לידרטק מודיעה על השתתפות בכנסי משקיעים לרבעון הרביעי הקרוב של 2023

 

לידרטק מודיעה על השתתפות בכנסי משקיעים לרבעון הרביעי הקרוב של 2023



קוויבק סיטי, 1 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE) :

LeddarTech®, חברת תוכנה לרכב המספקת טכנולוגיית היתוך חיישנים ותפיסה תחושתית פורצת דרך מוגנת פטנט עבור יישומי ADAS ו-AD, מודיעה כי פרנץ סנטלמי, נשיא ומנהל תפעול ראשי, מתוכנן להשתתף באירועי המשקיעים הקרובים:

* 9 בנובמבר  2023 – כנס אוטוטק 2023 של דויטשה בנק (וירטואלי)

* 15 בנובמבר 2023 – כנס הטכנולוגיה השנתי ה- 12 של Roth Capital MKM בניו יורק במועדון ייל

* 29 בנובמבר 2023 – כנס Barclays Global Automotive and Mobility Tech (וירטואלי)

LeddarTech תשתתף בפגישות עם משקיעים פוטנציאליים ואנליסטים בתעשייה ובצ'אטים לצד האח. למידע נוסף או להרשמה, אנא בקרו בסעיף "אירועים ומצגות" באתר קשרי המשקיעים של LeddarTech.

ב-13 ביוני 2023, Prospector Capital Corp ("פרוספקטור") (נאסד"ק: PRSR, PRSRU, PRSRW), חברה פטורה מאיי קיימן בראשות נשיא קוואלקום לשעבר דרק אברל ובראשות סגן יו"ר קוואלקום לשעבר סטיב אלטמן, הודיעה על הסכם שילוב עסקי סופי עם LeddarTech. עם השלמת העסקה, הצפויה במהלך הרבעון הרביעי של 2023, החברה הממוזגת שהוקמה באמצעות צירוף העסקים, LeddarTech Holdings Inc. ("Newco"), צפויה להירשם בנאסד"ק תחת הסימול "LDTC".

אודות לידרטק

LeddarTech לידרטק היא חברת תוכנה גלובלית שנוסדה בשנת 2007 ומשרדיה הראשיים נמצאים בקוויבק סיטי עם מרכזי מו"פ נוספים במונטריאול, טורונטו ותל אביב. LeddarTech מפתחת ומספקת פתרונות תפיסה מקיפים המאפשרים פריסה של יישומי ADAS ונהיגה אוטונומית (AD). התוכנה של LeddarTech ברמת כלי-רכב מיישמת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת כדי ליצור מודלים תלת-ממדיים מדויקים ביותר של הסביבה, ומאפשרת קבלת החלטות טובה יותר וניווט בטוח יותר. טכנולוגיה זו, בעלת ביצועים גבוהים, מדרגית וחסכונית ממונפת על-ידי יצרני ציוד מקורי (OEM) וספקי Tier 1-2 ליישום יעיל של פתרונות רכב  ADAS ולרכבי שטח.

 

LeddarTech אחראית לכמה חידושים בתחום החישה מרחוק, עם יותר מ-150 בקשות לפטנטים (80 אושרו) המשפרים את יכולות ADAS ו-AD. תפיסה אמינה היא קריטית בהפיכת הניידות הגלובלית לבטוחה יותר, יעילה יותר, בת-קיימא ומשתלמת: זה מה שמניע את LeddarTech להפוך לפתרון התוכנה הנפוץ ביותר למיזוג חיישנים ותפיסה.

מידע נוסף על LeddarTech נגיש בכתובת www.leddartech.com ובלינקדאיןטוויטר ((X, פייסבוק ויוטיוב.

אודות Prospector Capital Corp

פרוספקטור Prospector היא חברת רכישה למטרה מיוחדת שהוקמה לצורך ביצוע מיזוג, החלפת מניות, רכישת נכסים, רכישת מניות, ארגון מחדש או שילוב עסקי דומה עם עסק אחד או יותר תוך התמקדות בחברות עם פתרונות מתקדמים ומובחנים מאוד למגזר הטכנולוגיה. החברה מובלת על ידי צוות משקיעים ומנהלים מנוסים המתמקדים בזיהוי והשקעה בחברות בצמיחה גבוהה עם צוותי הנהלה חזקים והזדמנויות שוק אטרקטיביות. ניירות הערך של פרוספקטור נסחרים בנאסד"ק תחת הסימונים "PRSR", "PRSRU" ו-"PRSRW".


תגובות