חברת Wella מציגה שלוש שנים רציפות של תנופת צמיחה ומציינת את הפיכתה לחברה עצמאית

 

חברת Wella מציגה שלוש שנים רציפות של תנופת צמיחה ומציינת את הפיכתה לחברה עצמאית

Photo Business Wire 

--מותגי Wella Professionals ו- O·P·Iמובילים ברחבי העולם בקטגוריות של צבעי שיער וטיפוח ציפורניים לשימוש מקצועי

--החברה מפרסמת את דוח ההשפעה הסביבתית והחברתית שלה לשנת 2022

ניו יורק וז'נבה, 29 בנובמבר 2023, (BUSINESS WIRE):

חברת Wella Company, חברה חדשנית ומובילה עולמית במגזר השיער והציפורניים של תעשיית טיפוח היופי, ששוויו 100 מיליארד דולר, מציינת היום את שנתה השלישית כחברה עצמאית ומציגה צמיחה רחבת בסיס ומאוזנת לרוחב מותגים, קטגוריות ואזורים. חברת Wella השיגה צמיחה גבוהה בשיעור חד ספרתי ובשערים קבועים במהלך שנת הכספים 2023 שהסתיימה בסוף חודש יוני, וכך ביססה את מעמדה כאחת מהחברות המתאפיינות בשיעור הצמיחה המהיר ביותר במגזר. פורטפוליו החברה כולל מותגים אייקוניים מקצועיים וקמעונאיים של טיפוח שיער, ציפורניים ויופי, לרבות Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional ו-Clairol.

מאז ייסודה בשנת 2020, Wella Company מדווחת על צמיחה שנה אחר שנה בשווקים מפותחים ומתפתחים כאחד. בעקבות ההצלחה של מותג צבע השיער המקצועי המוביל שלה, Koleston Perfect (KP), שמכר 1.5 שפופרות לשנייה ברחבי העולם בשנת הכספים 2023, החברה ביססה את מעמדה כמותג צבעי השיער המקצועי מס. 1 בעולם וממשיכה להשקיע מעבר לקידום מוצרי הליבה שלה, על ידי התרחבות לתחומי טיפוח השיער, טיפוח הציפורניים והביוטי טק. החברה אף הרחיבה את מכירותיה בזירת המסחר האלקטרוני בשיעור הגבוה ביותר מפי 2 מזה המאפיין את צמיחת השוק, על ידי קידום השותפויות עם משווקים בזירה, השקעה בבניית מותגים המיועדים לדיגיטל ושיפור מתמשך של חוויית המשתמש בפלטפורמת המסחר האלקטרוני WellaStore שבבעלותה, על מנת לתת מענה לצרכים של אנשי המקצוע בתחום הטיפוח.

"כאשר אנו בוחנים את שנת 2023, אנחנו מתחילים לממש את התועלות של השינוי המוצלח שבוצע במותגים לרוחב הפורטפוליו והחידושים פורצי הדרך שלנו. בנוסף, אנחנו עדים גם להבשלת העסק שלנו ולהתרחבותו במגוון ערוצים ושווקים. כל המותגים והאזורים שלנו מתאפיינים בשיעור צמיחה גבוה מזה של הקטגוריה, והדבר מלמד על כך שיש בפנינו שלל הזדמנויות שנוכל לנצל", אומרת אן יאנג-סקריבנר, מנכ"לית Wella Company. היא מוסיפה, "בשנת הכספים 23 הגדלנו את השורה העליונה ואת הרווחיות שלנו והרחבנו את נתח השוק של החברה, ואנחנו צופים שמגמת הצמיחה הזו תימשך גם בשנת הכספים 2024".


Photo Business Wire

חידושים פורצי דרך וחוויות מותג מודרניות מביאות להגדלת נתחים

לאחר ש- Wella Professionalsמיצב את עצמו כצבע השיער המקצועי מס. 1 בעולםi, גם O·P·I מוכן לבסס את מעמדו כמותג טיפוח הציפורניים המקצועי המוביל בעולם. בנוסף, היצע המותגים של Wella Company נחשב לפורטפוליו מס. 1 בתחום טיפוח השיער המקצועי בברזיל, אחד השווקים שמתאפיין בקצב הצמיחה המהיר ביותר של החברה. חידושי החברה קידמו טכנולוגיות מוגנות פטנט במספר תחומים, תוך שהמשיכו לשפר את המראה והחוויה של פורטפוליו המותגים שלה.

*בשאיפה לתת מענה לחששות הצרכנים בנוגע לנזקי שיער, Wella Company השיקה מוצרי שיער מהפכניים, שמשלבים מהירות וביצועים. קו המוצריםWella Professionals Ultimate Repair, על ה- Miracle Hair Rescue שלו, הוא טיפול משקם לשיער מוגן פטנט ללא שטיפה, שמסוגל לתקן את נזקי השיער בתוך 90 שניות. Ultimate Repair אפשר את חדירת Wella Professionals למגזר היוקרתי של טיפוח השיער ונחשב לאחד ממוצרי הטיפוח המצליחים ביותר של החברה עד היום. לאחר חודשים ספורים בשוק, Ultimate Repair צובר נתחים הן בקרב מעצבי שיער מקצועיים והן במגזר הקמעונאות היוקרתית. כהשלמה לשירותים המקצועיים של מעצבי השיער, Shinefinity – מוצר שמיועד להוסיף ברק והנו תוספת חדשה לקטגוריה – ממשיך להתאפיין בצמיחה אינקרמנטלית. כתוצאה מן הפופולריות הרחבה שלה הוא זוכה, המותג כולל היום יותר מ-40 גוונים ביותר מ-30 שווקים ברחבי העולם.

 

* Wella Professionals רעננה את אריזת מוצריה לרוחב קו טיפוח השיער, לרבות מוצרי שמפו ומרככים, ובכך תרמה לצמיחה דו-ספרתית בהכנסותיה הגלובליות.

* ghd , מותג ביוטי טק עולמי מוביל, שהנו המותג המומלץ ביותר על ידי מעצבי שיער מקצועיים בבריטניה, יצר קטגוריה חדשה בתחום העיצוב wet-to-dry, עם השקתו של ה- ghd Duet Style. Duet Style הוא מעצב השיער הראשון מסוג מחליק רטוב ליבש 2 ב-1, אשר מייבש ומעצב בו זמנית ללא נזקי חום, לצד צריכת אנרגיה שנמוכה ב-45%. מאז השקתו בחודש פברואר, ghd Duet Style הוא המוצר ה-3 הנמכר ביותר של המותג, אחרי מחליקי השיער Platinum+ ו-Gold.

*מתוך רצון להיענות למגמה ההולכת ומתרחבת בתחום טיפוח הקרקפת, Wella Company השיקה שני מוצרים חדשים בעלי ביצועים גבוהים במיוחד. Nioxin Ultimate Power Serum הוא מוצר אפקטיבי במיוחד לטיפוח עור הקרקפת ללא שטיפה, שמיועד לחזק את השיער מן השורש ולמנוע נשירה. Nioxin Ultimate Power Serum הושק בחודש מאי על ידי משווק אינטרנטי אחד ורשם צמיחה דו-ספרתית בצפון אמריקה. Nioxin Ultimate Power Serum מושך משתמשים חדשים, כאשר 93% מכלל הקונים משתמשים במותג Nioxin בפעם הראשונה. דירוגי המוצר מקדמים את ההעדפה, כאשר במקרה אחד, 91% מכלל המבקרים באתר ספציפי קבעו כי ימליצו על המוצר לחברים, ויותר ממחצית המבקרים באתר אחר העניקו למוצר דירוגים של 5 כוכבים.

* Briogeo , קו טיפוח השיער הטבעי עטור הפרסים, חדר לקטגוריה של טיפוח הקרקפת בחודש ינואר, עם השקתה של Destined for Density, מערכת הוליסטית לטיפוח עור הקרקפת + השיער, שמיועדת להעצים את צפיפות השיער ולהעניק לו מראה סמיך, מלא ובריא יותר. עד כה, הקולקציה – שכוללת סרום, שמפו, מרכך ותוספים – היא ההשקה שמתאפיינת בביצועים הגבוהים והטובים ביותר מבין קווי המותג. מוצר הדגל, Density Serum, הפך למק"ט מס. 1 של המותג אצל משווק מוביל של מוצרי יופי יוקרתיים בצפון אמריקה כבר במהלך ההשקה.

* Clairolחידשה את מותג הצבע הביתי האגדי שכיכב בקמפייןIt’s So Me , חלק ממאמץ רב שנתי להשיק את Clairol בקרב דור חדש של משתמשי צבע בשיטת "עשה זאת בעצמך". הקמפיין שם דגש על הפורטפוליו המלא של Clairol, לרבות מותגים מוכרים כמו צבע השיער הקבועNice ’n Easy ומוצרים חדשים עבור שנת 2023: Natural Instincts Bold, טונרים מסדרת Blonde It Up Crystal Glow וספריי 2 ב-1 Root Touch Up. יוזמות אלה אפשרו לעסק השיער הקמעונאי בארה"ב להשיג רמות נתחים חסרות תקדים, שעמדו על 13.5% במהלך 6 החודשים שהסתיימו בספטמבר 2023 , כמו גם יותר מ-10 חודשים של צמיחה רציפה של נתח השוק. .

* O·P·I  השיקה מספר חידושים בולטים במהלך השנה, אשר קידמו את נתח השוק של O·P·I ב-4 share points בתחום קמעונאות הפרימיום בארה"ב וב-2 share points בערוץ המזון, התרופות והשיווק ההמוני של ארה"ב, בקטגוריית צבע וטיפוח הציפורניים. המותג צובר נתחי שוק גם גלובלית, הן בערוצי הקמעונאות והן בערוץ המקצועי. O·P·I Repair Mode, טיפול משקם לבניית בונד מוגן פטנט, שמיועד לתקן נזקי ציפורניים מבפנים כלפי חוץ בתוך 6 ימים, מייצג כניסה חשובה למגזר מחירי הפרימיום וסיפק תוצאות שעולות על התחזיות לשנת המכירות הראשונה שלו. מוצר מפתח נוסף שהושק בארה"ב הוא ה- O·P·I xPRESS/ON Press-On Nails, שחדר בהצלחה למגזר המתאפיין בצמיחה המהירה ביותר בקטגוריית ציפורניים וציפורניים מלאכותיות. במהלך האביב האחרון, קולקצייתO·P·I x Barbie The Movie  הייתה שותפות הציפורניים הגדולה ביותר של שנת 2023 במגזר ה-FDM (מזון, תרופות, שיווק המוני) של ארה"ב. לק הציפורניים הטבעי הראשון של המותג, O·P·I Nature Strong, ממשיך לצבור נתחי שוק בערוץ ה- Food, Drug, Massהאמריקני והגיע כבר לסך של 35% מקטגוריית המוצרי הטבעיים . המכירות בשנה הקלנדרית 23 בתחום קמעונאות הפרמיום של ארה"ב גבוהות ביותר מפי 2 מן השיעור המאפיין את מוצג הציפורניים המוביל בתחום ה-mass market הטבעי. 

 

דו"ח ההשפעה הסביבתית והחברתית הראשון של Wella Company מונפק היום

Wella Company פרסמה היום את דו"ח ההשפעה הסביבתית והחברתית שלה לשנת 2022, הניתוח המדוד הראשון של מאמצי החברה להשפיע באופן חיובי על אנשים ועל כדור הארץ דרך מוצריה. להלן דגשים מן הדוח:

*אנשים: במהלך שנת 2023, Wella Company פרסה בהצלחה את We Own Our Way (WOW), תוכנית בעלות רחבת בסיס לעובדים, אשר מבטיחה כי לכל אחד מעובדי החברה תהיה זיקה פיננסית מוקנית לעתיד החברה. כעת, עובדי Wella Company בכל הדרגים יכולים להפיק תועלת מיצירת הון בד בבד עם הצלחת החברה.  החברה אף מתקדמת בתחום ה-DEIB (גיוון, שוויון, הכללה ושייכות) והגדילה את הייצוג הנשי ל-59% בקרב אוכלוסיית העובדים הגלובלית שלה, ול-58% במועצת המנהלים של החברה. היא אף מימשה את התחייבותה ל-100% שוויון בשכר בין המינים בכל הדרגים, וזאת שנה מוקדם יותר מתאריך היעד.

*כדור הארץ: Wella Company מחויבת לצמצום טביעת הרגל הפחמנית ולהפחתת השימוש במים והפסולת, ובשנת 2022 הפחיתה את פליטות הפחמן שלה במכלול 1-2 ב-10% והגיעה ל"אפס פסולת למטמנה" (Zero Waste to Landfill) ב-2 מתוך 3 מפעליה ובכל 8 מרכזי ההפצה שנשלטים ישירות על ידה. החברה אף הפחיתה את השימוש במים ב-5.5% ואת שיעור הפסולת המיוצרת ב-13.7% ליחידת ייצור בשלושת מפעליה.

*מוצרים: היתרונות שהושגו כוללים הפיכה של 80% מכלל רכיבי המוצרים למתכלים ולהפיכת 77% מכלל האריזות לניתנות למחזור, לשימוש חוזר או למילוי מחדש. החברה אף ממשיכה את המעבר לאריזות שעשויות מחומרים ממוחזרים לרוחב הפורטפוליו שלה, לרבות שפופרות אלומיניום, קופסאות נייר ומכסים.

 

"עבור חברה כה צעירה, אנחנו סבורים שאנו מתקדמים במסע ההשפעה הסביבתית והחברתית שלנו במומנטום הנכון וכי אנו משיגים תוצאות ביחס לשאיפות המוצהרות שלנו, תוך שמירה על הגינות ונחישות", אומרת הילארי קרנקוביץ', מנהלת התקשורת והקיימות הראשית של Wella Company.

אודות  Wella Company



אנחנו Wella Company, חברה גלובלית מובילה וחדשנית בתעשיית היופי, אשר משלבת היסטוריה אייקונית ומומחיות של יותר מ-140 שנה עם המעמד שלנו כחברה מובילה בקטגוריה, שמתאפיינת בצמיחה מהירה. מאז שנת 2020, Wella Company מקדמת את הטרנספורמציה של עסקיה ומוצריה במטרה להפוך לאחת החברות המתאפיינות בקצב הצמיחה המהיר ביותר במגזר היופי. היצע המוצרים המקצועי והקמעונאי שלנו מיועד לטיפוח שיער, ציפורניים וביוטי טק וכולל מותגים כמוWella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional ו-Clairol. Wella Professionals הוא מותג הצבע המקצועי מס.1 בעולםxi ו-OPI הוא מותג הציפורניים המקצועי המוביל בעולם. מתוך שאיפה להפוך לחברת היופי הטובה ביותר בענף, אנו מעניקים השראה לצרכנים ולאנשי המקצוע מתחום היופי דרך מותגינו, ומעודדים אותם להיראות, להרגיש ולתת ביטוי לאני האמיתי שלהם. גישתנו לתהליך הייצור מושתתת על שילוב קפדני של מדע, טכנולוגיה ואומנות, במטרה לפתח מוצרים מונחי ביצועים, אשר מבודלים לרוב על ידי טכנולוגיה מוגנת פטנט, שהיא סימן ההיכר האגדי של Wella.

אנו מונחים על ידי ערכי החברה ועל ידי שאיפתה להשגת השפעה חיובית על אנשים דרך מוצריה וגם על כדור הארץ והחברה. ברוח זו, אנו מספקים צמיחה בת קיימא עבור כלל בעלי העניין שלנו. אנו תומכים בגאווה בענף המספרות וכן באומנים ובמעצבים שלהם אנו מספקים שירותים ב-127 המדינות שבהן אנו פועלים. מדי יום, אנו משפיעים על קהילה מגוונת של יותר מ-91 מיליון אוהבי יופי ואנשי מקצוע, משפיענים חברתיים, שגרירים, עוקבים, עובדים, לקוחות וספקים בכל רחבי העולם. זוהי משפחת Wella. העסקים שלנו, כמו גם ההתקדמות הסביבתית והחברתית שלנו, מתנהלים ברוח החזון של הפיכתנו לטובים יותר על ידי עשיית טוב. אנו ממשיכים את המסע שלנו לשיפור בר קיימא של מוצרינו, הפחתת השפעתנו על הסביבה ויצירת תרבת שבה כלל העובדים פועלים כבעלים המושקעים בהצלחתנו המשותפת. כך נבטיח את שגשוגה של Wella Company למשך דורות. למידע נוסף אודות Wella Company, בקרו בכתובת www.wellacompany.com ועקבו אחרינו ב-LinkedIn וב-Instagram.


תגובות