ספר הדרכה חדש: צונאמי תזונמי מאת ד"ר מילי הראל רביב

 

ספר הדרכה חדש:

צונאמי תזונמי מאת ד"ר מילי הראל רביב

מזונות ותוספי תזונה מרפאים – מניעה ותמיכה במחלות כרוניות, אוטואימוניות וסרטן



"צונאמי תזונמי" מאת ד"ר מילי הראל רביב בהוצאת ספרי ניב, הוא ספר הדרכה חשוב שכולל דרכים וכלים לחזק את הגוף ולסייע בתהליך ההחלמה מסרטן או מכל מחלה כרונית אחרת.

מחלת הסרטן היא צונאמי. היא משנה את החיים, עוצרת את השגרה וכרוכה בהתמודדות קשה, במכאובים פיזיים ונפשיים ובטיפולים פולשניים שמלווים בתופעות לוואי קשות. בעידן הנוכחי בו משתלבת הרפואה הקונבנציונלית בטיפולי רפואה משלימה, חשוב מאוד ללמוד על האופן בו עשויים תזונה ותוספי תזונה לשפר את איכות חיינו.

הספר מבוסס על מחקרים רבים ועל ניסיון קליני ומוצג בו תפקידם של מזונות מסוימים ותוספי תזונה בתהליך הריפוי ממחלת הסרטן וממחלות אחרות ובמניעתן, וכן במניעת הופעה חוזרת של המחלה לאחר נסיגה ובמניעת הופעת גרורות. המידע בספר הוא עדכני ומתייחס להשפעתם של מזונות ותוספי תזונה על מניעת סרטן ומחלות אחרות ועל החלמה וריפוי.

צריכה של מזונות מתאימים ונטילת תוספי תזונה מסוימים עשויות לצמצם את הסיכוי לחלות ואף לחזק את הגוף במחלה ובטיפולים הנדרשים בה. זהו מדריך מקיף ומפורט שמתמקד ברכיבי מזון ובתוספי תזונה שהוכחו כמקדמים את ריפוי הגוף וחיזוקו לא רק במחלת הסרטן, אלא גם בכל מחלה אחרת, - קלה או קשה, כרונית, אוטואימונית ואחרות הן לריפוי והן למניעה. ההמלצות בספר נועדו לאריכות ימים בבריאות איתנה.

בספר סיפורי מחלימות מקבוצות "הוורודות השמחות" בהדרכתה של ד"ר מילי רביב.

ד"ר מילי הראל רביב, רופאת שיניים שמתמחה ברפואת הפה ובעלת דיפלומה בתזונה ובריאות, לקתה במחלת הסרטן בדרגה 4 בגיל 58 ללא סיכויים רבים להחלמה. לצד הטיפולים הקונבנציונליים היא חוללה שינוי משמעותי בתזונה והחלה ליטול תוספי תזונה שונים שאפשרו לה להתמודד יותר טוב עם המחלה ולהחלים.

"צונאמי תזונמי" הוא ספרה החמישי של ד"ר מילי הראל רביב ספרה הראשון, "עטליה במרפאת השיניים" עוסק בשיטה למניעת חרדות בטיפולי שיניים לילדים. ספרה השני, "כך נתמודד עם מחלת הסרטן" מציג את סיפורה האישי במאבקה בסרטן וסייע רבות לחולים ולמחלימים בישראל ובעולם.

"בעידן הנוכחי בו משתלבת הרפואה הקונבנציונלית בטיפולי רפואה משלימה, חשוב מאוד ללמוד על האופן בו תזונה ותוספי תזונה עשויים לשפר את איכות חיינו", מסבירה ד"ר מילי הראל רביב. "התזונה היא כלי רב עוצמה בשמירה על בריאותנו. מזונותינו הם תרופותינו ותרופותינו הן מזונותינו".

"צונאמי תזונמי - מזונות ותוספי תזונה מרפאים – מניעה ותמיכה במחלות כרוניות, אוטואימוניות וסרטן" מאת ד"ר מילי הראל רביב. הוצאת ספרי ניב, 141 עמודים. שנת 2024

תגובות