בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מכבד שני עשורים של מחויבות עובדים מכל הלב

 

בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל מכבד שני עשורים של מחויבות עובדים מכל הלב


photo credit King Faisal Specialist Hospital & Research Centre 

ריאד, ערב הסעודית, 29 בנובמבר 2023, (GLOBE NEWSWIRE)

בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל (King Faisal Specialist Hospital and Research Center ) גאה מאוד להכיר במסירות יוצאת הדופן של כוח העבודה המגוון שלו, כאשר כל חבר תורם שני עשורים למשימה האצילית של טיפול בחולים. המנכ"ל ד"ר מג'יד אל-פיאד (Dr. Majid Al-Fayad), חלק כבוד אישי לאנשים פורצי דרך אלה במהדורה הארבעים וארבע של טקס הענקת הכבוד לחלוצים, שנערך הן בג'דה והן בריאד ב-20 וב-22 בנובמבר, בהתאמה.

בהבעת הערכה למחויבות הבלתי מעורערת לבריאות, בית החולים הנציח את הרגעים המשמעותיים שהוקדשו לשיפור חוויית המטופל הכוללת. שיאם של מאמצים אלה טווה מארג עשיר של ניסיון ומיומנויות, ויצר את הבסיס למעמד המוערך שיש כיום לבית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל.

מרכיב מרכזי בהצלחה זו הוא המחויבות הבלתי מעורערת לפיתוח עובדים ולטיפוח תרבות ארגונית איתנה. בית החולים שם דגש מיוחד על ההון האנושי שלו, תוך הכרה בתפקידו המרכזי בהשגת הבולטות הגלובלית שלו. מחויבות זו באה לידי ביטוי ביישום תוכניות ושירותים איכותיים שמטרתם לשפר את סביבת העבודה ואת תפוקת העובדים.

photo credit King Faisal Specialist Hospital & Research Centre 2

הצלחתן של יוזמות אלה באה לידי ביטוי בסקר פנימי, שבו 78% מהמשתתפים ממליצים על סביבת העבודה, ו-81% מביעים שביעות רצון מהשירותים הניתנים על ידי בית החולים. מסירותו של בית החולים ומרכז המחקר ע"ש המלך פייסל לעובדיו באה לידי ביטוי נוסף בהקמת מועדון חברתי לעובדים לפני מספר שנים. יוזמה זו מטפחת סביבת עבודה חיובית, מקדמת אינטראקציה חברתית, צמיחה אישית והשתתפות קהילתית, ומבטיחה שאנשים ירגישו מוערכים, מחוברים ונתמכים.



תוך הדגשת מחויבותו של בית החולים להתפתחות אישית ומקצועית מתמשכת, KFSH&RC מארגנת באופן קבוע סדנאות, סמינרים ומפגשי דיאלוג המכסים נושאים שונים כגון מנהיגות, ניהול זמן, ניהול מתחים, רווחה כלכלית וקידום קריירה. הזדמנויות חינוכיות אלה נועדו לתרום לצמיחה הפוטנציאלית של העובדים בארגון.

באמצעות יוזמות אלה, בית החולים ומרכז המחקר על שם המלך פייסל שואף ליצור סביבת עבודה מפתה המושכת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הבריאות ברחבי העולם. מחויבות זו עולה בקנה אחד עם יעדיה האסטרטגיים, ותומכת במסעה בן כמעט חמישה עשורים להיות מובילה עולמית במתן שירותי בריאות מיוחדים באמצעות מחקר וחדשנות.


תגובות