סנט לוסיה מעדכנת את תקנות האזרחות על ידי השקעה שלה כדי להישאר תחרותית בתעשיית הגירת ההשקעות

 

סנט לוסיה מעדכנת את תקנות האזרחות על ידי השקעה שלה כדי להישאר תחרותית בתעשיית הגירת ההשקעות



קסטריז, 30 בדצמבר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

סנט לוסיה תיקנה את התקנות של תוכנית האזרחות על ידי השקעה שלה כדי להישאר תחרותית יותר ויותר ולהבטיח שהמדינה הקריבית תמלא את המנדט שלה לביקוש גובר למוצרי ההשקעה שלה לתועלתם האולטימטיבית של תושבי סנט לוסיה.

כאחד ממוצרי האזרחות על ידי השקעה הצעירים ביותר בשוק, סנט לוסיה עשתה צעדים נועזים בהצעת אפשרות השקעה אלטרנטיבית בכלכלות המפותחות והמגוונות ביותר בקריביים. 

יחידת האזרחות על ידי השקעה של המדינה ערכה סקירה מקיפה של הצעות האזרחות על ידי השקעה שלה בעקבות אישורים של מועצת האזרחות על ידי השקעות וסגן ראש הממשלה והשר לתיירות, השקעות, תעשיות יצירתיות, תרבות ומידע, ארנסט הילייר. התיקונים שלהלן לתקנות הקיימות ייכנסו לתוקף החל מיום 1 בינואר 2023. 

*יזמים שיגישו בקשה לנדל"ן מאושר במסגרת תוכנית האזרחות על ידי השקעה או פרויקטים ארגוניים יצטרכו כעת לשלם בדיקת נאותות ודמי בדיקת רקע בסך 7,500 דולר. 

*דמי ההחלפה של תעודה שאבדה או ניזוקה יעלו מ-100 דולר ארה"ב ל-500 דולר. 

*משקיעים שהיו אזרחי סנט לוסיה במשך 12 חודשים או פחות ומחפשים לכלול אפילו תינוק תלוי דרך הקרן הכלכלית הלאומית של המדינה יצטרכו כעת לשלם אגרה של 5000 דולר, זה גדל מ -500 דולר. 

כמו כן, מוצגת הצעת אג"ח חדשה למשקיעים הרוכשים אג"ח ממשלתיות שאינן נושאות ריבית עם סכומי ההשקעה המזכים הבאים: 

קטגוריה של המבקש   ---- סכום רכישת אג"ח  ---- תקופת החזקת אג"ח

המבקש וכל התלויים המתאימים בכל מספר שהוא  ----  US$300,000 --- אג"ח יוחזק ל-5 שנים

דמי ניהול (ללא קשר למספר התלויים) ---- US$50,000

*כדי להיות זכאים לאזרחות שנייה באמצעות אופציית הנדל"ן, המשקיעים יצטרכו להשקיע מינימום של 200,000 דולר, הפחתה מ-300,000 דולר. 

סנט לוסיה מתגלה כאחת הכלכלות הצומחות ביותר באזור הקריביים והמדינה ידועה בכך שהיא מציעה הזדמנויות השקעה ועסקים שונות לאנשים המחפשים אפשרויות לתכנן את עושרם ולגוון את תיקי ההשקעות שלהם. 

תוכנית האזרחות על ידי השקעה של המדינה היא בחירה מושלמת מכיוון שהיא מציעה הזדמנויות עסקיות אידיאליות למשקיעים שאינם רוצים להיות מחויבים למגבלות גבול. 

המדינה הקריבית מוכרת בכך שהיא מספקת בית שני לא רק למשקיעים אלא גם למשפחותיהם. האומה זכתה לשבחים על התשתית המתקדמת והמודרנית שלה. בסנט לוסיה יש את אחת ממערכות החינוך והבריאות הגמישות והמודרניות ביותר באזור, מה שהופך אותה לאידיאלית עבור משקיעים ומשפחותיהם. 

תוכנית האזרחות על ידי השקעה של מדינה זו בקריביים מושכת השקעות זרות ישירות (FDI) עבור האומה המשמשת לקידום פרויקטים שונים כגון פיתוח תשתיות, קידום נדל"ן, התרחבות עסקית וחדשנות תעסוקתית. 

מדד CBI 2022, שפורסם על ידי מגזין PWM של פייננשל טיימס, דיווח כי CBI מבטיחה שמדינת האי הקטנה סנט לוסיה הפכה לעצמאית, מפותחת ומשגשגת במובן האמיתי. הדו"ח גם הכיר בתוכנית בזכות עמודי התווך "קלות העיבוד" ו"בדיקת הנאותות". השנה, תוכנית האזרחות על ידי השקעה של סנט לוסיה טיפסה מקום וזכתה במקום השלישי. 

יחידת האזרחות על ידי השקעות של סנט לוסיה מוודאת שהאזרחות ניתנת למועמדים אמינים בעלי מעמד טוב, בעוד שהתלויים בהם מעל גיל שש עשרה כפופים גם הם לבדיקות נאותות רב שכבתיות, על מנת להיות זכאים לאזרחות חלופית. סנט לוסיה מבקשת מידע מפורט מהמועמדים כדי להבין את מקור המימון של המשקיעים שרוצים אזרחות. 

בהיבט זה של בדיקת נאותות, השר ארנסט הילייר התייחס לאחרונה לחששות ולחששות הקשורים לתוכנית CBI של סנט לוסיה. הוא נתן הבטחה שממשלת סנט לוסיה ויחידת ה- CBI שלה יבצעו תהליך בדיקת נאותות קפדני ונוקשה. הילייר הסביר כי תהליך בדיקת הנאותות הוא הליך רב שכבתי וציין כי "בדיקת נאותות מבוצעת על ידי היחידה שלנו על כל המועמדים, ולאחר מכן מתבצעת בדיקת נאותות נוספת על ידי הבנקים. לאחר מכן מתבצעת בדיקת נאותות על ידי יחידות מודיעין בינלאומיות שגם הן מבצעות הערכות בשטח". 

הוא גם ציין כי הממשלה והיחידה מתכננות לבחון את תוכנית ה-CBI של המדינה, ולהפוך אותה לאטרקטיבית יותר כמו גם תחרותית. השר הילייר הודיע כי עדכונים אלה ישמרו על תהליך הבדיקה הקפדני אך החלק של המדינה. 

בעוד שהתוכנית היא החדשה ביותר באזור, שהושקה בשנת 2016, הממשלה דאגה להציב רף גבוה מאוד - התוכנית נחשבה לאחת התוכניות המתקדמות, המאובטחות והשקופות ביותר. 

באמצעות הקרן הלאומית לכלכלה, תוכנית יוקרתית זו סייעה לאומה לפתח תשתיות ציבוריות חשובות. הכספים מהתוכנית תרמו ישירות לקידום רמת החיים של סנט לוסיאנים. 

אזרחות חלופית במדינה הקריבית מתגלה כפלטפורמה להקלה והתמודדות עם הסיכון של חוסר ודאות וחוסר חיזוי בעתיד. אין תוכנית טובה יותר מאשר להשקיע בבניית בית חדש במקום המציע הזדמנויות רבות, והכי חשוב, שלווה מתוך ההמולה של הערים הגדולות. 


תגובות