Pixalate מכריזה על הזמינות של API למניעת הונאות במודעות בתמחור לפי תשלום עבור מפתחי אפליקציות לאתרים, מובייל וטלוויזיה מקושרת

 

Pixalate מכריזה על הזמינות של API למניעת הונאות במודעות בתמחור לפי תשלום עבור מפתחי אפליקציות לאתרים, מובייל וטלוויזיה מקושרת



עם כמה לחיצות בלבד יכולים כעת מפתחים להירשם ולשלב את טכנולוגיית מניעת הונאות הפרסום של Pixalate באפליקציות ובאתרים שלהם מבלי לחתום על חוזים ארוכי טווח

לונדון, בריטניה, 30 באוקטובר 2023, (GLOBE NEWSWIRE):

Pixalate, פלטפורמת האנליטיקה להגנה נגד הונאות במודעות, פרטיות ותאימות רגולטורית המובילה בשוק הגלובלי, הכריזה על הזמינות הכללית של API למניעת הונאות במודעות לשימוש בשירות עצמי. ללא התחייבויות שנתיות או עלויות הקמה, מפתחים ומפרסמים מכל הגדלים יכולים לגשת לפתרון האמין בעל השיהוי הנמוך של Pixalate כדי לבצע התאמות וכדי לצמוח בקלות.

ה-API של Pixalate מופעלים על ידי פלטפורמת האנליטיקה המוסמכת בידי MRC של החברה. אזורי ההסמכה כוללים זיהוי וסינון מתוחכמים של תעבורה לא חוקית (SIVT) עבור תצוגת וידאו בטלוויזיות מקשורות (CTV), אפליקציה למובייל, אתר אינטרנט למובייל וכן לשולחן העבודה.

הגישה לכלי מניעת הונאות במודעות המוסמכים בידי MRC הוגבלה בעבר לבעלי אתרים ומפתחים גדולים, בגודל ארגוני. ה-API בשירות עצמי של Pixalate מאפשר למפתחים קטנים יותר את האפשרות להרחיב את הפלטפורמות שלהם עם הגנה על זרמי הכנסות קיימים ממודעות, ועם חיזוק השלמות של מלאי הפרסום שלהם מול שחקנים מרושעים.

לקוחות יכולים להירשם תוך דקות סופרות על ידי שימוש באמצעות רוב כרטיסי האשראי המקובלים בעולם, לבחור את התוכנית המתאימה להם, ולשלב מיד את התובנות למניעת הונאות במודעות של Pixalate באפליקציות שלהם. עלות המנויים מתחילה ב-99 דולר לחודש,  ולמפתחים יש את החופש להתאים את העלות בהתאם לשימוש. כאשר לקוח חורג ממכסת השימוש של תוכנית, התמחור מבוסס הצריכה מתחיל ללא הפרעה לשירות.

היתרונות העיקריים כוללים:

*צמצום השבות תגמולים. הגנה על ההכנסות של בעלי אתרים ומפתחים על ידי נקיטת צעדים לשיפור איכות תעבורת המודעות.

*התיישרות עם הבורסות הגדולות. מפתחים יכולים להשתמש באותה טכנולוגיית הגנה נגד הונאה במודעות כמו הבורסות הגדולות.

*מאבק בהונאת פרסומות. מניעה של יותר מ-40 סוגים של תעבורה לא חוקית (IVT) ובווקטורים של הונאה שפוגעים באיכות התעבורה של האפליקציה.

*מניעת הכללה ברשימת חסימה. שילוב של מניעת הונאה באפליקציות, מהבסיס.

*לוח מחוונים לחיוב. ניתן לראות בזמן אמת את השימוש ב-API ובחיובים בלוח המחוונים לחיוב.

*אינטגרציה בקלות. כל מפתח יכול להירשם בכמה לחיצות בלבד, עם תוכנית במודל פרימיום ולהתחיל לשלב את ממשקי ה-API עם כמה שורות קוד. 

משתני הקלט של ה-API:

*כתובת IP: ניתוח כתובת ה-IP (IPv4 או IPv6) כדי לבדוק אם יש סיכונים נלווים.

*מזהה מכשיר: בחינה של מזהה המכשיר כדי לזהות חריגות או סימנים לפעילות הונאה.

*סוכן משתמש: הערכה של נתוני הסוכן המשתמש כדי לזהות תוכנות או בוטים שעלולים להיות זדוניים. 

משתני הפלט מה-API:

*הערכת סיכוני הונאה: מנויים יכולים לבקש ציון סיכון מהשרתים של Pixalate כדי לאמוד את הסבירות ש-IP, מזהה מכשיר או סוכן משתמש ייפגעו או יעסקו בפעילות זדונית.

פלטפורמות נתמכות

*אתרי אינטרנט

*ניידים (iOS, Android)

*טלוויזיה מחוברת (Roku, Fire TV, Samsung, LG, tvOS ועוד)

ערכות SDK

iOS*

*אנדרואיד

לקבלת מידע נוסף על חבילת ה-API של אמון מודעות ובטיחות, בקרו בכתובת https://developer.pixalate.com.

אודות Pixalate

Pixalate היא פלטפורמת אנליטיקה לזיהוי הונאות, פרטיות ותאימות לרגולציה המובילה בשוק עבור טלוויזיות מקושרות (CTV) ופרסום במובייל. אנו עובדים 24/7 כדי לשמור על המוניטין שלכם וכדי להגדיל את ערך המדיה שלכם. Pixalate מציעה את המערכת היחידה לפתרונות מתואמים בתצוגה, אפליקציה, וידאו ו-CTV לזיהוי וביטול טוב יותר של הונאות במודעות. Pixalate הוא שירות המוסמך בידי ה-MRC לאיתור וסינון של תעבורה לא חוקית מתוחכמת (SIVT) ברחבי שולחן העבודה והאינטרנט למובייל, באפליקציות למובייל ופרסום ב-CTV.


תגובות