Botify משיקה את Botify Activation כדי להאיץ את מהירות היציאה לשוק וגילוי התוכן עבור המותגים השאפתניים ביותר בעולם

 

 

Botify משיקה את Botify Activation כדי להאיץ את מהירות היציאה לשוק וגילוי התוכן עבור המותגים השאפתניים ביותר בעולם



פתרון מעודכן זה מוסיף מיכון עוצמתי ויכולת גדילה לחבילה מוכחת של פתרונות חיפוש אורגני ארגוני

 

ניו יורק, 31 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

Botify, פלטפורמת ביצועי שיווק מובילה לחיפוש אורגני, הכריזה על השקת Botify Activation כדי להעצים ארגונים להחזיר את השליטה לידיהם על האופן שבו מנועי חיפוש וצרכנים מוצאים מוצרים ושירותים באופן אורגני באינטרנט.

 

כחבילת מפתח בפלטפורמת Botify, שכוללת כבר את Botify Analytics ו-Botify Intelligence, Botify Activation מחברת תובנות לגבי ביצועי אתר עם הפיכת המותגים לכאלה שיגלו אותם יורת באופן מקוון. על ידי הפעלת שיפורי אתרים אוטומטיים וניתנים להרחבה יחד עם שיפור יכולת גילוי התוכן, Botify Activation מספקת למותגים את היכולת להאיץ את האופן שבו מנועי חיפוש מגלים ומפרשים דפי אתרים - תוך שיפור המהירות לשוק ושיפור היעילות בין הצוותים.

 


באופן ספציפי, Botify Activation מכילה את הפתרונות הבאים:

 

·        SpeedWorkers: מגיש דפים מעובדים במלואם למנועי חיפוש, ומבטיח שניתן לסרוק יותר תוכן, שיזכה להיכנס לאינדקס, ושבסופו של דבר ימצאו אותו כדי להניב תנועה והכנסות

·        PageWorkers: יכולות ממוכנות המאפשרות למותגים לבצע שינויים בחיפוש האורגני באתר האינטרנט שלהם במהירות ובקנה מידה גדול

·        FastIndex: יצירה קלה של מפות אתר מותאמות כדי להבטיח שמנועי החיפוש מעניקים עדיפות לתוכן הקריטי ביותר באתר שלכם

 

" Botify Activationנתנה לנו ביטחון שמנועי החיפוש מוצאים את הדפים האסטרטגיים שלנו - אלה שמניעים מכירות קריטיות לעסק שלנו - כמו גם קונים פוטנציאליים. ראינו צמיחה משמעותית בהכנסות הקשורות לדפי המוצרים הללו, שהיא חיונית במהלך תקופת החגים ולאורך שאר השנה", אמר דייב האן, סגן נשיא למוצרים, Neiman Marcus Group.

 

השליטה באופן בו צרכנים מוצאים תוכן באמצעות תוצאות חיפוש אורגניות, על ידי הבטחה שמנועי החיפוש יכולים לראות את התוכן היקר ביותר של המותג, חיונית מתמיד בעידן הדיגיטלי של היום. למעשה, סקר שנערך לאחרונה בידי Botify שיתף כי שליש מהמחפשים בארצות הברית ובבריטניה אמרו שהם ישנו את מונחי החיפוש שלהם אם הם לא יהיו מרוצים מהתוצאות הראשוניות, בניגוד ללחיצה למעבר בין עמודים כשיש תוצאות מרובות.

 

Botify Activation מבטיחה שצרכנים ימצאו את דפי האתר הרלוונטיים והאסטרטגיים ביותר של המותגים במהלך החיפוש הראשוני, תוך יצירת נקודות מגע שיעזרו להוביל למרב ההכנסות המקוונת ולהפחתת מספר ההזדמנויות שהוחמצו להתחבר ללקוחות פוטנציאליים.

 

"אנו יכולים להגיב במהירות להזדמנויות עונתיות באתר האינטרנט שלנו במהירות עם Botify Activation מכיוון שהיא מאפשרת לנו לבצע מיטוב חיפוש אורגני גדול, ללא צורך במשאבי מפתחים. הצלחנו להכניס את מילות המפתח הדינמיות הרלוונטיות ביותר של Black Friday בכל דפי המוצרים שלנו תוך דקות באמצעות Botify Activation. בלעדיו, היה צורך בחודשים כדי ליישם אותו", אמר וויין בורדן, ראש תחום קידום אתרים גלובלי, Ecco.

 

יתר על כן, באותו סקר, יותר ממחצית המשיבים בארה"ב ובבריטניה דיווחו שלעתים הם עוקבים אחר מותג חדש או ממירים אותו כאשר הם מוצאים אחד באמצעות חיפוש. זה ממחיש שמפגש עם צרכנים ברגע הנכון במסע החיפוש שלהם חיוני לביסוס ובניית אמון - מה שמשפיע על השורה התחתונה ועל ההכנסות העתידיות.

 

"עם אי הוודאות הכלכלית הנוכחית, חברות נאלצות לעשות יותר עם פחות כדי לייצר רווחיות גבוהה יותר. Botify Activation נותן מענה לאתגר זה על ידי העצמת מקצועני חיפוש לבצע שיפורים אוטומטיים באתר כדי להבטיח את הנראות המרבית", אמר אדריאן מנארד, מנכ"ל Botify. "עם מיטובים שמבוצעים כעת בתוך דקות במקום חודשים, על כל דולר שהושקע ב-Botify Activation, אפשר לייצר פי שלוש תשואה מאשר בקמפיינים פרסומיים מסורתיים".

 

קראו עוד על הפעלת Botify.

אודות Botify

Botify, פלטפורמת ביצועי שיווק מובילה לחיפוש אורגני, מחזקת את חוויית המותג הדיגיטלי על ידי יצירת יכולת איתור תוכן גדולה יותר. באמצעות נתונים קנייניים מצד ראשון, Botify מגנה על תעבורת האינטרנט האורגנית, ומרחיבה אותה, על ידי הצגה של תובנות והבנה עמוקה יותר מאחורי החזר נסתר על ההשקעה בחיפוש אורגני - והיא מציעה הזדמנויות חכמות להגדלת תוצאות החיפוש הרלוונטיות, הרווחיות ובניית סמכות מותג טובה יותר במקביל ובקנה מידה גדול.


תגובות