Peru Moda Deco 2023 פותחת את שעריה כדי לקדם תעשייה ברמת קיימות גבוהה יותר

 

Peru Moda Deco 2023 פותחת את שעריה כדי לקדם תעשייה ברמת קיימות גבוהה יותר

 

ModaPeru Photo Business Wire

לימה, פרו, 30 ביולי 2023, (BUSINESS WIRE):

Peru Moda Deco 2023 תחגוג ב-19 וב-20 באוקטובר 2023 עשרים וחמש שנים להיווסדה עם מהדורה מיוחדת שכותרתה היא בהרמוניה עם העולם.

מאז השקתו, אירוע ההלבשה והקישוט המוביל של פרו היווה פלטפורמה יוצאת דופן להצגת מיטב פריטי הייצוא של תעשייה פרואנית הזו בפני העולם הכוללים  בגדי כותנה ואלפקה, בגדי תינוקות וילדים, כמו גם הנעלה, תכשיטים, קישוטים ומתנות.

כמידי שנה, Perú Moda Deco תפתח את שעריה בפני אנשי מקצוע בתחום מכל רחבי העולם המעוניינים לגלות את ההצעה המגוונת והרחבה  של מוצרים פרואניים איכותיים  ולפתח קשרים עסקיים חשובים בעודם שוקעים בעולם של חדשנות, תרבות ומגמות. 200 עסקים מאזורים שונים בפרו ישתתפו במהדורה זו של האירוע.

אירוע Perú Moda Deco, המתקיים זו השנה ה-25, חושף את העושר והקיימות של משאבי הטבע הפרואניים ומקדם בגדים ומוצרים העשויים מחומרים מקוריים כגון כותנה ואף סיבי אלפקה המגיעים מהחלקים הדרומיים של המדינה, כולל ארקיפה, קוסקו ופונו.

האירוע - שמאורגן על ידי PROMPERÚ הסוכנות הפרואנית לקידום היצוא - יכלול אלמנטים שונים לקידום של שיתוף הפעולה והמאמץ הקולקטיבי לגיבוש הצעה בעלת מחויבות חזקה יותר לסביבה ולשינוי חברתי. המשתתפים יוכלו להתוודע לכל מה שיש ל- Perú Moda Decoלהציע, באמצעות כנסים בינלאומיים, פורומים עסקיים, אירועי הפעלה והזדמנויות לנטוורקינג.



האירוע מדגיש את הכבוד והערך שניתנים לטכניקות קדומות, אשר בשילוב עם חדשנות ויצירתיות מובילים להצעות פורצות דרך המותאמות למגמות השוק ולמוצרים הבולטים הודות לגימורים המצוינים ולתשומת הלב לפרטים.

הפעילויות הללו מאפשרות לפרו לקדם פעולות להקמת תעשייה אתית - שבה הטבע וגורמים בשרשרת האספקה יוכלו לחיות יחד בהרמוניה.

כדי להירשם ל-Perú Moda Deco 2023 ניתן ליצור קשר עם משרדי PROMPERÚ  בארצכם או לבקר בכתובת: https://eventospromperu.org.pe/event/perumoda2023


תגובות