאלת'ר" מאת סיון משיח . הוצאת ספרי ניב, 248 עמודים. שנת 2022

תגובות