Xsolla ו-AurumDust משיקות קמפיין צדקה עם Ash of Gods: The Way, כדי להעניק תמיכה ב-Games for
Change
50%
מההכנסות ממכירות משחקים מופנים לתמיכה ב- Games For Change
לוס אנג'לס, 29 באוקטובר 2024, --(BUSINESS WIRE)
Xsolla, חברה גלובלית למכירת משחקי וידאו, שמחה
להכריז על שיתוף פעולה עם AurumDust, המפתחת של Ash
of Gods: The Way. החברה תתרום 50% מכל ההכנסות ממכירות של מהדורת המשחק המלאה
לקמפיין Games
for Change. הקמפיין, שיימשך עד 31 בדצמבר, יתמקד במשימתה של Xsolla לשלב בין הנאה ממשחקים לעוצמה הגלומה
בנתינה.
"גיימינג אינו רק בידור, זהו כלי רב עוצמה שמאפשר
ליצור שינוי משמעותי", אמר כריס האוויש, סמנכ"ל האסטרטגיה ב-Xsolla.
"שיתוף הפעולה שלנו עם AurumDust מחזק את
האמונה שלנו בפוטנציאל של תרבות הגיימינג לקדם שינוי חיובי. הקמפיין הזה יאפשר לנו
לתמוך ב-Games
for Change, ארגון שפעילותו מוקדשת להפיכת השימוש במשחקים לאמצעי שמאפשר
להתמודד עם בעיות חינוך קריטיות, לשפר מעורבות חברתית ולהשפיע באופן חיובי על
החברה. הכספים שגויסו יוקדשו לפיתוח חוויות אינטראקטיביות שמעוררות שינוי, מטפחות
למידה ומקדמות עולם טוב יותר. מטרות הארגון הללו הן אישיות מאוד ותואמות למחויבות
שלנו לטפח אחריות חברתית. שילוב התשוקה למשחקים עם מטרות שתואמות לערכי הליבה שלנו מאפשר לחברי קהילה שלנו להשפיע
באופן אמיתי, מבלי לוותר על ההנאה הגלומה במשחקים שהם כה אוהבים".
סוזנה פולק, נשיאת ארגון Games For Change,
הביעה סיפוק רב משיתוף הפעולה: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Xsolla ועם AurumDust במסגרת הקמפיין הזה. אנחנו ב- Games For Changeמאמינים בעוצמה הגלומה במשחקים ובמדיה סוחפת ככלים שמאפשרים לקדם
השפעות חברתיות. היוזמה הזאת מעניקה לגיימרים ברחבי העולם הזדמנות ייחודית לתרום
למטרות רבות משמעות, תוך שהם נהנים ממשחקים נהדרים, כגון Ash of Gods: The Way.
הכספים שיגויסו ישמשו כדי לקדם את משימתנו להעצים יוצרי משחקים, להעניק תמיכה
למחנכים ולתלמידים ולהעניק השראה לביצוע שינוי אמיתי בעולם באמצעות רתימת תרבות
הגיימינג".
ניתן לעיין בפרטי הקמפיין כאן: https://x.la/gamesforchange-aog
אודות Xsolla
Xsolla היא חברה גלובלית למכירת
משחקי וידאו שמציעה מגוון רחב של כלים ושירותים רבי עוצמה שתוכננו במיוחד עבור
התעשייה. מאז שנוסדה בשנת 2005, Xsolla עזרה לאלפי מפתחי ומשווקי משחקים בכל הרמות לממן, לשווק, להשיק
והפיק רווח מהמשחקים שהם מפתחים ומשווקים ברמה גלובלית ובפלטפורמות שונות. כמובילה
חדשנית בענף מכירת המשחקים, מטרתה של Xsolla היא לפשט את המורכבות הטבועה בפעילויות הפצה, שיווק והפקת הכנסות
ברמה גלובלית כדי לעזור לשותפים שלנו להגיע לאזורים גאוגרפיים נרחבים יותר, להפיק
יותר הכנסות ולקיים שותפויות עם גיימרים ברחבי העולם. Xsolla נוסדה בלוס אנג'לס, קליפורניה (שם גם ממוקם
מטה החברה) והיא מפעילה משרדים במונטריאול, לונדון, ברלין, בייג'ינג, גואנדז'או,
סיאול, טוקיו, קואלה לומפור, ראלי וערים נוספות ברחבי העולם. Xsolla מעניקה תמיכה לכותרי משחקים מובילים, כגון Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo ועוד.
ניתן לקבל מידע נוסף אודות Xsolla בכתובת xsolla.com
אודות AurumDust
AurumDust היא חברה לפיתוח משחקי וידאו
שידועה ביצירת פרויקטים טקטיים מרתקים שמצטיינים ברכיבים סיפוריים עמוקים. החברה
נוסדה בשנת 2016 ומאז מקדישה את משאביה כדי להעניק חוויות משחק מרתקות ולהרחיב את
השימוש במותג לפלטפורמות שונות.
ניתן לקבל מידע נוסף אודות AurumDust בכתובת aurumdust.com.
אודות Games For Change
מאז שנת 2004, Games
For Change
(G4C) מעצימה
יוצרי ומפתחי משחקים כדי לקדם שינוי בעולם האמיתי – היא עושה שימוש במשחקים ובמדיה
סוחפת כדי לעזור לאנשים ללמוד, לשפר את הקהילות שבהן הם חיים ולהפוך את העולם
למקום טוב יותר. G4C משתפת פעולה
עם חברות טכנולוגיה וגיימינג, ארגונים ללא כוונות רווח, ארגוני צדקה ומוסדות
ממשלתיים כדי ליזום וקיים אירועים ברמה עולמית, אירועי גיימינג ציבוריים, אתגרי
תכנון ותוכניות לבני נוער. G4C מעניקה
תמיכה לקהילה גלובלית של מפתחי משחקים ופועלת כדי להשתמש במשחקים כדי להתמודד עם
אתגרים בעולם האמיתי – החל מסכסוכים הומניטריים וכלה בשינויי אקלים וחינוך.
תגובות
הוסף רשומת תגובה