ExaGrid נכנסת להסכם עם Arrow Electronics

 

 

 

ExaGrid נכנסת להסכם עם Arrow Electronics



עם מערכת יחסים חדשה עם מפיצת מפתח ExaGrid נשארת במסלול שממשיך את צמיחת הערוצים

 

מרלבורו, מסצ'וסטס, 31 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE):

 

®ExaGrid, ספקית פתרון האחסון והגיבוי השכבתי היחיד בתעשייה, הודיעה הודיעה שהחברה חתמה על הסכם הפצה עם Arrow Electronics , מפיצת Fortune 104 המציעה ערך מוסף. Arrow מאגדת את הטכנולוגיות והשירותים המובילים בעולם כדי לאפשר את האקו סיסטם של הערוצים הגלובליים שלה. ArrowSphere, פלטפורמת ניהול הענן של Arrow, מסירה את המורכבות מתהליכי הרכישה של ה-IT על ידי חיבור טכנולוגיות אלו עם אלפי שותפים בערוצים ומשתמשי קצה באמצעות קטלוג ענן נרחב ויכולות ניהול מחזור חיים.

"אנו שמחים להתחיל את מערכת היחסים הזו ולהפוך את פתרון האחסון והגיבוי השכבתי שלנו לזמין עבור שותפים בערוצים נוספים ולקוחות הקצה שלהם ברחבי ארצות הברית וקנדה באמצעות ההסכם החדש שלנו עם Arrow Electronics", אמר ביל אנדרוס, נשיא ומנכ"ל ExaGrid. "הסכם חדש זה תומך במאמצים שלנו לחזק את מערכות היחסים שלנו בערוץ ולהצמיח את העסק שלנו עם משווקים נוספים, והכל מתוך המשך ההתמקדות בהצעת פתרון אחסון הגיבוי הטוב ביותר בתעשייה לארגונים".

 

ל- ExaGrid יש יותר מ- 3,750 לקוחות פעילים מהשוק הבינוני העליון ועד ללקוחות ארגוניים גדולים המשתמשים בפתרון האחסון והגיבוי השכבתי של ExaGrid כדי להגן על הנתונים שלהם. הצמיחה של ExaGrid מואצת, והחברה מגייסת עובדים בכל ההיבטים של העסק ברחבי העולם. ExaGrid הודיעה לאחרונה על רגעי השיא שלה לשנת 2022, שכללו שנה עם צמיחה בהכנסות ושהחברה נותרה חיובית במזומן, ה-EBITDA וה- P&L לתשעת הרבעונים האחרונים ברציפות.

 

ExaGrid מספקת אחסון גיבוי שכבתי עם אזור נחיתה פונה לרשת של מטמון מבוסס כונן, שכבת הביצועים, אשר כותבת נתונים ישירות לכונן עבור הגיבויים המהירים ביותר, ומשחזרת ישירות מהכונן עבור השחזורים המהירים ביותר ולאתחולים של מכונות וירטואליות. נתוני השמירה לטווח ארוך מוצמדים למאגר נתונים מונע שכפול, שכבת השמירה, כדי להפחית את כמות אחסון השמירה והעלות הנובעת מכך. גישה דו-שכבתית זו מספקת את ביצועי הגיבוי והשחזור המהירים ביותר עם עלות האחסון הנמוכה ביותר.

 

בנוסף, ExaGrid מספקת ארכיטקטורת צמיחה בה פשוט להוסיף התקנים ככל שהנתונים גדלים. כל התקן כולל מעבד, זיכרון ויציאות רשת, כך שככל שהנתונים גדלים, כל המשאבים הנדרשים זמינים כדי לשמור על חלון גיבוי באורך קבוע. גישת אחסון בגדילה זו מבטלת שדרוגי מלגזה יקרים, ומאפשרת לערבב התקנים בגדלים ודגמים שונים באותה מערכת צומחת, מה שמבטל את התיישנות המוצר תוך הגנה על השקעות IT מראש ולאורך זמן.

 

כן מציעה ExaGrid את השחזור הטוב ביותר מתקיפות תוכנות הכופר בתעשייה עם השכבה שאינה פונה לרשת (פער אוויר מדורג), מחיקות מושהות ועצמי נתונים בלתי ניתנים לשינוי.

 

אודות ExaGrid

ExaGrid מספקת לאחסון גיבוי מדורג עם אזור נחיתה ייחודי מבוסס מטמון כוננים, מאגר החזקה לטווח ארוך וארכיטקטורת התרחבות. אזור הנחיתה של ExaGrid מספק את הגיבויים, השחזורים ואת אתחולי המכונות וירטואליות המהירים ביותר. מאגר ההחזקה מציע את העלות הנמוכה ביותר לשמירה לטווח ארוך. ארכיטקטורת ההתרחבות של ExaGrid כוללת התקנים מלאים ומבטיחה חלון גיבוי באורך קבוע ככל שהנתונים גדלים, ומבטלת שדרוגים יקרים והתיישנות מוצרים. ExaGrid מציעה את גישת אחסון הגיבוי הדו-שכבתי היחידה עם שכבה שאינה מחבורת לרשת, מחיקות מושהות ואובייקטים בלתי ניתנים לשינוי להתאוששות מהתקפות של תוכנות כופר.

 

ל- ExaGrid מהנדסי מכירות פיזיות ומערכות טרום מכירה במדינות הבאות: ארגנטינה, אוסטרליה, אזור בנלוקס, ברזיל, קנדה, צ'ילה, חבר העמים, קולומביה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונג קונג, איבריה, הודו, ישראל, יפן, מקסיקו, המדינות הנורדיות, פולין, ערב הסעודית, סינגפור, דרום אפריקה, דרום קוריאה, טורקיה, איחוד האמירויות הערביות, בריטניה, ארצות הברית ואזורים אחרים.

 

בקרו אותנו ב-exagrid.com או התחברו אלינו בלינקדאין. ראו מה יש ללקוחות שלנו לומר על חוויות ה-ExaGrid שלהם ולמדו מדוע הם מבלים כעת באופן משמעותי פחות זמן בגיבוי, בסיפורי ההצלחה של הלקוחות שלנו. בדקו את 100+ סקירות ותובנות העמיתים של Gartner. ExaGrid גאה בציון +81 NPS שלה.

 


תגובות