SMPO משיקה את CP01, ערכת סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות עם מספר טעמים וקיבולת גדולה

 

SMPO משיקה את CP01, ערכת סיגריות אלקטרוניות חד פעמיות עם מספר טעמים וקיבולת גדולה



גואנגג'ואו, סין, 31 בינואר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

 

SMPO Vape, מותג סיגריות אלקטרוניות מוביל, השיק לאחרונה סדרה חדשה של ערכות סיגריות חד פעמיות בשם CP01. עם למעלה מ-7 שנים בתעשיית הסיגריות האלקטרוניות, SMPO Vape הייתה מחויבת לייצר ציוד אידוי איכותי עבור לקוחותיה הבינלאומיים. המוצר החדש CP01 מציע חווית אידוי רכה וחלקה ללא תחרות, עשירה בטעמים בשילוב עם קיבולת גדולה.

 

תכונות יוצאות דופן המבוססות על עיצוב אופנתי

 

ל-CP01, בסגנון של עט מסוגנן, יש גוף דק וחלק וצבעים משתלבים. בנוסף, על מנת לספק למשתמשים חוויית אידוי רכה וחלקה יותר, SMPO vape מיישמת עיצוב הכוkל נגד 0.8Ω. העיצוב הייחודי להעברת האוויר בגוף של CP01 מאפשר ללקוחות לסובב בצורה חלקה את הגוף כדי ליהנות מחוויית אידוי שמזכירה 1:1 סגנון של עישון סיגריה וגם מביצועים שמזכירים נרגילה.

 

כוח לאורך זמן

 

ל-CP01 סוללה מובנית בקיבולת גדולה של  750mAhוהיא מצוידת במתאם טעינה Type-C. למוצר זמן טעינה מהיר במיוחד, כשיש צורך ב-30 דקות בלבד כדי להספיק לשימוש מיום עד לילה, וזה עוזר ללקוחות להיפטר מחרדת רמת חשמל נמוכה וליהנות מאידוי בעוצמה לאורך זמן.

 

מכלים בעלי קיבולת גדולה ומרובי טעמים

 

CP01 של ה-SMPO מצויד בתרמיל בעל קיבולת גדולה של 10 מ"ל. ניתן למכור בנפרד את ערכות המילוי החד-פעמיות שלו וגם את הגוף CP בפני עצמו. יתר על כן, יש בסך הכל 8 טעמים של CP01, והלקוחות יכולים ליהנות מעוד אפשרויות לסיפוק בלוטות הטעם שלהם.

 

מניעת נזילת שמן

 

דליפת נוזל אלקטרוני היא בעיה שפוגעת בלקוחות רבים. בהקשר הזה, SMPO Vape עיצבה את סליל הכותנה המלא מראש כדי למנוע דליפה. סיגריות CP משתמשות בסלילי רשת כדי לעזור לאידוי ולספק טעם טהור ומשיי.

 

אודות SMPO

 

SMPO Vape היא חברת מותג סיגריות אלקטרוניות מהימן השייך ל-SHENZHEN YUEZHITU COMMERCIAL CO.LTD. העסקים של SMPO מכסים 14 מדינות, והם נעים ממחקר ופיתוח ועד לייצור ומכירה סיטונאית של מוצרי אידוי. מוצרי המותג זכו ביותר מ-90 פטנטים וזכו להסמכה של CE, ROHS, KC ואישורים בינלאומיים נוספים.

 

תגובות