WATKINS WELLNESS מתרחבת לקטגוריית הסאונה באמצעות רכישת SAUNA360

 

WATKINS WELLNESS מתרחבת לקטגוריית הסאונה באמצעות רכישת SAUNA360



ויסטה, קליפורניה, 31 ביולי 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

ווטקינס וולנס (Watkins Wellness), מובילה בג'קוזי ומערכות כושר מימיות, הודיעה היום על הרחבת פורטפוליו מוצרי הרווחה האישית שלה וכניסה לקטגוריית הסאונה כתוצאה מהרכישה הצפויה של חברת Sauna360 Group Oy ("Sauna360") על ידי חברת האם של ווטקינס וולנס, Masco Corporation.

Sauna360 היא יצרנית עולמית מובילה של פתרונות סאונה, וסל המוצרים שלה כולל סאונות מסורתיות, אינפרא אדום ועצים, כמו גם מקלחות אדים, חדרים וגנרטורים. מוצרים אלה נמכרים בעיקר בארצות הברית, אירופה וברחבי שאר העולם תחת המותגים Tylö, Helo, Kastor, Finnleo ו- Amerec. העסקה צפויה להיסגר ברבעון השלישי, בכפוף לאישור רגולטורי.

"אנו נרגשים לקבל בברכה את Sauna360 לארגון שלנו ולהרחיב את תיק המוצרים המובילים בתעשייה שלנו שמטרתם לקדם בריאות ולעזור ללקוחותינו להרגיש טוב ולחיות טוב", אמר ויג'איקרישנה (וי.ג'יי) טינארסיפור, נשיא Watkins Wellness. "חברת Sauna360 מביאה שפע של ידע ומומחיות בתעשייה לעסק שלנו. אנו מצפים למנף את הסינרגיות בין העסקים שלנו, אשר יאפשרו לנו לשרת טוב יותר את שותפי המפיצים שלנו, הצרכנים שלנו, ובסופו של דבר, את שוק הבריאות הצומח".

"אני שמח מאוד ש-Sauna360 הפכה לחלק מ-Watkins Wellness. העסק של Sauna360 גדל בשנים האחרונות, והפיכתנו לחלק מ-Watkins Wellness תחזק עוד יותר את היכולת והשאיפה שלנו להיות שחקני סאונה מובילים. אסטרטגיית ההפצה של המפיצים, ההתמקדות המשותפת ברווחה ותרבות ארגונית דומה הופכות את זה להתאמה אסטרטגית אמיתית", אמר פקה לטייף, נשיא ומנכ"ל קבוצת Sauna360.

החברה נוסדה בשנת 2008 כמיזוג בין שתי חברות סאונה מובילות, Helo ו- Tylö, חברת Sauna360 מביאה עשרות שנים של ידע וניסיון בתעשייה הנובעים מהיסטוריה חזקה, עם המקור של Helo שראשיתו בשנת 1919 ו- Tylö's עד 1949. מטה החברה נמצא בפינלנד והיא מעסיקה כ-180 עובדים הממוקמים בפינלנד, שבדיה, ארה"ב ואנגליה.

אודות Watkins Wellness



Watkins Wellness, שנוסדה בשנת 1977 בויסטה, קליפורניה, מוקדשת לקידום בריאות לצרכנים כדי לעזור להם להרגיש טוב ולחיות טוב. הפורטפוליו ההולך וגדל של החברה של מוצרי רווחה לשימוש ביתי מספק מסלולים מרובים לבריאות. פורטפוליו המותגים שלנו כולל את Hot Spring® Spas, Caldera® Spas, Freeflow® Spas, Fantasy® Spas, Endless Pools® Fitness Systems הנמכרים בעיקר באמצעות רשת סוחרים מיוחדת של יותר מ -1,000 שותפי סוחר הממוקמים ב -70+ מדינות. ווטקינס וולנס היא חברת בת בבעלות מלאה של Masco Corporation (NYSE: MAS).

אודות Masco Corporation

Masco Corporation, שבסיסה בליבוניה, מישיגן, היא מובילה עולמית בתכנון, ייצור והפצה של מוצרי שיפוץ ובנייה ממותגים לבית. פורטפוליו המותגים המובילים בתעשייה שלנו כולל את  BEHR® paint, Delta®  ו- Hansgrohe® faucetsאביזרי אמבטיה ומקלחת; ו- Hot Spring® Spas. אנו ממנפים את המותגים החזקים שלנו בקטגוריות מוצרים, ערוצי מכירה ואזורים גיאוגרפיים כדי ליצור ערך עבור הלקוחות ובעלי המניות שלנו. לקבלת מידע נוסף על Masco Corporation, בקרו באתר www.masco.com.


תגובות