דו"ח המגמות של HUAWEI XMAGE לשנת 2023 מוצג בקונגרס המובייל העולמי

 

 

 

דו"ח המגמות של HUAWEI XMAGE לשנת 2023 מוצג בקונגרס המובייל העולמי




ד"ר ניקול פרננדז, סוציולוגית חזותית ואחת המחברות המרכזיות של הדו"ח, חושפת את ממצאיה המרכזיים. (צילום: וואווי)


חוקרים את העתיד של הצילום באמצעות הנייד

ברצלונה, ספרד, 27 בפברואר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת וואווי (Huawei) חשפה את דו"ח המגמות של HUAWEI XMAGE  לשנת 2023 במהלך קונגרס המובייל העולמי בברצלונה. זהו דו"ח המגמות הראשון מאז השקת HUAWEI XMAGE בשנת 2022, מותג צילומים נייד חדש, שהגדיר בבירור את המבנה של אסטרטגיית התמונות הניידות של וואווי: חדשנות טכנולוגית, חווית צריכה וחקר התרבות.

הודעה זו לעיתונות מכילה מולטימדיה. ניתן לצפות בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20230227005483/en/

תמונות הפכו לשפה הנפוצה של היום, וטלפונים ניידים ממלאים תפקיד הולך וגדל במגמה החדשה הזו, אמר לי צ'אנגז'ו (Li Changzhu), סגן הנשיא לשיווק אסטרטגי שלHuawei Consumer BG  ושופט פרסי HUAWEI NEXT IMAGE. לי הכריז על השקת הדו"ח בסלון HUAWEI XMAGE בנושא ׳תובנה של דימויים ניידים׳. בהתבסס על עבודות ששאבו את השראתן מהגשות לפרסים השנתיים, שנגזרו מ-XMAGE, הדו"ח מזהה מגמות בסוג התוכן החזותי שמשתמשי טלפונים חכמים של וואווי מפיקים.

"HUAWEI XMAGE שואפת ליצור עידן חדש של תמונות ניידות, ולא נחסוך מאמצים ביצירת תרבות צילומים חזקה באמצעות חדשנות היוצרת אצל משתמשים חוויה מעולה", אמר לי. על פי מחקרים, יותר מ-1.4 טריליון תמונות מצולמות ברחבי העולם מדי שנה, מתוכן יותר מ-89% באמצעות הטלפון הנייד.

באירוע, מנהיגים בכירים מתחום התרבות והאמנות, צלמים מובילים, סוציולוגים חזותיים ונציגי סטודנטים החליפו דעות לגבי חדשנות ודנו בממצאים המרכזיים של הדוח ובעתיד של התמונות באמצעות מכשירים ניידים.

"טכנולוגיות ואומנויות, כולל אדריכלות, יכולות לפעול יחד כדי ליצור תוצאות מדהימות. דו"ח וואווי ממחיש זאת בעוצמה", אמרה בנדטה טאליאבו (Benedetta Tagliabue), מייסדת ומנכ"לית EMBT Architects. "אני שמחה לראות שוואווי מובילה את המאמצים האלה ומעודדת משתמשים ברחבי העולם ולחקור את המגמה העתידית של תמונות באמצעות הנייד".

צ'אנדרן נאיר (Chandran Nair), מייסד ומנכ"ל ׳המכון הגלובלי למען המחר׳, אמר בנאומו המרכזי, "צילום חדשני בטלפונים חכמים ניידים משנה פרדיגמות של צילומים ועוזר לאנשים להגדיר מחדש את הדרך שבה הם מתקשרים ומה שהם רואים. עם זאת, תוצאות הטכנולוגיה אינן רק תמונה טובה יותר, אלא משהו שדוחף אותנו כיחידים ליצור תמיד משהו משמעותי ומשפיע".

יותר מתמיד, הצילומים של היום הם משהו שצריך לחלוק, כאשר חוויות מעוצבות יותר ויותר על ידי הטלפון החכם.

"התמונות מראות שמצלמות הטלפונים האלה חזקות, מה שהופך את כולם לא רק לצרכן של תמונות אלא גם ליוצר", אמרה ניקול פרננדז, סוציולוגית ויזואלית ואחת המחברות הראשיות של הדו"ח, על הטלפונים של וואווי, ששימשו ליצירות שהוגשו כתמונות וסרטונים. "אפילו אדם ללא הכשרה יכול להפוך לצלם, לתפוס רגעים בעלי משמעות וליצור משהו שהוא מספיק גאה בו כדי להגיש לתחרות. זה הופך את המעשה של הפקת תמונות למשהו דמוקרטי״.

מאז 2017, הפרסים השנתיים של HUAWEI NEXT IMAGE תמכו ביצירתיות של צילומים ברחבי העולם, עם כמעט 4 מיליון1 הגשות מיותר מ-170 ארצות בשש השנים האחרונות.

השנה, וואווי שיתפה פעולה עם FactStory כדי להרכיב צוות של אנליסטים חזותיים מומחים, שחקרו את התמונות והסרטונים שהוגשו לפני שחלקו את התובנות שלהם לגבי אופן השימוש במכשירי וואווי, עם שימת דגש מיוחד על סוציולוגיה, פסיכולוגיה והרגשות שעוררו התמונות שנאספו.

כדי להוריד את דו"ח המגמות של HUAWEI XMAGE 2023, ניתן לבקר בכתובת https://www.huawei.com/en/news/studies/huawei-xmage-trend-report-2023

1הנתונים לקוחים מוועדת פרסי ה-NEXT IMAGE.


תגובות