Dokainish & Company מקדמת בברכה בכיר ממגזר התעופה שמצטרף לוועדה המייעצת שלה

 

Dokainish & Company מקדמת בברכה בכיר ממגזר התעופה שמצטרף לוועדה המייעצת שלה

John Selden (Photo Business Wire)


הקריירה של ג'ון סלדן כוללת תפקידים כמו מנכ"ל נמל התעופה NEOM ומנהל כללי של נמל התעופה העמוס ביותר בעולם

טורונטו,  29 בנובמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

Dokainish & Company, שנחשבת כמובילה בקטגוריה של בקרות פרויקטים וייעוץ טכנולוגי, שמחה לצרף את ג'ון סלדן לוועדה המייעצת שלה.

ג'ון ידוע בזכות תפקידיו הבכירים בנמל התעופה הבינלאומי JFK ובנמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה Hartsfield-Jackson וכן כמנכ"ל המתוכנן של נמל התעופה העתידי של NEOM. ניסיונו העשיר כמנהל של כמה ממרכזי התעופה החשובים ביותר בעולם מציין אבן דרך משמעותית עבור Dokainish. מינוי זה לא רק מעניק משנה תוקף למחויבות שלנו למצוינות גלובלית בסביבת הפרויקטים של יזמות ובנייה, אלא מדגיש גם את שאיפתנו לעמדת הובלה בענף, המושתתת על חשיבה חדשנית.

"הניסיון הייחודי של ג'ון סלדן בניהול נמלי התעופה העמוסים ביותר בעולם מביא לוועדה המייעצת שלנו, האיכותית ממילא, ממד חדש של מומחיות תפעולית", אומר טארק דוקאיניש, מנכ"ל ונשיא שלDokainish & Company . "ההבנה העמוקה שיש לו בנוגע לסביבות של פרויקטים מורכבים, במיוחד בתחומי המצוינות והנצילות התפעולית, נמצאת בהלימה מושלמת עם מחויבותנו לאספקת פתרונות איכותיים. הידע של ג'ון יהיה חיוני להבטחת ההצלחה של לקוחותינו בפרויקטים גדולים של נדל"ן ויקדם חיסכון משמעותי בעלויות לצד מצוינות".

המסע המקצועי של ג'ון החל בשמיים, שם גישתו המוקפדת כטייס והבנתו הטקטית כמפקד בצי הניחו את היסודות לקריירה המפוארת שלו כמוביל ומנהיג. המעבר שלו משורות הצבא לדרגים הגבוהים ביותר של ניהול תעופתי מעיד על יכולת ההסתגלות שלו ועל חזונו האסטרטגי. הקריירה של סלדן בתחום הניהול התעופתי התאפיינה בתפקידים בכירים בנמלי התעופה המרכזיים בעולם:

*בנמל התעופה הבינלאומי JFK, ובתפקידו כסגן המנכ"ל, ג'ון הוכיח יכולת ממשית לשיפור התפעול השוטף לצד מנהיגות.

*גם בתפקידו כמנהל הכללי של נמל התעופה הבינלאומי Hartsfield-Jackson שבאטלנטה – התפקיד הבכיר ביותר בנמל התעופה העמוס בעולם – הוא המשיך להפגין כישרון לניווט ולניהול מגוון רחב של פעולות מורכבות ושירותי נוסעים. תחת הובלתו, נמל התעופה לא רק התפתח אלא גם ביסס את מעמדו בזירה העולמית.

*לאחרונה, כמנכ"ל נמל התעופה NEOM, ג'ון הוכיח חזון של ממש והפגין שוב את יכולתו לחדש ולהניע הצלחה בתחומים לא מוכרים. הוא פיקח על הפיתוח של מה שצפוי להפוך לאחד מנמלי התעופה המתקדמים ביותר בעולם מבחינה טכנולוגית, והאסטרטגיה החשיבתית המתקדמת שלו מכשירה את הקרקע לפריצת גבולות במגזר התעופה.

הניסיון העצום של ג'ון וגישת המנהיגות החדשנית שמאפיינת אותו אינן רק תוספת לוועדה המייעצת שלנו; מדובר בתועלת ישירה עבור לקוחותינו. בעת ש- Dokainish & Companyממשיכה לקבוע את הרף בתחומים של בקרת הפרויקטים והייעוץ הטכנולוגי בענף הנדל"ן, התובנות של ג'ון ימלאו תפקיד קריטי בשיפור השירותים שאנו מציעים. הפרספקטיבה הייחודית שלנו בנוגע לפעילויות מורכבות ונצילות ייתרגמו ישירות לפתרונות משופרים ויעילים יותר עבור לקוחותינו ויסייעו להם לממש את יעדיהם בדיוק רב יותר ובהצלחה.

למידע נוסף אודות Dokainish & Company והוועדה המייעצת שלה, בקרו בכתובת www.dokainish.com.

אודות  Dokainish & Company



סביבת הפרויקטים בתחום הנדל"ן מתאפיינת בהפסדים של מיליארדים כתוצאה מחריגה בעלויות. ל- Dokainish & Company ניסיון עשיר בגיבוש גופי ניהול פרויקטים (PMOs) עטורי פרסים, שממוקדים בהפחתת עלויות היתר בשיעור של עד 200% עבור פרויקטים בתחומי האנרגיה, התשתיות, הכרייה, הבנייה, הביטחון ועוד. אנחנו נחשבים למובילי הקטגוריה בתחומי בקרת הפרויקטים והניהול הטכנולוגי, אשר נותנים מענה לאתגרים התפעוליים האימתניים ביותר שעימם מתמודדים פרויקטי נדל"ן. אנו מספקים שירותים משולבים של בקרות פרויקטים, ניהול פרויקטים וניהול שינויים. קבלו מידע נוסף בכתובת dokainish.com ועקבו אחרי @Dokainish&Company.


תגובות