טכנולוגיית הממתיק Rebaudioside M של סוויג'ן מקבלת אישור רגולטורי בטייוואן

 

טכנולוגיית הממתיק Rebaudioside M של סוויג'ן מקבלת אישור רגולטורי בטייוואן


צילומים באדיבות Sweegen 

פוטהיל ראנצ', קליפורניה, 31 באוגוסט 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

חדשנית המתיקות והטעמים העולמית Sweegen הודיעה כי ה-Bestevia® Rebaudiosides M (Reb M), D ו-E שלה  קיבלו אישור מלא מה-FDA של טייוואן לשימוש במזון ומשקאות. האישור הרגולטורי האחרון מסמן אבן דרך נוספת בפתיחת שווקים חדשים במדינות שבהן מותגים מחפשים רכיבי סטיביה מהדור החדש כדי להרחיב את פתרונות הפחתת הסוכר שלהם.

Reb M, גליקוזיד סטיביול טהור במיוחד המופק מצמח הסטיביה, ידוע בפרופיל הטעם הנקי ודמוי הסוכר שלו. החלק הטעים ביותר של עלה הסטיביה, כגון Reb M, נמצא בכמויות זעירות של הרכב העלה.

עבור יצרני מזון ומשקאות, טכנולוגיית Reb M של Sweegen מציעה מספר יתרונות משמעותיים מבחינה מסחרית. סטיביה ייחודית של Sweegen  מתחילה עם סטיביה, לא תירס מהונדס גנטית או סלק סוכר. חדשני הרכיבים ממנפים טכנולוגיית המרה ביולוגית קניינית כדי לייצר מגוון ממתיקים ללא קלוריות עם איכות מובטחת, תאימות לתקנות ומחירים תחרותיים. מוצרים אלה מייצרים טביעת רגל פחמנית נמוכה יותר. 

בעוד Sweegen  ממשיכה להצטיין במסחור ומשיגה אישורים רגולטוריים חיוניים  בשוקי מפתח כמו EMEA ובריטניה, החברה עדה לצמיחה משמעותית במכירות במהלך 2023.



בנוסף לאישורים רגולטוריים קריטיים אלה, Sweegen מציעה כעת ללקוחות ייצור המזון והמשקאות שלה את  הזכות להשתמש ב- Reb M שלה בכל המשקאות שאינם אלכוהוליים בכל מקום בעולם מבלי להפר את הפטנטים הרלוונטיים ליישום. לקוחות כבר משתמשים ב- Reb M של Sweegen ביישומים אחרים.

"ב-Sweegen, המיקוד שלנו סובב סביב בטיחות, איכות ועמידה בתקנים רגולטוריים", אמר סגן הנשיא לעניינים טכניים ורגולטוריים, האדי עמרני. "אנו מרחיבים את טביעת הרגל הגלובלית שלנו על ידי פתיחת שווקים חדשים ליצירת גישה לטכנולוגיות ממתיקים חדשניות".

עם העניין הגובר מצד חברות ה-CPG העולמיות והרצון שלהן לקיבולת מובטחת ויתירות בשרשרת האספקה, Sweegen פועלת להקים ולהרחיב מתקני ייצור בשווקים מרכזיים, כולל EMEA, צפון אמריקה ו-APAC.

"האישור של Bestevia Reb M בטייוואן מייצג פריצת דרך עבור מותגים שמטרתם ליצור מזון ומשקאות טובים יותר", אמר סגן נשיא לחדשנות גלובלית, קייסי מקורמיק. "Bestevia Reb M פותח אפיקים חדשניים להפחתה ואף לביטול צריכת הסוכר, תוך שהוא עולה על ציפיות הצרכנים ותורם למטרות בריאות הציבור שמטרתן לצמצם את צריכת הסוכר".

Sweegen השיגה לאחרונה מעמד FEMA GRAS בזכות החלבונים המתוקים שלה, brazzein ו- thaumatin II, המשמשים כהשלמות יקרות ערך לגליקוזידים של סטיביול בתחום ייצור המזון והמשקאות. תוספת זו מחזקת את מחויבותה של Sweegen להרחיב את סל הטעמים החדשניים שלה המווסתים את הטעם. חלבונים מתוקים אלה חיוניים בסיוע ליצרני מזון ומשקאות לעמוד בביקוש הגובר למוצרים טובים יותר עבורך, תוך התאמה חלקה להעדפות הבריאות ההוליסטיות של הצרכנים. טכנולוגיית הבראזיין תופסת את מרכז הבמה בטכנולוגיית הטעם Sweetensify™  החדשה של Sweegen לאפנון טעם. זהו כלי אידיאלי עבור מותגים שמטרתם לשכפל טעמים דמויי סוכר בהיצע המזון והמשקאות שלהם.

Sweegen מחויבת לחולל מהפכה בשוק הממתיקים עם פתרונות חדשניים המקדמים בחירות בריאות יותר מבלי להתפשר על הטעם. האישור המלא של Bestevia Reb M בטייוואן מחזק את המובילות של סוויגן בתחום הממתיקים מבוססי הטבע וממצב את החברה כשותפה אמינה עבור יצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

אודות Sweegen



SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.

יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הטובים ביותר בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N ו- brazzein, יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים. ובכן, אל העתיד.


תגובות