Second Opinion® של Pearl אושרה בישראל, מרחיבה את הגישה הגלובלית לטכנולוגיית הבינה המלאכותית הדנטלית המובילה בעולם

 

Second Opinion® של Pearl אושרה בישראל, מרחיבה את הגישה הגלובלית לטכנולוגיית הבינה המלאכותית הדנטלית המובילה בעולם



ישראל היא המדינה האחרונה שנתנה אישור רגולטורי לפתרון הדנטלי מבוסס הבינה המלאכותית המוביל של Pearl, אחרי ברזיל, אוסטרליה ועוד

 

לוס אנג'לס, 31 בינואר 2023, (BUSINESS WIRE) :

 

Pearl, המובילה בפתרונות בינה מלאכותית ליעילות, דיוק ועקביות בטיפולי שיניים, הודיעה היום כי קיבלה אישור ממשרד הבריאות בישראל, קבוצת הטכנולוגיה הרפואית, חטיבת המידע והמחקר, עבור Second Opinion®, כלי עזר ראשון לזיהוי פתולוגי בזמן אמת עבור  רופאי שיניים המבוסס על בינה מלאכותית. מדובר באחרון בסדרת האישורים הבינלאומיים של הפתרון, כולל סימון CE באירופה, MDEL לשימוש בקנדה ואישור TGA/MEDSAFE באוסטרליה וניו זילנד. זהו הרישוי השני שמקבלת חברת רפואת השיניים מארצות הברית במזרח התיכון לאחר אישור איחוד האמירויות ב-2021. Second Opinion®, שקיבלה אישור FDA במרץ בשנה שעברה, מסייעת לרופאי שיניים על ידי זיהוי אוטומטי של מגוון רחב של בעיות שיניים בנשיכה, ובצילומים פריאפיקליים ופנורמיים של שיניים קבועות בחולים בני 12 ומעלה.

 

"Second Opinion® ממוקמת להביא סטנדרט גבוה יותר של טיפול לרפואת השיניים הישראלית, וליצור חוויה דנטלית עקבית ומהימנה יותר למטופלים", אמר הקלינאי רפי רומנו DMD, MSc הפועל מתל אביב וחבר מועצת המנהלים של IJED. "בינה מלאכותית היא כבר לא רק 'נחמד שיש' אלא 'חובה' בכל האבחונים הרפואיים ותוכניות הטיפול. הטכנולוגיה של Pearl היא בהחלט קפיצה גדולה עבור רופאי שיניים בעולם - ובישראל במיוחד - והיא לא רק תסייע למטופלים שרוצים חוות דעת שנייה אלא גם תשדרג את הרמה של כל רופא שיניים בכל מרפאה".

 

Second Opinion® מיישמת טכנולוגיות ראייה ממוחשבת כדי לזהות מגוון רחב של פתולוגיות, שחזורים קיימים ואנטומיה טבעית בצילומי שיניים. המערכת מנתחת צילומי רנטגן בזמן אמת, ומאפשרת לרופאי שיניים להציג, לסקור, להוסיף או לדחות את איתור המערכת תוך כדי ביצוע בדיקות. רופאי שיניים המשתמשים בבינה המלאכותית שלSecond Opinion® קוראים צילומי רנטגן באופן מדויק ביותר ב-37%, מה שמוביל להחלטות טיפול יעילות יותר ולשביעות רצון ואמון גבוהים יותר בקרב המטופלים.

 

"טיפול שיניים איכותי מתחיל ברדיולוגיה איכותית ו-Second Opinion® מאפשר לרופאי שיניים לייעל את עבודתם כרדיולוגים, מה שמאפשר להם לספק באופן עקבי טיפול מבוסס-צרכים ברמה הגבוהה ביותר", אמר אופיר טנז, מנכ"ל ומייסד שותף של Pearl. "עם אישור הפלטפורמה שלנו בישראל, אנו מצפים להרחיב את הנוכחות שלנו בריכוז בינלאומי כה חשוב ומתקדם טכנולוגית כדי לאפשר תוצאות טובות יותר למטופלים ברפואת שיניים גלובלית".

 

רופאי שיניים בישראל ובמדינות מאושרות אחרות יכולים ללמוד עוד על Second Opinion®  של Pearl  על ידי ביקור בכתובת www.hellopearl.com/products/second-opinion.

אודות Pearl



Pearl מובילה את מהפכת הבינה המלאכותית הדנטלית העולמית עם פתרונות ראייה ממוחשבת פורצי דרך המשפרים את היעילות, הדיוק וסטנדרט הטיפול ברפואת שיניים. Pearl, שהוקמה בשנת 2019 על ידי אופיר טנז, מגובה על ידי Craft Ventures וקרנות הון סיכון מובילות נוספות. למידע נוסף או לבקשת הדגמה, אנא בקרו בכתובת https://www.hellopearl.com.


תגובות