Planview בוחרת ב-AWS כספקית הענן הציבורי המועדפת עליה

 

 

Planview בוחרת ב-AWS כספקית הענן הציבורי המועדפת עליה



Planview משתפת פעולה עם AWS כדי להאיץ חדשנות תוך שיפור חוויית הלקוח

 

אוסטין, טקסס, 30 בנובמבר 2022, (BUSINESS WIRE):

 

Planview, מובילה גלובלית בפתרונות ניהול פורטפוליו וניהול עבודה, הודיעה כי בחרה ב-Amazon Web Services, Inc (AWS) כספקית הענן הציבורי המועדפת עליה. Planview משתמשת בפורטפוליו טכנולוגיות ופתרונות הענן הנרחב של AWS כדי להניע את היעילות, האבטחה והאמינות הדרושים כדי להרחיב את פלטפורמת הפתרונות המקושרים של Planview ולהאיץ חדשנות עבור לקוחותיה.

 

מינוף נוסף של ההיקף והחדשנות של טכנולוגיות ופתרונות הענן של AWS מאפשר ל-Planview לנצל הזדמנויות חדשות בשוק במהירות ולהגיב אפילו מהר יותר לצרכי הלקוחות באמצעות הפלטפורמה המקושרת של Planview. Planview עובדת עם AWS כדי לשפר את היעילות התפעולית של החברה באמצעות מיכון, תהליכים יעילים ואנליטיקה בזמן אמת. עם תשתית ענן זו, Planview תמשיך לספק שירות מהשורה הראשונה ל-2.6 מיליון משתמשיה ברחבי העולם.

 

"חדשנות מתמדת היא נמצאת בליבת המשימה שלנו לבנות את עתיד העבודה המקושרת עבור הלקוחות שלנו", אמר רזאט גאוראב, מנכ"ל Planview. "AWS מספקת לנו את הבסיס המהימן והזריזות שאנו דורשים כדי להמשיך להניע חדשנות, להגדיל את הפעילות הגלובלית שלנו ולשרת במהירות, באבטחה וביעילות כעמוד השדרה של הפלטפורמה המקושרת שלנו שתומכת בארגון ובלקוחות שלנו. עם AWS, נמשיך לעזור לרשימת הלקוחות הצומחת שלנו לחבר לקשר את הרעיונות שלהם כדי שייצרו השפעה, על פני פרויקטים ומוצרים, ולספק תוצאות חיוביות - במיוחד בתקופות של שינוי".

 

"באמצעות פיתוח והרחבה של שירותים חדשים ב-AWS, Planview מסוגלת לספק ללקוחות את הנראות הדרושה להם כדי לקשר צוותים, תוכניות והזדמנויות במטרה להניע המרות דיגיטליות מוצלחות", אמר ריץ' ג'ראפו, סגן נשיא לאזור צפון אמריקה ב-AWS. "התשתית והשירותים המובילים של AWS יסייעו ל-Planview להניע תובנות חדשות ולשפר את התפעול. אנו מצפים לעבוד עם Planview כדי לחדש ולמצוא עוד דרכים עבור לקוחותיה הארגוניים להפיק את המרב מהנתונים שלהם בזמן אמת ולבצע את היעדים האסטרטגיים שלהם".

 

אודות Planview

 

ל-Planview יש משימה אחת: לבנות את עתיד העבודה המקושרת. הפתרונות שלנו מאפשרים לארגונים לחבר את העסק מרעיונות להשפעה, ומעצימים חברות להאיץ את ההישגים של מה שחשוב יותר. הטווח המלא של פתרונות ניהול הפורטפוליו וניהול העבודה של Planview יוצר התמקדות ארגונית בתוצאות האסטרטגיות החשובות, והוא מעצים צוותים כדי שיוכלו לספק את העבודה הטובה ביותר שלהם, לא משנה איך הם עובדים. הפלטפורמה המקיפה של Planview ומודל ההצלחה הארגונית מאפשרים ללקוחות לספק מוצרים, שירותים וחוויות לקוח חדשניים ותחרותיים.

 

Planview, שבסיסה באוסטין, טקסס, מעסיקה יותר מ-1,300 עובדים התומכים ב-4,500 לקוחות וב-2.6 מיליון משתמשים ברחבי העולם. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת: www.planview.com.

 

תגובות