BringCom מברכת את המנכ"ל החדש של DataNet, אוגנדה

 

BringCom מברכת את המנכ"ל החדש של DataNet, אוגנדה



סטרלינג, וירג'יניה, 28 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת BringCom Incorporated, ספקית מובילה של פתרונות קישוריות באפריקה, מבקשת לקבל בברכה את אבוד רוסגארה (Evode Rusagara), כמנכ"ל החדש של DataNet. רוסאגרה מביא עימו שפע של ניסיון בתחום הטלקומוניקציה, השירותים הפיננסיים, פינטק וניסיון ניהולי אחר בזכות עברו כמנהל במספר ארצות במזרח אפריקה, כולל אוגנדה וטנזניה. כחלק מתוכנית הרכישה האסטרטגית שלBringCom , חברת DataNet הרחיבה את כיסוי שירותיה מעבר לאוגנדה וחדרה לשווקים חדשים במזרח ומערב אפריקה. רוסאגרה יניע את הביצועים האסטרטגיים של DataNet וישיק שירותים נוספים באזור, כגון שירותי ענן קצה, SD-WAN, אבטחה ושיתופי שטח. BringCom מצפה למיצוב DataNet כספקית תחרותית לפתרונות תקשורת באזור.

אודות BringCom (www.bringcom.com)

 BringComבע״מ, שבסיסה בסטרלינג, וירג'יניה שבארה"ב, היא ספקית פתרונות תקשורת מובילה שבסיסה באפריקה, המציעה מאז 1992 פתרונות קישוריות בינלאומיים איכותיים וקישוריות של ״הקילומטר האחרון״ ללקוחות ארגוניים וממשלתיים בינלאומיים בארצות הברית, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. מחזור חיי התקשורת הזריז והאמין של BringCom מקצה לקצה, תלוי ביכולות הליבה שלה: פתרונות ענן וקישור, ניהול פרויקטים, ניהול ספקים, ניהול סיכונים באפריקה והתנסות הלקוח.

 אודות DataNet (www.DataNet.ug)

 DataNetעומדת בחזית תעשיית הטלקומוניקציה האזורית במזרח אפריקה, כשהיא מרחיבה את הרשת המוסמכת שלה MEF CE 2.0  ומציגה שירותים ארגוניים חדשים לשוק, ובכך זכתה במוניטין של ספקית שירותי רשת אמינים ברמה עסקית, ללקוחות המפעילים יישומים עסקיים חיוניים ברחבי מזרח אפריקה.

 למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.bringcom.com.


תגובות