מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023

 

 

מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID מנחה מפגשי דיאלוג ביום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023

 


ליסבון, פורטוגל, 31 ביולי 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID שמח להודיע על השתתפותו ביום הנוער העולמי ליסבון 2023, מפגש בינלאומי משמעותי של צעירים שמטרתו לטפח אחדות, אמונה וחילופי תרבות. מה-1 עד ה-6 באוגוסט 2023, העיר הקסומה ליסבון תארח את האירוע החשוב הזה, ו-KAICIID תהיה בחזית, ותארגן מפגשי דיאלוג המקדמים הבנה ושיתוף פעולה בין מאמיני מסורות דתיות שונות, מנהיגים דתיים וקובעי מדיניות.

כארגון בין-ממשלתי ייחודי עם מבנה ממשל כפול המורכב ממועצת מפלגות המורכבת ממדינות ומועצת מנהלים המורכבת ממנהיגים דתיים, KAICIID מחויב לגשר על הפערים בין אמונות, לאומים ודורות מגוונים. מפגשי הדיאלוג, חלק מרצף פסטיבל הנוער, יכללו סדרה של פעילויות שנועדו לאפשר דיאלוגים משמעותיים וקבלה אמיתית, בהתאם למסר של האפיפיור פרנציסקוס, הקורא ל"מפגשים קונקרטיים" והבנה של השונים מאיתנו.

בלב מעורבותו של KAICIID ביום הנוער העולמי עומדות שלוש פעילויות מרכזיות: פאנל עם נציגים מחמש דתות שונות, השקת משחק הלוח החדשני Dialogo, והקרנת הסרט התיעודי הנוקב "Justine: A KAICIID Fellow's Journey" (ג'סטין: מסעו של עמית KAICIID).

ד"ר זוהיר אלחרתי, מזכ"ל מרכז הדיאלוג הבינלאומי (KAICIID), הביע את התלהבותו ממפגשי הדיאלוג הקרובים, ואמר: "ב-KAICIID, אנו מאמינים שדיאלוג הוא המפתח לטיפוח שלום והרמוניה בעולמנו המקושר. יום הנוער הבינלאומי ליסבון 2023 מהווה הזדמנות חסרת תקדים עבורנו ליצור קשר עם צעירים מרקעים מגוונים, לטפח תרבות של דיאלוג וקבלה. אנו נרגשים לארח מספר פעילויות, כולל פאנל עם מנהיגים מחמש דתות שונות, השקת משחק הלוח Dialogo בפורטוגל, והקרנת הסרט התיעודי האחרון שלנו, כולם מגיעים לשיאם בקהל עם האפיפיור פרנציסקוס".

KAICIID Dialogo!  משחק קופסה, שנועד לעודד דיאלוג, עבודת צוות ולמידה רגשית חברתית, יהיה גולת הכותרת של מפגשי הדיאלוג. משחק זה השפיע משמעותית ברחבי העולם,  ואומץ על ידי בתי ספר, צוותים, וסביבות למידה ככלי לקידום מיומנויות דיאלוג ובניית שלום. ד"ר אלחרטי הדגיש: " Dialogo! מיועד לבני נוער ומבוגרים כאחד, לכל מי שמבקש לפתח את כישוריו בדיאלוג ולעורר השראה באחרים להצטרף לשיחה".

ד"ר אלחרתי הוסיף כי "מפגשי הדיאלוג שהכנו ליום הנוער העולמי יעצימו את הצעירים עם הכלים הדרושים כדי לאפשר שיחות משמעותיות ולאמץ את המגוון. אנו מאמינים כי על ידי קידום דיאלוג ואמפתיה, אנו יכולים לבנות גשרים המחברים בין תרבויות ומטפחים הרמוניה גלובלית".

ברגע בעל משמעות יוצאת דופן, שמונה עמיתי KAICIID יזכו להשתתף בקהל עם האפיפיור פרנציסקוס. במהלך מפגש אינטימי זה, העמיתים יחלקו את הרהוריהם על האופן שבו דיאלוג בין-דתי יכול לשמש כאמצעי רב עוצמה ליצירת קשרים בין תרבויות ודתות, ולספק חוויה אישית ייחודית ומעשירה לכל המעורבים.

כארגון בין-ממשלתי שבסיסו בליסבון, KAICIID ממוקם באופן ייחודי כדי להקל על מפגשים משמעותיים בין אנשים מאמונות ותרבויות שונות. על ידי חיזוק היכולת ברמה המקומית, הלאומית והאזורית באמצעות חינוך על פרקטיקות דיאלוג, הגברת ההבנה של מגוון דתי ותרבותי באמצעות מנהיגות להכשרת דיאלוג, וקידום דיאלוג ולכידות חברתית באמצעות מניעת סכסוכים, בניית שלום ומדיניות פיתוח, KAICIID ממשיך למלא תפקיד חיוני בטיפוח עולם מכיל ושליו יותר.

למידע נוסף על מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID ומאמציהם לקדם דיאלוג בין-דתי ובין-תרבותי, אנא בקרו באתר www.kaiciid.org.

אודות International Dialogue Centre - KAICIID



מרכז הדיאלוג הבינלאומי - KAICIID הוא ארגון בין-ממשלתי המוקדש לקידום שלום והבנה באמצעות דיאלוג בין-דתי ובין-תרבותי. על ידי חיזוק היכולת ברמה המקומית, הלאומית והאזורית באמצעות חינוך על פרקטיקות דיאלוג, מנהיגות לאימון דיאלוג, וקידום דיאלוג ולכידות חברתית באמצעות מניעת סכסוכים, בניית שלום ומדיניות פיתוח, KAICIID שואפת ליצור קהילה גלובלית הרמונית ושיתופית יותר.


תגובות