Starr ממנה את כריסטופר מגי לסגן נשיא, מנהל בינלאומי של קווים פיננסיים ואחריות מקצועית

 

Starr ממנה את כריסטופר מגי לסגן נשיא, מנהל בינלאומי של קווים פיננסיים ואחריות מקצועית


(Photo Business Wire).

ניו יורק, 30 באוגוסט 2023, (BUSINESS WIRE):

Starr Insurance הודיעה על הצטרפותו של כריסטופר מגי לחברה כסגן נשיא, מנהל בינלאומי של קווים פיננסיים וחבות מקצועית, תפקיד חדש המתמקד בהגדלת הפעילות העסקית מחוץ לארה"ב ובסיוע ללקוחות בניהול הסיכונים שלהם ברחבי העולם.

כריס הוא בעל למעלה מ-25 שנות ניסיון בניהול קווים פיננסיים בחברות ביטוח רב-לאומיות גדולות בארה"ב, בקנדה, בבריטניה ובשווייץ. לכל אורך הקריירה שלו הוא התמחה בסיכונים פיננסיים ובסיכוני חבות מקצועית.

כריס, בוגר אוניברסיטת רוד איילנד, העתיק לאחרונה את מקום מושבו מלונדון לניו יורק.

אודות Starr Insurance



Starr Insurance (או Starr) הוא שם שיווקי המשמש עבור החברות הפעילות בתחום הביטוח והסיוע בנסיעות וחברות הבת של .Starr International Company, Inc ועסקי ההשקעות של C.V. Starr & Co., Inc וחברות הבת שלה. Starr היא ארגון ביטוח והשקעות מוביל עם נוכחות בשש יבשות; באמצעות חברות הביטוח הפעילות שלה מספקת Starr מוצרי ביטוח רכוש, נזיקין, תאונות ובריאות, לצד מגוון רחב של כיסויים מיוחדים הכוללים את תחומי התעופה, הספנות, האנרגיה וביטוח תאונות עם החזר השתתפות עצמית. חברות הבת של Starr בתחום הביטוח יושבות בארה"ב, בברמודה, בסין, בהונג קונג, במלטה, בסינגפור, בשווייץ ובבריטניה, וכל אחת מהן מחזיקה בדירוג "A" (מצוין) מטעם A.M. Best. סינדיקט Lloyd's של Starr הוא בעל דירוג "+A" (חזק) מטעם Standard & Poor’s.

בקרו אותנו ב-www.starrcompanies.com 

תגובות