פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם

 

פסטיבל הקוקטיילים הגדול בעולם חושף את ג'ייקוב מרטין כברמן הטוב בעולם

תחרות צפויה מאוד מביאה חוויות קוקטייל צבעוניות ושיתופי פעולה שלא נראו מעולם לעיר סאו פאולו



סאו פאולו, ברזיל, 29 בספטמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

ג'ייקוב מרטין, מקנדה, הוכר על ידי אגדות התעשייה כברמן העולמי של השנה ברמה עולמית לשנת 2023. הוא ניצח בתחרות יותר מ-10,000 ברמנים מובחרים אחרים שניסו השנה את האוורסט של הברטנדינג.



בתחרות השתתף ג'ייקוב בסדרת אתגרים במשך ארבעה ימים. מיצירת קוקטיילים קלאסיים והעלאתם ל-TEN עם המשקה האהוב על הברמן, Tanqueray No. TEN, ג'ייקוב גם העז ללכת צעד אחד קדימה עם מגוון הטעמים של ג'וני ווקר בלאק לייבל, כמו גם ליצור קוקטייל Ketel One מעוטר נפלא שלא רק הרשים את השופטים ביצירתיות הטעמים שלו, אלא גם השפיע לטובה על הקהילה המקומית שלהם בקנדה.

ג'ייקוב אמר לאחר הזכייה: "זה כבוד עצום לזכות בוורלד קלאס. לא רק בגלל שזו פסגת הענף, אלא גם בגלל הענקיות שהייתה לי הזכות להתחרות איתן השבוע. ברטינג היא קהילה מדהימה והשבוע הזה הזכיר לי את זה כל הזמן. כולנו דחפנו זה את זה, למדנו זה מזה וניזונו מהאנרגיה המדהימה מהעיר הפנטסטית הזו. הסטנדרט של התחרות לא היה מהעולם הזה, אבל כרגע אני רק מצפה ליהנות מקוקטייל שנעשה על ידי מישהו אחר!"

כחלק מהתחרות, סאו פאולו ראתה ברמנים בעלי שם עולמי כולל מוניקה ברג (מטייר + אלמנטרי בלונדון), ג'אקומו ג'יאנוטי (מהבר הטוב בעולם, פרדיסו בברצלונה) ואגו פרונה (מהבר The Connaught בלונדון) יורדים לעיר כדי לשפוט את האירוע ולארח חוויות מיוחדות 'ברמה עולמית' בכמה ממקומות חיי הלילה האיקוניים ביותר בעיר.

התחרות מסמנת גם את תחילתו של פסטיבל הקוקטיילים ברמה עולמית, עם שיתופי פעולה מדהימים עם ברים ברחבי העיר, כולל בר דוס ארקוס, טאן טאן ובר גילהוטינה.

בסך הכל, פסטיבל הקוקטיילים ברמה העולמית משתרע על פני יותר מ -1,000 מקומות ברחבי ברזיל, ומעניק למאות אלפי חובבי קוקטיילים חוויות ייחודיות כמו ג'וני ווקר, Tanqueray No. TEN ו- Don Julio.



השנה העולמית כללה גם את פורום התעשייה, הזדמנות לעסוק, להדריך ולעורר השראה בקהילת הברטנינג עם סמינרים ודיוני פאנל של שופטים ואורחים ברמה העולמית - נקודות עיקריות כללו: "מאינסטה ל- IRL: מגמות וכיצד לשלוט בהן", בהשתתפות זוכת World Class 2017, קייטלין סטיוארט ומנהלת תרבות המילואים הגלובלית של Diageo,  ג'וליאנה פה בניטו ו"מאחורי הקלעים של הברים הטובים בעולם" עם בעלי ברים כמו מוניקה ברג, טיאגו בנארס ובנג'מין פדרון.

מריסה ג'ונסטון, המנהלת הגלובלית של Diageo World Class אמרה: "בעקבות הוורלד קלאס אשתקד בסידני תמיד הייתה שאלה גדולה, אבל הצוותים ברמה העולמית ברחבי העולם, נבחרת ברזיל וכמובן 54 המתחרים המדהימים שלנו ניגשו כולם לצלחת והדיחו אותה מהפארק. רמת האנרגיה בשטח כאן היא מדהימה ואחרי כל כך הרבה חודשים של תכנון, זה היה כל כך מרגש לראות את הכל מתחבר כך. זה כל כך מרגש לראות עיר מתעוררת לחיים עם משקאות נהדרים וחוויות נהדרות.

"ג'ייקוב באמת לקח את התחרות הזו לשלב הבא - הוא הצטיין באופן גורף והמשוב מהשופטים היה מדהים. יעקב הוא ווינר כל כך ראוי ואני לא יכול לחכות לעבוד איתו ב-12 החודשים הקרובים, הוא יגיע רחוק".

מאז השקתה בשנת 2009, Diageo World Class מילאה תפקיד משמעותי בהשראה לשתייה טובה יותר ובשינוי תרבות הקוקטיילים ברחבי העולם על ידי תמיכה ביותר מ-450,000 ברמנים ברחבי העולם באמצעות הכשרה והדרכה.



לקבלת מידע נוסף על World Class וכדי להתעדכן במשקאות, בטרנדים ובאימונים האחרונים, בקרו www.diageobaracademy.com/en_zz/world-class-/ ועקבו אחר @WorldClass באינסטגרם.


תגובות